İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/682694 - Yazılım Ve Destek Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2018/682694
Sektör Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
İdare Van İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Van
İşin İli Van
Yayın Tarihi 25 Aralık 2018
İhale Tarihi 28 Ocak 2019 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

YAZILIM VE DESTEK HİZMETİ ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

36 AYLIK SBYS(Sağlık Bilgi Yönetim Sistemi) HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/682694

1-İdarenin

a) Adresi : Hatuniye Mah. İpekyolu Üzeri. İkinisan Kavşağı İl Sağlık Müdürlüğü - VAN MERKEZ VAN İPEKYOLU/VAN
b) Telefon ve faks numarası : 4322102115 - 4322160046
c) Elektronik Posta Adresi : van@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 36 AYLIK SBYS(Sağlık Bilgi Yönetim Sistemi) HİZMET ALIMI 36 AYLIK SBYS(Sağlık Bilgi Yönetim Sistemi) HİZMET ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : VAN/MERKEZ VE TÜM İLÇELER
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.04.2019, işin bitiş tarihi 31.03.2022


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Van İl Sağlık Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati : 28.01.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

Sağlık Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü Kayıt ve Tescil Bilgi Sistemine kayıtlı olma durumu ile ilgili olarak;İhaleye yazılımın asıl üreticisi olarak iştirak edilecektir. istekliler; Sağlık Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü Kayıt ve Tescil Bilgi Sistemine kayıtlı olduğuna dair belgeyi teklif dosyasında sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında gerçekleştirilmiş Hastane Bilgi Yönetim Sistemi Hizmeti alımları benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Van İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Van İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüz seksen) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetvel Adı Kişi Sayısı Süre Birim
SBÜ VEAH 1 Personel ( Asgari Ücretin %40 Fazlası)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1 36 Ay
SBÜ VEAH 2 Personel ( Asgari Ücretin %45 Fazlası)(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 2 36 Ay
SBÜ VEAH 4 Personel ( Asgari ücretin % 50 fazlası)(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 4 36 Ay
SBÜ VEAH 5 Personel (Asgari ücretin % 60 fazlası)(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 5 36 Ay
SBÜ VEAH 8 Personel (Asgari ücretin % 100 fazlası)(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 8 36 Ay
ADSM 1 Personel (Asgari Ücretin % 40 fazlası)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1 36 Ay
ADSM 1 Personel (Asgari Ücretin % 50 fazlası)(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
ERCİŞ DH 2 Personel ( Asgari Ücretin% 40 fazlası)(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 2 36 Ay
ERCİŞ DH 1 Personel ( Asgari Ücretin% 45 fazlası)(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 1 36 Ay
ERCİŞ DH 1 Personel ( Asgari Ücretin% 50 fazlası)(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
MURADİYE DH 1 Personel (Asgari Ücretin % 100 Fazlası)(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 1 36 Ay
ÇALDIRAN DH 1 Peronel ( Asgari ücretin %45 fazlası)(Brüt asgari ücretin %45 fazlası) 1 36 Ay
BAŞKALE DH 1 Personel (Asgari Ücretin % 50 fazlası )(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1 36 Ay
SBÜ VEAH Fazla Mesai ( 1 Personel Asgari ücretin %40 fazlası) 720 saat
SBÜ VEAH Fazla Mesai ( 2 Personel Asgari ücretin %45 fazlası) 1.440 saat
SBÜ VEAH Fazla Mesai (4 Personel Asgari Ücretin %50 fazlası) 2.880 saat
SBÜ VEAH Fazla Mesai (5 Personel Asgari Ücretin %60 fazlası) 3.600 saat
SBÜ VEAH Fazla Mesai (8 Personel Asgari Ücretin %100 fazlası) 5.760 saat
SBÜ VEAH Resmi Tatil Günü ( Asgari Ücretin % 40 fazlası) 46,5 gün
SBÜ VEAH Resmi Tatil Günü ( Asgari Ücretin % 45 fazlası) 46,5 gün
SBÜ VEAH Resmi Tatil Günü ( Asgari Ücretin % 50 fazlası) 46,5 gün
SBÜ VEAH Resmi Tatil Günü ( Asgari Ücretin % 60 fazlası) 46,5 gün
SBÜ VEAH Resmi Tatil Günü ( Asgari Ücretin % 100 fazlası) 46,5 gün
SBÜ VEAH SBYS Bedeli 36 ay
ADSM Fazla Mesai 1 Personel (Asgari Ücretin % 40 fazlası) 720 saat
ADSM Fazla Mesai 1 Personel (Asgari Ücretin % 50 fazlası) 720 saat
ADSM Resmi Tatil Günü 1 Personel (Asgari Ücretin % 40 fazlası) 46,5 gün
ADSM Resmi Tatil Günü 1 Personel (Asgari Ücretin % 50 fazlası) 46,5 gün
ADSM SBYS Bedeli 36 ay
ERCİŞ DH Fazla Mesai (2 Personel Asgari ücretin % 40 fazlası) 1.440 saat
ERCİŞ DH Fazla Mesai (1 Personel Asgari ücretin % 45 fazlası) 720 saat
ERCİŞ DH Fazla Mesai (1 Personel Asgari ücretin % 50 fazlası) 720 saat
ERCİŞ DH Resmi Tatil Günü (2 Personel Asgari ücretin % 40 fazlası) 46,5 gün
ERCİŞ DH Resmi Tatil Günü (1 Personel Asgari ücretin % 45 fazlası) 46,5 gün
ERCİŞ DH Resmi Tatil Günü (1 Personel Asgari ücretin % 50 fazlası) 46,5 gün
ERCİŞ DH HBYS Bedeli 36 ay
MURADİYE DH Fazla Mesai (1Personel Asgari ücretin % 100 fazlası) 720 saat
MURADİYE DH Resmi Tatil Günü (1 Personel Asgari ücretin % 100 fazlası) 46,5 gün
MURADİYE DH HBYS Bedeli 36 ay
ÇALDIRAN DH Fazla Mesai ( 1 Personel Asgari ücretin % 45 fazlası) 720 saat
ÇALDIRAN DH Resmi Tatil Günü (1 Personel Asgari ücretin % 45 fazlası) 46,5 gün
ÇALDIRAN DH HBYS Bedeli 36 ay
BAŞKALE DH Fazla Mesai ( 1 Pers. Asgari ücretin %50 fazlası) 720 saat
BAŞKALE DH Resmi Tatil Günü (1 Personel Asgari ücretin % 50 fazlası) 46,5 gün
BAŞKALE DH HBYS bedeli 36 ay
BAHÇESARAY DH HBYS Bedeli 36 ay
GEVAŞ DH HBYS Bedeli 36 ay
ÇATAK DH HBYS Bedeli 36 ay
ÖZALP DH HBYS Bedeli 36 ay
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)