İhale No | 2021/746341 |
Sektör | Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım |
İdare | Trabzon Kanuni Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Trabzon |
İşin İli | Trabzon |
Yayın Tarihi | 22 Kasım 2021 |
İhale Tarihi | 17 Aralık 2021 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C. TRABZON VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ KANUNİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
YAZICI TONERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2021/746341 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Kaşüstü Mah.Topal Osman Sk.No:7 61040 Kaşüstü Yomra/TRABZON |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4623415630 - 4623415654 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | trabzonkanunieah@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1 Kalem/Kısım Tüketim Mal Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | S.B.Ü. Trabzon Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ayniyat Bilgi İşlem Depo ve Bağlı Birimleri |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren işe başlanılacaktır. İdarenin yazılı talebi ile faks veya mail/e-posta yoluyla bildirilen sipariş miktarları en geç 10 (On) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. İhale dokümanında belirtilen mücbir sebepler veya verilen siparişin tamamının mücbir sebepler dışında başka bir zorunluluktan teslim edilemeyeceğinin haklı gerekçelerle dayanarak yüklenici tarafından belgelendirilmesi haricinde, sağlık tesisinin siparişi oranında teslimat gerçekleşecek, siparişin bölünerek farklı zamanlarda teslimat yapılmayacaktır. İhaledeki malzemelerin (Tonerlerin) tamamının teslimi 31/12/2023 tarihine kadar peyderpey olarak gerçekleşecektir. Ancak yazıcıların tamamı ilk sipariş ile birlikte teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | S.B.Ü. Trabzon Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi/ Kaşüstü Kampusü ( Kaşüstü Mah.Topal Osman Sok. No:7 Yomra / TRABZON) |
b) Tarihi ve saati | : | 17.12.2021 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
1- İstekliler, teklifte bulundukları Toner ve Yazıcısına ait marka model bilgilerini birim fiyat teklif cetvelinde belirtecek veya ayrı bir liste halinde ihale dosyasında/teklif dosyasında sunacaklardır. 2- Arızalı çıkan veya kullanım sırasında arızalanan ürünler yüklenici tarafından 10 (On) gün içerisinde değiştirilecektir. Bu değişim sırasında kargo bedelleri yükleniciye aittir. Yüklenici, malzeme tesliminden sonra arızalı ürünlerin değiştirileceğine dair ve kargo bedellerinin yükleniciye ait olduğuna dair taahhütnameyi ihale dosyasında/teklif dosyasında sunmalıdır. 3-Her bir tonerin, teslim edildiği tarihten itibaren 1 (Bir) yıl süre ile kullanım garanti süresi olacaktır. Bu durum istekli/yüklenici tarafından yazılı olarak taahhüt edilecektir ve ilgili taahhütname ihale dosyasında/teklif dosyasında sunulmalıdır. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler teklif ettikleri ürünlerin numunelerini (Baskı kapasitesi ve şartnameye uygunluğunun tespiti için bir adet yazıcı ve iki adet toner) ihale tarih ve saatinden önce Satın Alma Birimine teslim edecek olup, numune üzerinde kalem sıra no,firma adı ve markası yazılı olacaktır. Numune vermeyen (Bir adet yazıcı ve iki adet toner) istekliler o kısımda/kalemde değerlendirme dışı tutulacaktır. İhale kalem sırası ile numune sıra numarası arasındaki uyumsuzluktan firma sorumludur. Ayrıca numune teslimatı için teslim tutanağı hazırlanacak ve numuneler tutanak ile teslim edilecektir. Numune değerlendirmesi için ürünün numunesi haricinde hiçbir metaryal kabul edilmeyecek, numune sunmayanlar değerlendirme dışı bırakılacaktır.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar S.B.Ü. Trabzon Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi (Kaşüstü Mah.Topal Osman Sok. No:7 Yomra / TRABZON) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
YAZICI TONERLERİ YAZICI TONERİ (SİYAH) | 4.000 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)