İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/141936 - Yazılım Ve Destek Hizmeti Alınacaktır

İhale No 2017/141936
Sektör Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
İdare TEDAŞ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ - ANKARA
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 29 Mart 2017
İhale Tarihi 27 Nisan 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

YAZILIM VE DESTEK HİZMETİ ALINACAKTIR

TEDAŞ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

TEDAŞ Bilgi İşlem Merkezleri ağ yapısındaki sunucu sistemleri, yan donanımları,iletişim malzemeleri ile üzerlerine kurulu tüm yazılımların 1 yıl süreli bakım-onarım ile sistem işletme destek danışmanlık hizmetleri ve Yazılım Geliştirme Projesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/141936

1-İdarenin

a) Adresi : Nasuh AKAR Mah.Türkocağı Cad. No:2 06520 Balgat Çankaya/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0312 212 6900 - 0312 212 9867
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhale konusu işin miktarı 3 Kısım olmak üzere toplam 50 kalemden oluşmaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : TEDAŞ Genel Müdürlüğünün Bilgi İşlem Merkezleri (Ankara/Bahçelievler-Gölbaşı ve Eskişehir)
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 365(Üçyüzaltmışbeş) gündür


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Nasuh AKAR Mah. Türkocağı Cad. No:2 A Blok Giriş Kat Sefer KUL İhale Komisyon Salonu 06520 Balgat-Çankaya/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 27.04.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

Kaliteye ilişkin belgeler:

I. GRUP için; ISO 9001:2008 Kalite Yönetimi Sistem Belgesi,

II. GRUP için; CMMI2 Sertifikası veya SPICE 2 Sertifikası


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

I.GRUP için;

Windows tabanlı sunucu bilgisayar sistemleri ile backbone switch, router, modem ve anahtar içeren bir yönetim sisteminin bakım-onarım ve işletiminin yapılması veya Türkiye çapında dağıtık yapıda hizmet veren sunucu sistemlerine entegrasyon, servis ve/veya garanti hizmetlerine sahip bir projeyi başarıyla tamamlamış olmak, benzer iş olarak kabul edilecektir. 

II.GRUP için;

Yazılım geliştirme, yazılım geliştirme danışmanlığı ve destek işleri yapmış olmak, benzer iş olarak kabul edilecektir.

III.GRUP için;

