İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Yemekhane Cihazları Alımları

İhale No 1217222
Sektör Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
İdare ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 23 Kasım 2016
İhale Tarihi 25 Kasım 2016 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

               

Satınalan Birim

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

Talep Eden Birim

SAĞLIK KÜLÜTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI

Talep Eden Birim

Sorumlusu

Erkan SUVEYDAS

 

Dosya Numarası

 

Satınalma Usulü

Doğrudan Temin

Satınalma Memuru

Uğur ÖNDER

Tel: 0224 294 02 70

Faks: 0224 294 02 53

E-mail:satinalma@uludag.edu.tr

 

Sıra No

Mal/Hizmet Cinsi

Mal/Hizmet Özellikleri

Miktarı

 

1-

Benmeari 4,20 mt

Teknik Şartnamede Belirtilmiştir.

 

3

 

2-

Benmari 3 mt

1

 

3-

 

 

 

4-

 

 

 

5-

 

 

 

6-

 

 

 

7-

 

 

 

8-

 

 

 

9-

 

 

 

10-

 

 

                 

 

YEMEKHANE CİHAZLARI ALIMLARI için teklifler 25/11/2016 tarih ve saat 17:00 ye kadar U.Ü. Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire BaşkanlığıSatınalma Müdürlüğüne elden teslim edileceği gibi posta yoluyla da gönderilebilir. (Not:Faks ile gönderilen teklifler geçerli sayılmayacaktır.)

 

1-  Teklif mektubu imzalı ve kaşeli olmalıdır.

2-  Teklifin hangi tarihe kadar geçerli olduğu belirtilmelidir.

3-  Sipariş sonrasında mal/hizmetin kaç günde teslim edileceği belirtilmelidir.

4-  Kısmi teklif verilemez.

5-  Mal/Hizmetle ilgili her türlü giderler (Montaj, nakliye, sigorta, vergi, vb.) tedarikçiye aittir.

6-  Teklifler KDV hariç olarak TL cinsinden verilmelidir. (TL cinsinden verilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.)

7-  Sipariş edilen mal/hizmetin teklifte  belirtilen tarihe kadar teslim edilmesi, belirtilen tarihten  sonra  teslim edilmek istenilmesi  halinde idare tarafından mal/hizmetin kabulü yapılmayacaktır.

8-  Aşağıda idare tarafından standart hale getirilen teklif mektubu eksiksiz doldurulup gönderilmesi halinde geçerli sayılacaktır.

 

 

 

Adres: Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü - İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

GörükleKampusü 16059 Nilüfer / BURSA

Tel     :(0224) 294 02 70

Faks    : (0224) 294 02 53

 

 

 

 

 

 

 

TEKLİF MEKTUBU

(Mal ve Malzeme Alımı)

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI

(Satın Alma Müdürlüğüne)

 

                                                                                                          Tarih: …./11/2016

Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

Adı ve Soyadı

 

Firma Adı

 

Açık Tebligat Adresi

 

Vergi Dairesi ve Vergi Numarası

 

Telefon ve Faks Numarası

 

Elektronik Posta Adresi                  

 

 

Sıra No

İşin Adı

Miktarı

Birim Fiyatı

Toplam (TL)

2-

Benmari 4,20 mt

3 Adet

 

 

16-

Benmari 3mt

1 Adet

 

 

 

KDV’siz Genel Toplam

 

 

 

1-   Yukarıda belirtilen ( 2 Kalem ) mal ve malzeme alımına ait teklifimizi KDVhariç……….……………..TLbedel karşılığında vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum/ediyoruz.

2-   Teklifimiz   31/12/2016 tarihine kadar geçerlidir.

3-   Söz konusu mal ve malzemeler idarece tarafımıza sipariş verilmesinden sonra  (….…)   takvim günü içerisinde teslim edilecektir.

