İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/39490 - Yemek Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2018/39490
Sektör Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
İdare DÜZCE ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Düzce
İşin İli Düzce
Yayın Tarihi 30 Ocak 2018
İhale Tarihi 1 Mart 2018 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR

SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI DÜZCE ÜNİVERSİTESİ

Öğrenci ve Personel 4 Kap/Öğün Yemeke Hizmet Alım işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/39490

1-İdarenin

a) Adresi : KONURALP YERLEŞKESİ 81620 DÜZCE MERKEZ/DÜZCE
b) Telefon ve faks numarası : 3805421116 - 3805421117
c) Elektronik Posta Adresi : saglikkultur@duzce.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 01.05.2018-29.02.2020 tarihleri arasında Öğrenci ve Personel 4 kap/öğün 1.100.000 öğün yemek ve 3.000 adet kumanya alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Düzce Üniversitesi Rektörlüğü ile Rektörlüğe bağlı Fakülte ve Yüksekokullar ekte sunulmuştur.
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.05.2018, işin bitiş tarihi 29.02.2020


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Düzce Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Toplantı Salonu Konuralp Yerleşkesi 81620 DÜZCE
b) Tarihi ve saati : 01.03.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İstekliler tarafından alınmış İşletme Kayıt Belgesinin Aslını veya noter onaylı suretini İhale dosyası ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

Üniversitemiz birimlerine taşımalı yemek hizmeti verileceğinden kullanılacak araçlar TS 13075 Gıda Taşıma Araçlarının Hizmet Yeterlilik Belgesine sahip olacak ve istekli firmalar bu belgeyi teklifleri kapsamında sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

Taşımalı yemek hizmeti verilecek yerleşkelere hizmet verilirken eğitim öğretim dönemi içinde 2 adet, eğitim öğretim dönemi dışında en az 1 adet araç kullanılacaktır. Yemek dağıtım hizmetinde kullanılacak araçlar yandan camlı kamyonet veya panelvan minibüs özelliğinde ve en az 2015 model olacaktır. Yemek dağıtımında kullanılacak araçlar; ham, yarı mamul ve mamul gıda maddelerinin taşınması hizmeti de veren yüklenici ve çalışanlarının uyması gereken kuralları kapsayan TS 13075 standardına uygun olacaktır. İstekli firmalar araçlarla ilgili belgeleri (ruhsat, demirbaş veya amortisman defteri vb.) belgeleri teklifleri kapsamında sunacaklardır.

 

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
Üniversitemiz mutfaklarından birimlere yemek taşıma işi bulunduğundan TS 13075 Hizmet Yeterlilik Belgesini teklifleri kapsamında sunacaklardır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Resmi ve özel sektörde gerçekleştirilmiş yemek pişirme ve dağıtım hizmetleri kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Düzce Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Konuralp Yerleşkesi 81620 DÜZCE adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Düzce Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Konuralp Yerleşkesi 81620 DÜZCE adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
Personel (Gıda Mühendisi) 01.05.2018-29.02.2020 tarihleri arası Tam Süreli Çalışma (Brüt asgari ücretin %185 fazlası) 1 22 Ay
Personel (Gıda Teknikeri ve Aşçı Yardımcısı) 01.05.2018-29.02.2020 tarihleri arası Tam Süreli Çalışma(Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 4 22 Ay
Personel (Aşçıbaşı) 01.05.2018-29.02.2020 tarihleri arası Tam Süreli Çalışma (Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 1 22 Ay
Personel (Aşçı) 01.05.2018-29.02.2020 tarihleri arası Tam Süreli Çalışma (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 4 22 Ay
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Mayıs-Ekim-Kasım-Aralık 2018,Şubat-Mart-Nisan-Mayıs-Ekim-Kasım-Aralık 2019, Şubat 2020 Ayları Tam Süreli Çalışma (Brüt asgari ücret) 42 12 Ay
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Mayıs-Ekim-Kasım-Aralık 2018,Şubat-Mart-Nisan-Mayıs-Ekim-Kasım-Aralık 2019, Şubat 2020 Ayları Tam Süreli Çalışma (Engelli İşçi)(Brüt asgari ücret) 2 12 Ay
Eğitim-Öğretim Dönemi Dışı Çalışacak Personel Haziran-Temmuz-Ağustos-Eylül 2018,Ocak-Haziran-Temmuz-Ağustos-Eylül 2019, Ocak 2020 Ayları Tam Süreli Çalışma (Brüt asgari ücret) 4 10 Ay
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Mayıs 2018 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (22 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 7 12 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Ekim 2018 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (22 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 7 12 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Kasım 2018 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (22 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 7 12 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Aralık 2018 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (21 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 7 11 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Şubat 2019 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (20 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 7 11 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Mart 2019 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (21 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 7 11 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Nisan 2019 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (22 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 7 12 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Mayıs 2019 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (22 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 7 12 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Ekim 2019 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (22 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 7 12 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Kasım 2019 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (21 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 7 11 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Aralık 2019 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (22 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 7 12 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Çalışacak Personel Şubat 2020 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (20 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 7 11 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Dışı Çalışacak Personel Haziran 2018 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (19 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 6 10 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Dışı Çalışacak Personel Temmuz 2018 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (22 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 6 12 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Dışı Çalışacak Personel Ağustos 2018 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (18 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 6 10 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Dışı Çalışacak Personel Eylül 2018 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (20 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 6 11 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Dışı Çalışacak Personel Ocak 2019 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (22 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 6 12 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Dışı Çalışacak Personel Haziran 2019 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (20 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 6 11 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Dışı Çalışacak Personel Temmuz 2019 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (23 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 6 12 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Dışı Çalışacak Personel Ağustos 2019 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (19 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 6 10 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Dışı Çalışacak Personel Eylül 2019 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (21 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 6 11 Gün
Eğitim-Öğretim Dönemi Dışı Çalışacak Personel Ocak 2020 Ayı Kısmi Süreli Çalışma (22 Gün*4 Saat Karşılığı Artık Gün)(Brüt asgari ücret) 6 12 Gün
Öğrenci ve Personel 4 kap/öğün yemek hizmeti alımı 1.100.000 öğün
Kumanya 3.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)