İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2022/1228933 - Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dursun Odabaşı Tıp Merkezi Başhekimliği Çeşitli Birimlerin İhtiyacı Olan 2 Kısım 8 Kalem Mal Alımı

İhale No 2022/1228933
Sektör Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ Dursun Odabaş Tıp Merkezi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Van
İşin İli Van
Yayın Tarihi 23 Kasım 2022
İhale Tarihi 19 Aralık 2022 11:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

CERRAHİ EL ALETLERİ VE MASA ÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ DURSUN ODABAŞ TIP MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dursun Odabaşı tıp Merkezi Başhekimliği Çeşitli Birimlerin İhtiyacı Olan 2 Kısım 8 Kalem Mal Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2022/1228933
1-İdarenin
a) Adı : VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ DURSUN ODABAŞ TIP MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
b) Adresi : Erciş Yolu Üzeri 15. Km Tıp Fakültesi Dursun Odabaş Tıp Merkezi 65100 TUŞBA TUŞBA/VAN
c) Telefon ve faks numarası : 4322150472/6218 - 4322150472/6218
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dursun Odabaşı tıp Merkezi Başhekimliği Çeşitli Birimlerin İhtiyacı Olan 2 Kısım 8 Kalem Mal Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 2 Kısım 8 Kalem 1.kısım Cerrahi El Aletleri 7 Kalem 2.kısım Masa Üstü Bilgisayar 1 Kalem
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Van YYÜ. Dursun Odabaşı Tıp Merkezi Deposu
ç) Süresi/teslim tarihi : İdarenin sipariş tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günü içinde teslim edilecektir. Cerrahi el aletleri 1'er set şeklinde hazırlanacak olup toplam set miktarları eksiksiz ve kullanıma hazır vaziyette teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 15.12.2022 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Dursun Odabaş Tıp Merkezi Başhekimlik Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İhalemiz 1. Kısım Cerrahi El Aletleri için;

*Cerrahi aletler fabrikasyon ve işçilik ve malzeme hatalarına karşı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu kanunla ilgili yönetmelik ve mevzuatlarda zorunlu olduğu şekilde en az    2 yıl garantili olacaktır. Garanti üretici fabrika ve ithalatçı ve satıcı istekli firmalar tarafından ayrı ayrı verilecektir. Üretici fabrikanın garanti belgesi menşei ülkenin noterlik ve apostil tasdiklerini de içerecek ve Türkçe tercümeleri de noterlikçe tasdikli olacaktır. Aşağıdaki hususlar garanti belgelerinde yazılı olacaktır.

-10 yıl süreli ücreti karşılığı hizmet garantisi de verilecektir.

- Garanti süresi içinde kullanım ve bakım ve sterilizasyon hataları hariç, bozulan aletler yenisi ile değiştirilecek, tamiri cihetine gidilmeyecektir.

-Üretici fabrikanın Türkiye Mümessilliği veya temsilciliğinde değişiklik olması halinde, atanacak yeni mümessil veya temsilci de aynı garantileri üstlenecektir. 

*İstekli firma teklif ettiği marka ve ürüne ait  bakım, saklama ve sterilizasyon bilgilerini içeren Türkçe kullanım kılavuzunu ihale dosyası içerisinde verecektir. 

 

4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler:

Tıbbi Cihaz Satış Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği kapsamında istenilen “Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi'nin” aslı veya aslı idarece görülmüş sureti  teklif dosyasında sunulmalıdır.

4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İhale listemizin 1. Kısım Cerrahi El Aletleri için;

*Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB/ ÜTS'de tedarikçi firma adı altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacak olup, bununla ilgili belgeleri ihale teklif zarfında sunacaklardır.Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler için TİTUBB/ÜTS kayıt veya bildirimi aranmayacak ve bu ürünler için ÜRETİCİNİN veya İTHALATÇININ Yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacak, ilgili belge ihale zarfında sunulacaktır. Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olmadığına dair beyan verilen malzemelere ait  teklif sunan isteklinin bayi olması durumunda üretici veya ithalatçının vermiş olduğu Satış Yetki Belgesi ihale zarfında sunulacaktır.

*Yerli üretimlerde üretici firmanın, ithal ürünlerde ise ithalatçı firmanın TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi teklif dosyası içerisinde verilecektir.

*İstekliler yerli malı belgesi sunacaklar ise teklif ettikleri ürüne ait yerli malı belgesinin aslını veya aslı idarece görülmüştür onaylı suretini veya noter onaylı suretini veya sunulmayacak belge tablosunda teyit bilgisini (üzerine hangi kaleme ait olduğunu belirten sayı numarasını yazarak) ihale teklif dosyasında sunmalıdır.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

İhale listemizin 1. Kısım Cerrahi El Aletleri için;

*Teklif edilen cerrahi aletlerin şartnameye uyumluluğu ve istenilen özellikleri taşıyıp taşımadığı isteklilerin teklif dosyası içerisinde verecekleri üreticinin detaylı ürün evsaflarını gösteren katalog ve broşürlerindeki bilgiler ile de teyid edilecektir. Katalog ve broşürler orijinal dilinde verilebilecektir. İhaleye verilecek katalog ve broşürlerde teklif edilen ürünün birebir uç yapısı, uzunluk, ebad ve metal özellikleri gibi detaylı özelliklerinin bulunması teklif edilen ürünün teyidi açısından zorunludur.  CD ortamında verilecek kataloglarda ise katalog numaralarının girilebileceği arama motorunun bulunması, format sorununun olmaması, teklif edilen tüm ürünlerin mevcut olması, orjinal olması ve verilen CD’nin üzerinde seri numarası taşıması şarttır. Ayrıca CD içerisindeki ürünlerin ağız ve uç yapılarının birebir ölçülerde görünür olması zorunludur. Aksi halde firmanın cerrahi setlerine istinaden vermiş olduğu teklifin tamamı reddedilecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Özel veya Kamu Kurum ve Kuruluşları ile yapılan cerrahi el aleti alımı ihaleleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Miktar Birim
KBB Servisi Kulak Cerrahisi Seti 1 adet
KBB Servisi Septum Cerrahisi Seti 1 adet
KBB Servisi Larenks Mikro Cerrahi Seti 1 adet
KBB Servisi Fonksiyonal Endoskopik Sinüs Cerrahi Seti 1 adet
KBB Servisi Rhinoplasty Seti 1 adet
KBB Servisi Adeno Tonsil Cerrahisi Seti 1 adet
KBB Servisi Baş Boyun Cerrahisi Seti 1 adet
Masaüstü Bilgisayar 32 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)