İhale No | 2175365 |
Sektör | Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 27 Ocak 2021 |
İhale Tarihi | 29 Ocak 2021 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Fîastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Erdinç ADIYAMAN (Satmalma Memuru ) |
Telefon |
|
224 294 42 71 |
Faks |
|
0(224) 294 44 76-366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Sayın............................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Bîrim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
YER TİPİ FANCOİL |
20 |
ADET |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlannda ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarmda Ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma işi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 29/01/2021 tarihi, saat 14:00l00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Erdinç ADIYAMAN Satmalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
Siparişin Teyidi için lütfen bu formu onaylayıp 294 44 76 -366 63 93’e fakslayınız.
Mal tesliminde aşağıdaki evrakları mal kabule teslim etmeniz gerekmektedir.
* Fatura (Üzerinde UBB kodu ve ÜTS numarası olmayan ürünler kabul edilmeyecektir.)
* Vergi borcu sorgusu
* Vergi borcu varsa vergi borcunun alacağından kesileceğine dair dilekçe (Tutar belirtilmeyecek) *E Faturalar kaşe ve ıslak imzalı bir şekilde sipariş formu ile elden yada kargo ile gönderilmesi zorunludur.
*IBAN numarası belirtilmesi zorunludur Hastanemizin tanımlayıcı kodu: 2667269174846
F.23.002.01
T.C.