İhale No | 2015/20512 |
Sektör | Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri |
İdare | GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 21 Ağustos 2015 |
İhale Tarihi | 2 Nisan 2015 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Merkez veTaşra teşktları ile 81Ticaret İl Md bulunan Bilgi İşlem D Bşk hizm kulanılan, Bilgisayar sistmleri çevre donanım (parça ve altyapı dahil) bakm onarım ile yazılım danışmanlığı ve mevcut lisans güncllenmesi işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/20512 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | ÜNİVERSİTELER MAH. DUMLUPINAR CAD. NO:151 06100 ÇANKAYA ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3124491273 - 3124491295 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | bimbutce@gtb.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Merkez ve Taşra teşkilatları ile 81 İl Tic. Müd. bulunan bilgisayar sistemleri ve çevre donanımlarının bakım onarımı ile yazılım danışmanlık ve lisansların güncellenmesi işi. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Ankara Merkez ve Taşra Teşkilatları ile 81 Ticaret İl Müdürlüğü. |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 15.04.2015, işin bitiş tarihi 31.12.2015 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı Toplantı Salonu -1 Kat |
b) Tarihi ve saati | : | 02.04.2015 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
1-) Yüklenicinin “ISO 9001 Kalite Yönetim Sitemi”, “ISO-20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi” sertifikasına sahip olması ve bu belgeyi teklif dosyasında sunması gerekmektedir. 2-) Yüklenici, TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi ile Gümrük ve Ticaret Bakanlığından alınmış Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ve yurt çapında en az 7 coğrafi bölgedeki kendisine ait ofislerinin TSE Hizmet Yeterlilik Belgelerini teklifine ekleyecektir. Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Yüksek yoğunluklu veri işlem amacına yönelik olarak istemci sunucu mimarisinde kurulmuş olan sistemler, veri tabanı, uygulama ve güvenlik yazılımları ile yerel alan ağlarından (LAN) oluşan ve bunların birbirine bağlı olduğu geniş alan ağını (WAN) içeren bir yapıda; Sunucu, veri tabanı yönetim sistemi, sistem ve uygulama yazılımları ile ağ altyapısı sitemlerinin (LAN ve WAN); bakım-onarım ve destek hizmetlerini yapmış olmak benzer iş olarak kabul edilir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğüne doküman bedeli yatırıldıktan sonra Bütçe ve Satınalma Şube Müdürlüğünden adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı Bütçe ve Satın Alma Şube Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
BAKIMONARIM MERKEZ, FKM VE TAŞRA (Pc, Prt, Sunucu, Router, Svvitch,Kabin, Storage, Jeneratör, Klima, Regülatör, Yangın Söndürme,UPS, Akü, San Anahtar, Altyapı, Topraklama, Konsinye ÜrünSağlanması, Toplamda 100 Adet Veri ve UPS Ucu Yapılması, iptelefon, Ca | 1 | bakım |
Teknisyen(Sınır kapıları 10 kişi Tam Zamanlı) Teknisyen (Merkez 4kişi Tam Zamanlı) Teknisyen (Veri merkezi 3 kişi Tam Zamanlı)Mühendis (Merkez 2 kişi) Proje yöneticisi (1 kişi TamZamanlı) Danışman(CCIE sertifikalı 1 Kişi Tam Zamanlı) | 21 | adam/ay |
SASAccess to PC Fileş, SmartAdmin - Responsive WebApp(MultipleApplication License), ReSharper, RedGate-.NET Developer Bundle,ALTOVA XML SPY 2015(Enterprise) ve 2 Kullanıcılı DevExpress2014 .NET Unviresal ürünleri için yeni lisans, var olan XMLGateway L7 v | 1 | adet |
Eğitimler( Vmware 3 kişi 5 gün, TSE Sızma testi 7 kişi 5 gün, Imperva3 kişi 8 gün, F5 7 kişi 2 gün, Aruba 3 kişi 5 gün, CCNA 3kişi 10 Gün) | 26 | adam/gün |
FKM(FelaketKurtarma Merkezi) sistem odası jeneratör, klima, KGK, yangınsöndürme sistemi ve FKM altyapısı sözleşme süresincegaranti-bakım ve 3 Kerelik Koruyucu Bakım Desteği | 1 | bakım |
2adet 8Gbps 48 adet FC portlu ve 2 adet 8Gbps 40 adet FC portluBrocade SAN anahtarların donanım ve yazılımı içinbakım-onarım hizmeti | 1 | bakım |
Ulussistem odası ve küçük sistem odası tüm enerji ve soğutmaaltyapısı sökülmesi ve idarenin gösterdiği yerepaketlenerek taşınması. 2 adet salon tipi klimanın taşınıpçalışır hale getirilmesi ve UPS ve enerji panosu taşımaişleri. Ulus sistem odasından demon | 1 | ünite |
HPDonanımları ve 8 adam/gün Yerinde Profesyonel Destek | 8 | adam/gün |
FujitsuRX600 ve Fujitsu RX900 sunucu bakım onarım desteği (4 saattemüdahale 24 saatte onarım hizmeti) | 1 | bakım |
-EMCV-Max veri depolarına donanım desteği ve 5 adam/gün destekhizmeti -EMC Data Domain ve EMC Netvvorker ürünleri içindonanım desteği ve 9 adam/gün destek hizmeti | 14 | adam/gün |
4adet 2 cpu'lu sistem için Red Hat Enterprise Linux lisans vedestek hizmeti | 4 | adet |
Lisansyenileme, lisans yükseltme ve 3 adam / gün hizmet | 3 | adam/gün |
Danışman(BİLGE DESTEĞİ 1 kişi) Danışman (NCTS 1 kişi) Danışman(GÜVAS 1 kişi) Danışman ( TIR TRANSİT -1 kişi ) YazılımcıDesteği (2 kişi) | 6 | adam/ay |
MicrosoftTeknik Desteği Ve Danışmanlığı (Microsoft PremierPls 355Destek Paketi) | 1 | yıl |
ACSDestek Hizmeti | 1 | ay |
6adet 2 fiziksel cpu'lu sistem için OEL lisans ve destek hizmeti | 6 | adet |
SUNSUNUCULAR için Bakım Onarım ve Destek | 1 | bakım |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)