İhale No | 2024/1772755 |
Sektör | Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri |
İdare | İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATINALMA DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 152.021,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 24 Aralık 2024 |
İhale Tarihi | 21 Ocak 2025 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATIN ALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI HİZMET ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
YAZILIM GELİŞTİRME, YAZILIM DESTEK, VERİ TABANI BAKIM VE VERİ TABANI YÖNETİM HİZMETİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2024/1772755 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SATIN ALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI HİZMET ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | Mimar Sinan Mahallesi 9 Eylül Meydanı No: 9/1 Kültürpark Fuar Alanı Hol 1/B 35250 KONAK/İZMİR |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2322931620 - 2322933743 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı | : | YAZILIM GELİŞTİRME, YAZILIM DESTEK, VERİ TABANI BAKIM VE VERİ TABANI YÖNETİM HİZMETİ |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | YAZILIM GELİŞTİRME, YAZILIM DESTEK, VERİ TABANI BAKIM VE VERİ TABANI YÖNETİM HİZMETİ ALIMI - 2 KISIM (100 HİZMET KALEMİ) Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | İDARENİN BELİRLEYECEĞİ YERLER |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşe başlama tarihi 05.02.2025, işin bitiş tarihi 31.12.2025 |
d) İşe başlama tarihi | : | 05.02.2025 |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 21.01.2025 - 10:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Mimar Sinan Mahallesi 9 Eylül Meydanı No:9/1 (Kültürpark 1 Nolu Hol) Konak/İZMİR |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler, Kamu Bilişim Yetki Belgesi
Yazılım Yetki Belgesi
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını yeterlik bilgileri tablosunda belirteceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri: |
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosuna ilişkin bilgileri belirtmeyenler, iki önceki yıla ait belgelerdeki bilgileri sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgelerine ilişkin bilgileri ile üç önceki yıla ilişkin belgelerindeki bilgileri sunabilirler. |
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgelere ait bilgiler: |
TS 13149 Hizmet Yeterlilik Belgesi |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Bu ihalede benzer iş olarak, Kamu kurum ve kuruluşlarında ve/veya özel sektörde gerçekleştirilmiş muhasebe veya taşınır mal takip veya satın alma veya personel sicil veya maaş işlemleri veya gelir işlemleri uygulamalarının bütünleşik geliştirilmiş yazılım hizmetleri kabul edilecektir. İsteklilerin teknolojik ürün deneyim belgesi sunması durumunda belge; "muhasebe veya taşınır mal takip veya satın alma veya personel sicil veya maaş işlemleri veya gelir işlemleri uygulamalarının bütünleşik geliştirilmiş yazılım hizmetleri" kapsamlarına uygun olacaktır. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Bilgisayar Sistemlerine Yönelik Hizmetler/0,87
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
BBYS VE HBYS MOBİL YAZILIMLARI | 12,000 | ay |
SİSTEM YÖNETİMİ | 12,000 | ay |
ORTAK İŞLEMLER | 12,000 | ay |
BÜTÇE İŞLEMLERİ SİSTEMİ | 12,000 | ay |
STRATEJİK PLANLAMA | 12,000 | ay |
MUHASEBE SİSTEMİ | 12,000 | ay |
ÖN MALİ KONTROL İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
FİNANSMAN İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
GENEL TAHAKKUK VE TAHSİLAT İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
İLAN REKLAM VERGİSİ İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
ÇEVRE TEMİZLİK VERGİSİ İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
İŞGALİYE İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
EĞLENCE VERGİSİ İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
PARA CEZALARI İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
LOJMAN İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
EMLAK KAMULAŞTIRMA İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
KİRA LOJMAN VE ECRİMİSİL İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
HAL HİZMET İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
MEZBAHA İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
MEZARLIK HİZMET İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
BÜYÜKŞEHİR PAYLARI İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
HARCAMALARA KATILIM İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
ELEKTRİK TÜKETİM TAHAKKUKLARI | 12,000 | ay |
