İhale No | 2155649 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 7 Aralık 2020 |
İhale Tarihi | 9 Aralık 2020 17:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru ) |
■ T elefon |
|
224 294 42 71 |
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
YETİŞKİN AMBU |
■ 50 |
ADET |
|
1 i 1 ! 1 ! |
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
teklifin geçerlilik suresi |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü ; Muhasebe birimince sırayla Ödenecektir. Mal alımlarmda ödeme süresi ortalama 300 j gündür. Yapm ve Hizmet alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür. ! |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
i : Teklifler 09/12/2020 tarihi, saat kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! I |
MAL TESLİM TARİHİ |
I |
NOT |
i 1 |
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! ! |
|
I |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM | DÜZENLEMEYİNİZ! i |
Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Erdinç ADIYAMAN |
|
Satınalma Memuru |
| |
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından |
Uygun |
doldurulacaktır) |
Uygun Değil |
Siparişin Teyidi için lütfen bu formu onaylayıp 294 44 76 -366 63 93'e fakslayınız.
Mal tesliminde aşağıdaki evrakları mal kabule teslim etmeniz gerekmektedir.
* Fatura (Üzerinde UBB kodu ve ÜTS numarası olmayan ürünler kabul edilmeyecektir.)
* Vergi borcu sorgusu
* Vergi borcu varsa vergi borcunun alacağından kesileceğine dair dilekçe (Tutar belirtilmeyecek) *E Faturalar kaşe ve ıslak imzalı bir şekilde sipariş formu ile elden yada kargo ile gönderilmesi zorunludur.
*ÎBAN numarası belirtilmesi zorunludur Hastanemizin tanımlayıcı kodu: 2667269174846
F.23.002.01
AMBU YETİŞKİN
1. Ürün medikal silikondan üretilmiş olacak, çok sert ve çok yumuşak olmamalıdır.
2. 134° C ye kadar otoklavda steril edilebilir olacak, sterilizasyondan sonra üründe renk değişimi ve yıpranma olmamalıdır.
3. Basınç ayarlayıcı valfı olmalıdır.
4. Oksijen girişi ve rezervuar girişi olacaktır.
5. 1500/1350 mİ kapasiteli olacaktır.
6. Valf sistemi açılıp temizlenir olacaktır.
7. Yedek parça temini olacaktır.
8. Rezervuar valfı ve bagi olacak.02 bağlantı yeri ve 02 hortumu olacaktır.
9. Ambu ve aksesuarları şeffaf bir çantanın içinde olacak. Çanta kapağı yukardan açılmalıdır.
10. En az 2 adet yetişkin aırvva'yı, 3 adet silikon ağız maskesi (No:3, 4 ve 5 şekilli silikon ve şeffaf) ve ağız açacağı(tirbuşon) rezervuar balonu bulunmalıdır.
11. Türkçe kullanım kılavuzu olmalıdır.
12. Ürün kolay yırtılmamalı, patlamamalı ve kırılmamalıdır.
13. En az 2 yıl garantili olmalıdır.
14. Ek 02 verildiği hallerde rezervuar kılıfı ve 02 rezervuarı çıkabilmelidir.
15. Bağlantı yerleri kolay takılabilir, sökülebilir nitelikte olmalı,
16. Rezervuar torba kapasitesi 2500/1200 mİ olmalıdır.
17. Rezervuar torbası yerinden kolayca ayrılmalı bunun bir konnektör ile tespiti sağlanmalı, temizliği için çıkarılabilir olmalıdır.
18. Rezervuar kesesi kendiliğinden şişebilir olmalıdır.
19. Numune getirilmelidir. Getirilen numuneler denendikten sonra karar verilecektir.
20. İstekliler ihalede teklif ettikleri malzemelerin Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası tarafından onaylandığını gösteren barkod numaralarını teklif mektuplarında, irsaliyede ve faturalarında da malzemelerin isimleriyle birlikte liste halinde belirteceklerdir.
21. İlgili T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihazların TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.