İhale No | 2016/340480 |
Sektör | İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat |
İdare | İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRE BAŞKANLIĞI MAL ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 31 Ağustos 2016 |
İhale Tarihi | 21 Eylül 2016 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRE BAŞKANLIĞI MAL ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
SOSYAL YAŞAM KAMPÜSÜ YÖNLENDİRME VE BİLGİLENDİRME LEVHALARI ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2016/340480 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | CUMHURIYET BULVARI No:1 K:4 35250 KONAK/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2322931391 - 2322934246 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@izmir.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | SOSYAL YAŞAM KAMPÜSÜ YÖNLENDİRME VE BİLGİLENDİRME LEVHALARI ALIMI - 45 İŞ KALEMİ Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | YÖNLENDİRME VE BİLGİLENDİRME LEVHALARI 1263 SOKAK NO:1 AYDOĞDU MAH. BUCA/İZMİR ADRESİNE MONTAJI YAPILARAK KULLANIMA HAZIR HALDE TESLİM EDİLECEKTİR. |
c) Teslim tarihi | : | YÖNLENDİRME VE BİLGİLENDİRME LEVHALARI YÜKLENİCİ İLE İDARE ARASINDA SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINDAN İTİBAREN 19/12/2016 TARİHİNE KADAR 1263 SOKAK NO:1 AYDOĞDU MAH. BUCA/İZMİR ADRESİNDE İDARENİN GÖSTERECEĞİ YERLERE MONTAJI YAPILARAK KULLANIMA HAZIR HALDE TESLİM EDİLECEKTİR. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI (Cumhuriyet Bulvarı No:1 Kat:4 Oda No: 430 Konak/İZMİR) |
b) Tarihi ve saati | : | 21.09.2016 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Kaliteye ilişkin belgeler: |
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir. |
4.3.1.2. Standarda ilişkin belgeler: |
Standarda ilişkin istenen belgeler: İstekliler, teklif edecekleri ürünler için imalatçıya ait ISO 9001:2008 Kalite Yönetimi Sistem Belgesini teklifleri ile birlikte verecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI (Cumhuriyet Bulvarı No:1 Kat:4 Oda No: 426 Konak/İZMİR) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI (Cumhuriyet Bulvarı No:1 Kat:4 Oda No: 426 Konak/İZMİR) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
AYDINLATMA PANOSU LED CATI ICTEN 20 X 3,5 M | 1 | adet |
AYDINLATMA PANOSU LED CATI ICTEN 24 X 5 M. | 1 | adet |
ATATURK BUSTU KOSESI 2,90 X 2,20 M. | 1 | adet |
ATATURK KOSESI BUSTU 3,10 X 3 M. | 1 | adet |
BINA ISIM TABELASI | 13 | adet |
VAZIYET PLANI PANOSU | 1 | adet |
ENFERMASYON PANOSU ICTEN ISIKLI | 1 | adet |
YONLENDIRME LEVHASI DIS MEKAN | 22 | adet |
GIRIS ENFERMASYON PANOSU | 2 | adet |
DEKUPE TANIMLAMA PANOSU | 1 | adet |
KAPI PANOSU | 228 | adet |
KAT TANIMLAMA PANOSU | 72 | adet |
YASLI ODASI KAPI PANOSU | 225 | adet |
YONLENDIRME PANOSU ASKILI | 108 | adet |
KAPI PIKTOGRAM PANOSU | 161 | adet |
TANIMLAMA PANOSU | 204 | adet |
ASANSOR UYARI PANOSU | 56 | adet |
ASANSOR ENFARMASYON PANOSU | 24 | adet |
TANIMLAMA PANOSU FENER | 6 | adet |
YANGIN MERDIVENI KAT TANIMLAMA PANOSU | 39 | adet |
ACIL CIKIS KAPISI TANIMLAMA PANOSU | 111 | adet |
ACIL DURUM KACIS PLANI PANOSU IC MEKAN | 223 | adet |
ACIL DURUM KACIS PLANI PANOSU KORIDOR | 60 | adet |
CERCEVE ACILIR KAPANIR 100X70 CM | 31 | adet |
CERCEVE ACILIR KAPANIR 50X70 CM | 31 | adet |
CERCEVE ACILIR KAPANIR A4 | 170 | adet |
KURUMSAL BLOK TANIMLAMA PANOSU | 14 | adet |
TANIMLAMA PANOSU DIS MEKAN | 9 | adet |
TANIMLAMA PANOSU PARK YERI | 15 | adet |
TOPLANMA YERI TANIMLAMA PANOSU | 6 | adet |
DEGERLI ESYA UYARI PANOSU | 11 | adet |
KAUCUK HIZ KESICI 600X500X45 MM TAKIM | 14 | adet |
HAVUZ UYARI PANOSU | 4 | adet |
MIKNATISLI ETIKET PANOSU | 1.500 | adet |
YONLENDIRME PANOSU | 2 | adet |
KAPI ISIM PANOSU | 15 | adet |
KAT ENFORMASYON PANOSU | 6 | adet |
KURALLAR PANOSU | 16 | adet |
KAT PLANI PANOSU KABARTMA HARFLI | 14 | adet |
IS SAGLIGI GUVENLIGI UYARI LEVHASI | 848 | adet |
UYARI PANOSU PLASTIK SEYYAR | 15 | adet |
REFLEKTIF FOLYO LEVHA | 25 | adet |
KAPI PANOSU ANTIBAKTERIYEL | 15 | adet |
KURALLAR PANOSU ANTIBAKTERIYEL | 20 | adet |
CERCEVE ACILIR KAPANIR A3 | 60 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)