4-   4077 sayılı Tüketici Koruması hakkında kanun ve ilgili mevzuat hükümlerini kabul ediyor, mal ve malzemelerin garanti kapsamında olduğunu taahhüt ediyorum.

5-   Teklifimizin kabul edilmesi halinde sipariş yazısının, yukarıda yer alan; elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını   :

 

 

¨kabul ediyorum.

¨kabul etmiyorum.

 

 

 

 

Teklif Vermeye Yetkili Kişinin

Adı ve Soyadı                       :

İmzası                                   :

Firma Kaşesi                        :

 

 

 

 

 

BENMARİ TEKNİK ŞARTNAME

 

A-    SICAK SERVİS ÜNİTESİ

1-      Tamamı AISI 304 kalite 18/8 Cr-Ni paslanmaz çelik saçtan imal edilmiş olacaktır.

2-      Ayak profili 40*40*1,2mm 304 kalite paslanmaz boru olmalı, yüksekliği ayarlanabilmeli ve ayakları sabit olmalıdır

3-      Elektrik ile çalışır olacaktır.

4-      Servis ünitesi 3 adet GN2/1x150 küvet yerleşebilecek ölçülerde olmalıdır

5-      Havuzlu formda olacaktır.

6-      Termostat kontrollü olacaktır.

7-      0-90°C arası sıcaklık kontrollü olmalıdır.

8-      Suyun tahliyesi için su akıtma vanası bulunmalıdır

9-      Paslanmaz çelik tepsi yürütme bantlı olacaktır.

10-  Cihaz GN gastronom küvetleri ile birlikte verilecektir.

11-  Paslanmaz çelik iskeletli öksürük perdesi olacaktır.

12-  Ürün 2 yıl garanti kapsamında olmalıdır.

13-   Ürünün 10 yıl yedek parça garantisi bulunmalıdır

14-   Cihazın montajı ve montaj bedeli yüklenici firmaya aittir.

15-  Ürünün teslim süresi sözleşme tarihinden itibaren 20 takvim günüdür.

 

B-    KÜVER ÜNİTESİ

 

1-      Tamamı AISI 304 kalite 18/8 Cr-Ni paslanmaz çelik saçtan imal edilmiş olacaktır.

2-      Ayak profili  40*40*1,2mm 304 kalite paslanmaz boru olmalı, yüksekliği ayarlanabilmeli ve ayakları sabit olmalıdır

3-      Paslanmaz çelik tepsi yürütme bantlı olacaktır.

4-      Çatal, kaşık, bıçak bölümlü olacaktır.

5-      Çatal, kaşık, bıçak haznesi çıkartılabilir GN gastronom küvet şeklinde olacaktır.

6-      Küvetler ile birlikte teslim edilecektir.

7-      Ürün 2 yıl garanti kapsamında olmalıdır.

8-       Ürünün 10 yıl yedek parça garantisi bulunmalıdır

9-       Cihazın montajı ve montaj bedeli yüklenici firmaya aittir.

10-  Ürünün teslim süresi sözleşme tarihinden itibaren 20 takvim günüdür.

 

C-    NÖTR SERVİS ÜNİTESİ

 

1-      Tamamı AISI 304 kalite 18/8 Cr-Ni paslanmaz çelik saçtan imal edilmiş olacaktır.

2-      Ayak profili  40*40*1,2mm 304 kalite paslanmaz boru olmalı, yüksekliği ayarlanabilmeli ve ayakları sabit olmalıdır

3-      Paslanmaz çelik tepsi yürütme bantlı olacaktır.

4-      Kaplama 0.8 mm kalınlıkta olacaktır.

5-      Ürün 2 yıl garanti kapsamında olmalıdır.

6-       Ürünün 10 yıl yedek parça garantisi bulunmalıdır

7-       Cihazın montajı ve montaj bedeli yüklenici firmaya aittir.

8-      Ürünün teslim süresi sözleşme tarihinden itibaren 20 takvim günüdür.

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)