İhale No | 2023/35689 |
Sektör | Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat |
İdare | Aydın Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Aydın |
İşin İli | Aydın |
Yayın Tarihi | 12 Ocak 2023 |
İhale Tarihi | 27 Ocak 2023 15:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DEVLET HASTANESİ -AYDIN SÖKE FEHİME FAİK KOCAGÖZ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
Yedek Parça ve Demirbaş Malzeme Alımı ( Monitör, Bilgisayar Kasası, Barkod Yazıcı, Ozon Jeneratörü, Oksijen Gaz Tüpü ) mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2023/35689 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | DEVLET HASTANESİ -AYDIN SÖKE FEHİME FAİK KOCAGÖZ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI |
b) Adresi | : | Fevzipasa Mah. Faik KOCAGÖZ Cd. No:29 09200 SÖKE/AYDIN |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2565182361 - 2565124694 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | Yedek Parça ve Demirbaş Malzeme Alımı ( Monitör, Bilgisayar Kasası, Barkod Yazıcı, Ozon Jeneratörü, Oksijen Gaz Tüpü ) |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | Yedek Parça ve Demirbaş Malzeme Alımı ( Monitör, Bilgisayar Kasası, Barkod Yazıcı, Ozon Jeneratörü, Oksijen Gaz Tüpü ) Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Fevzi Paşa Mahallesi Faik Kocagöz Caddesi No:29 Söke / AYDIN 09200 Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi Satınalma Birimi |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | Sözleşmenin İmzalanması İle Birlikte İşe Başlanacak Olup 31.04.2023 Tarihinde Sona Erecektir. Malzemelerin Teslimi Sözleşme Süresi Bitimine Kadar İdarenin Talebi Doğrultusunda Alım Yapılacaktır. Talep Yazısının Yükleniciye Tebliğinden (Fax) İtibaren En Geç 10 Gün İçerisinde Mesai Saatleri (08.00-16.30)İçinde Teslim Edilecektir. Mesai Saatleri Dışında Getirilen Malzemelerin Zayiinden İdare Sorumlu Değildir. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşme imzalanması ile başlanacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 26.01.2023 - 10:30 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Fevzi Paşa Mahallesi Faik Kocagöz Caddesi No:29 Söke / AYDIN 09200 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:
Üretici veya ithalatçı veya bayi firma, ürünün TİTUBB veya ÜTS kapsam dışı olduğunu yeterlilik bilgileri tablosunda beyan edecektir. İstekli bayi olması durumunda bu belgeyi ihaleden sonra istendiğinde üretici veya tedarikçi imzalı olarakta tevsik edici belgelerle birlikte sunacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
1-6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun Gereğince Satış Sonrası Hizmet Verilmesi Zorunlu Olan Ürünler Listesindeki malzemelere ait satış sonrası Hizmet Yeterlilik belgesi.(Satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi geçerlilik süresi iki yıldır.) 2-Bu kapsam dahilinde olmayan malzemeler için kapsam dışı olduğuna dair beyan |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
1) İhalenin yapılacağı tarih ve saate kadar ihaleye iştirak edecek firmalardan numune ve/veya katalog göndermeleri istenmeyecek olup, tedarik edilecek malzemelere ait numuneler ve/veya kataloglar isteklilere ait fiyat tekliflerinin açıklanmasından sonra yeterlilik kriterlerini sağlayan firmalardan fiyat avantajı sıralamasına göre İdarece EKAP sistemi üzerinden tebligat yapılarak istenecektir. İsteklilerin EKAP sistemi üzerinden yapılan tebligatı takip eden 5 (Beş) iş günü içinde istenilen numuneleri ve/veya katalogları Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi Satınalma Birimine ulaştırmaları gerekmektedir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Bilgisayar Monitörü ( Hasta Çağrı Ekranı ) | 20 | adet |
Bilgisayar Kasası | 10 | adet |
Barkod Yazıcı | 10 | adet |
Ozon Jeneratörü | 1 | adet |
Oksijen Gaz Tüpü | 1 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)