Bilgi Sistemlerinin bakım-onarım ve işletiminin yapılması işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Nasuh AKAR Mah. Türkocağı Cad. No:2 A Blok Kat: 11 Oda No:5 06520 Balgat-Çankaya/ANKARA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 45 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 70 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıflar Bankası T.A.O. / Tek Ankara Şubesi TR69 0001 5001 5800 7294 3933 65 IBAN no.lu TEDAŞ Genel Müdürlüğü hesabı yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Nasuh AKAR Mah. Türkocağı Cad. No:2 A Blok Kat:11 Oda No: 38/A 06520 Balgat-Çankaya/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
SUNUCU Dell Poweredge R820 3,000 adet
SUNUCU Dell Poweredge R720 2,000 adet
SUNUCU IBM xSeries x3650 M2 19,000 adet
SUNUCU IBM System x3850 X5 12,000 adet
SUNUCU HP Proliant DL 980 G7 1,000 adet
SUNUCU HP Proliant DL 580 G7 5,000 adet
SUNUCU Fujitsu Primergy RX 600 6,000 adet
SUNUCU Fujitsu Primequest 1800 e2 3,000 adet
VERİ DEPOLAMA QNAP SSD Storage Server 1,000 adet
VERİ DEPOLAMA EMC Centera 1,000 adet
VERİ DEPOLAMA IBM Storwize V7000 1,000 adet
VERİ DEPOLAMA Fujitsu Eternus DX440 S2 Base RM 1,000 adet
OMURGA ANAHTARI Cisco 6513 5,000 adet
OMURGA ANAHTARI Cisco 6506 1,000 adet
TDM SDH SWITCH STM-1 1,000 adet
YÖNLENDİRİCİ Cisco 7606 2,000 adet
YÖNLENDİRİCİ Cisco 7206 2,000 adet
YÖNLENDİRİCİ Cisco 3745 2,000 adet
YÖNLENDİRİCİ Cisco 3725 1,000 adet
YÖNLENDİRİCİ Cisco 3845 2,000 adet
ANAHTAR Cisco 9124 SAN SWITCH 4,000 adet
ANAHTAR Cisco CSS 11506 2,000 adet
ANAHTAR Cisco 2950 19,000 adet
ANAHTAR Cisco 2960 11,000 adet
ANAHTAR Cisco 3750 2,000 adet
ANAHTAR Cisco 3560 2,000 adet
KABLOSUZ ERİŞİM CİHAZLARI Aruba 7210 1,000 adet
KABLOSUZ ERİŞİM CİHAZLARI Aruba CP-GMKIT Misafir Yönetimi 1,000 adet
KABLOSUZ ERİŞİM CİHAZLARI Aruba S3500 4,000 adet
KABLOSUZ ERİŞİM CİHAZLARI Aruba IAP-225P 10,000 adet
FIREWALL Cisco ASA 5510 1,000 adet
TEYP/DISK KÜTÜPHANESİ HP STORAGEWORKS 1/8 G2 1,000 adet
TEYP/DISK KÜTÜPHANESİ VERITAS NETBACKUP 5230 1,000 adet
TEYP/DISK KÜTÜPHANESİ Adic Scalar i2000 1,000 adet
SİSTEM İŞLETME DESTEK ve DANIŞMANLIK HİZMETLERİ Network Teknisyeni 1,000 kişi
SİSTEM İŞLETME DESTEK ve DANIŞMANLIK HİZMETLERİ Donanım Teknisyeni 2,000 kişi
SİSTEM İŞLETME DESTEK ve DANIŞMANLIK HİZMETLERİ Microsoft Destek Paketi 1,000 adet
SİSTEM İŞLETME DESTEK ve DANIŞMANLIK HİZMETLERİ SYMANTEC VERITAS Danışmanlığı 150,000 gün
SİSTEM İŞLETME DESTEK ve DANIŞMANLIK HİZMETLERİ EMC Veri Depolama Sistemi Danışmanlığı 6,000 gün
SİSTEM İŞLETME DESTEK ve DANIŞMANLIK HİZMETLERİ FUJITSU Veri Depolama Sistemi Danışmanlığı 12,000 gün
SİSTEM İŞLETME DESTEK ve DANIŞMANLIK HİZMETLERİ Microsoft Danışmanlık (MCS) 20,000 gün
SİSTEM İŞLETME DESTEK ve DANIŞMANLIK HİZMETLERİ Sistem İşletme Yöneticisi 1,000 kişi
SİSTEM İŞLETME DESTEK ve DANIŞMANLIK HİZMETLERİ Network Uzmanı 1,000 kişi
SİSTEM İŞLETME DESTEK ve DANIŞMANLIK HİZMETLERİ SQL Veritabanı Yöneticisi 1,000 kişi
SİSTEM İŞLETME DESTEK ve DANIŞMANLIK HİZMETLERİ ORACLE Veritabanı Yöneticisi (yarım zamanlı) 1,000 kişi
YAZILIM GELİŞTİRME PROJE EKİBİ Yazılım Geliştirme Danışmanlığı 1.500,000 adam/gün
YAZILIM GELİŞTİRME PROJE EKİBİ Proje Yönetimi Danışmanlığı 100,000 adam/gün
YAZILIM GELİŞTİRME PROJE EKİBİ Portal Geliştirme Danışmanlığı 250,000 adam/gün
YAZILIM GELİŞTİRME PROJE EKİBİ Web Arayüz Geliştiricisi 250,000 adam/gün
VERİ TABANI YÖNETİM SİSTEMİ Oracle Exadata (1/8) Veri Tabanı Yönetim Sistemi parçalı bakım-onarım hizmeti 1,000 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)