İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Zebra Stor Perd

İhale No 2215815
Sektör Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 21 Nisan 2021
İhale Tarihi 22 Nisan 2021 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

* * / ^ » *y

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 20/04/2021 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Murat TAKDİM (Satınalma Birim Sorumlusu )

Telefon

 

02242944264

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

         

Sayın.................................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.


 

Sıra

Marka

Mode!

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

ZEBRA STOR PERDE

3

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

teklifin geçerlilik suresi

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa il Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal atımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK .ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldınm/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 22/04/2021 tarihi, saat lOîOOîOO kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif isteyen Görevli (isim,İmza,Kase)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Murat T Satınalma Bir

f x

AKDİM

im Sorurhlu^u

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm'Sat

V/

n^lı^a Sdrvîşi tarafınidan doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.

F.23.002.01

 

ZEBRA PERDE

1.                   Zebra perdenin kumaşı % 100 polyester ve neme dayanıklı malzemeden yapılmış olmalıdır.

2.                 Üürn ağırlığı en az 100 g/m2 olmalıdır.

3.                       Kumaş    kalınlığı en az 0.35 ^5 mm olmalıdır.

4.                 Ürün top genişliği en az 2800 mm olmalıdır.

5.                                   Temizleme  işleminden sonra deformasyon ve renk atma durumu söz konusu olmamalıdır,kenaralarından kesinlikle atma yapmamalıdır.

6.                            Mekanik aksam olarak açma kapamanın zincir vasıtasyla sağlandığı zincirli mekanizma sistemi kullanılmalıdır.Mekanik aksam gerektiğinde değişebilme özelliğine sahip olmalıdır.

7.                                          Malzemelerin  montajı/kurulumu dikimi yüklenici firma tarafından yapılacak,gösterilen kurulum yerinde montaj için gerekli tüm malzeme(bağlantı /montaj aparatı,ikili pvc ray,L demiri vb) ve işçilik ayrıca ücret istemeksizin yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.

8.                                    Malzemeler bildirilen adrese ücretsiz sevk edilecek ve sevkiyat,montaj sırasında oluşabilecek hasarlar yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.

9.                  Renk seçimi idare tarafından belirlenecektir.

10.                              Üürnlerin  garanti süresi en az 2 yıl olmaldır.

 

 

 

 

 

 


Metin Kutusu:  
Enfeksiyon Kontrol Hemşiresi

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)