KATI ATIK TAHAKKUK İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
YANGIN SİGORTA VERGİSİ İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
HARÇ VE ÜCRET İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
RUHSAT TAKİP İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
MOBİL TAHSİLAT VE TABLET UYGULAMASI | 12,000 | ay |
TAŞINIR MAL KAYIT TAKİP İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
PERSONEL İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
MEMUR EĞİTİM VE STAJ İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
PERSONEL DEVAM KONTROL SİSTEMİ | 12,000 | ay |
HAKEDİŞ İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
BİM DEMİRBAŞ TAKİP İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
SOSYAL YARDIM TAKİP İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
HEMŞEHRİ İLETİŞİM MERKEZİ | 12,000 | ay |
ÜST KAPLAMA TAKİP SİSTEMİ | 12,000 | ay |
SAĞLIK HİZMETLERİ TAKİP SİSTEMİ | 12,000 | ay |
ATIK YÖNETİM İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
SATIN ALMA İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
ORGANİZASYON VE PERFORMANS İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
ÇEVRE BAKIM TAKİP SİSTEMİ | 12,000 | ay |
İTFAİYE TAKİP SİSTEMİ | 12,000 | ay |
İTFAİYE EĞİTİM TAKİP SİSTEMİ | 12,000 | ay |
ÖZGEÇMİŞ TAKİP SİSTEMİ | 12,000 | ay |
TİCARİ PLAKA İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
TAŞIT TAKİP İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
RANDEVU İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
HUZUREVİ İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
ALT YAPI KOORDİNASYON İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
BUZ PİSTİ İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
E-BELEDİYE İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
BİLGİ SERVİSLERİ | 12,000 | ay |
İBB TRAFİK RUHSAT İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
YÖNETİCİ RAPORLARI | 12,000 | ay |
ELEKTRİK, HAVAGAZI TÜKETİM VERGİSİ İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
İBB KİRA İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
SAĞLIK İŞLERİ EĞİTİM TAKİP SİSTEMİ | 12,000 | ay |
SPOR OKULLARI UYGULAMASI | 12,000 | ay |
BAZ İSTASYONU TAKİP İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
HASTANE BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ | 12,000 | ay |
VERİ TABANI BAKIM VE VERİ TABANI YÖNETİM HİZMETİ | 12,000 | ay |
İÇ KONTROL SİSTEMİ | 12,000 | ay |
İSTATİSTİK İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
OTOPARK İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
KURSİYER TAKİP İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
ENCÜMEN İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU SİSTEMİ | 12,000 | ay |
BAKIM ONARIM İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
ÇEVRE SAĞLIĞI DENETLEME İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
HUKUK DAVA VE İCRA TAKİP İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
KADIN VE EŞİTLİK ÇALIŞMALARI | 12,000 | ay |
İÇ DENETİM SİSTEMİ | 12,000 | ay |
ENGELLİ BİLGİLERİ TAKİP SİSTEMİ | 12,000 | ay |
BİLGİ EDİNME SİSTEMİ | 12,000 | ay |
BAŞKANLIK İŞLEMLERİ/İLÇE KÜNYESİ | 12,000 | ay |
YAPI STOKU ENVANTERİ SİSTEMİ (RİSKLİ BİNA BİLGİLERİ) | 12,000 | ay |
KENTSEL TASARIM VE KENT ESTETİĞİ İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
ULAŞIM KOORDİNASYON İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
VETERİNER İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
KÜLTÜR SANAT ETKİNLİK İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
BİLET SATIŞ İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
FİDANLIK TAKİP İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
PROJELER VE TEKNİK HİZMETLER İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
İNŞAAT ATIKLARI TAKİP SİSTEMİ | 12,000 | ay |
PLANLAMA TADİLAT İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
ZİYARETÇİ BİLGİLERİ | 12,000 | ay |
ZABITA/HURDA ARAÇ OTOPARK İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
DİJİTAL ARŞİV SİSTEMİ | 12,000 | ay |
İŞ TAKİP SİSTEMİ | 12,000 | ay |
MECLİS İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
MOBİL YÖNETİM İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
BELEDİYE MOBİL PERSONEL İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
GEMİ SEFER TAKİP SİSTEMİ | 12,000 | ay |
BİRİM EVRAK TAKİP | 12,000 | ay |
AŞEVLERİ TAKİP SİSTEMİ | 12,000 | ay |
KONUŞAN AĞAÇLAR | 12,000 | ay |
KISA MESAJ İŞLEMLERİ | 12,000 | ay |
ÇOCUK BELEDİYESİ | 12,000 | ay |
EVDE BAKIM HİZMETLERİ TAKİP SİSTEMİ | 12,000 | ay |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)