İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Yangın Algılama Ve Söndürme Sistemlerinin 2021 Yılı Bakım Onarım Hizmeti Alımı

İhale No 2150748
Sektör Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 26 Kasım 2020
İhale Tarihi 30 Kasım 2020 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih

: 26/11/2020

Teklif No

:

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Erdinç ADIYAMAN  (Satınalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

:

Firma Tel & Faks & E Posta

:

Yetkili Adı Soyadı

:

 

Sayın ……………………………………………………………………………………………………………….

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

1

SYSTEM SENSÖR/LST MARKA İNTELLİGENT ADRESLİ YANGIN ALIGILAMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ (4 AYLIK 3 DÖNEM)

1

ADET

 

 

2

GLOBAL MARKA INTELLIGENT ADRESLİ YANGIN ALIGILAMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM)

1

ADET

 

 

3

GST MARKA İNTELLİGENT ADRESLİ YANGIN ALIGILAMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ (4 AYLIK 3 DÖNEM)

1

ADET

 

 

4

TELETEK MARKA YANGIN ALGILAMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM)

1

ADET

 

 

5

MAVİLİ MARKA YANGIN ALGILAMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM)

1

ADET

 

 

6

FM 200 MARKA YANGIN SÖNDÜRME SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ (4 AYLIK 3 DÖNEM)

1

ADET

 

 

7

DOMINTEL MARKA YANGIN TAHLİYE KAPI OTOMASYONU YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

               

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

:

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren  Bursa İl Sağlık Müdürlüğü  Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 30/11/2020 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır.  SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Erdinç ADIYAMAN

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 

Teklif  Formuyla  Birlikte Yükleniciden  Teknik  Şartnamede  İstenilen  Evrakları da Eksiksiz  Olarak  Göndermeniz  Gerekmektedir.

 

 

Metin Kutusu: 	T.C.
	SAĞLIK BAKANLIĞI
 ★ vfes. 1? X'cv * /	BURSA Valiliği
	Sağlık Bilimleri Üniversitesi
 /	Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
* V	TEKNİK ŞARTNAMESİ
SYSTEM SENSOR & LSTYANGIN ALGILAMA VE İHBAR SİSTEMİ 2021 YILLIK BAKIM ONARIM

Madde:l İşin Tanımı

Ana Binada bulunan SYSTEM SENSOR LST Yangın Algılama Sistemlerinin sözleşme sonuna kadar idarenin belirleyeceği rutin periyotlarla (Şubat, Haziran ve Ekim) bakımının yapılarak faal olarak çalıştırılmasının sağlanmasıdır.

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

SYSTEM SENSOR/LST

Yangın Algılama İhbar

1

3

 


 

Madde:2.İ$in kapsamı.

Sözleşme süresi boyunca 3 kez (Şubat, Haziran ve Ekim aylarında) SYSTEM SENSOR LST Adresli Yangın Algılama Sisteminin ve bağlı ekipmanların randımanlı olarak faal halde çalışmasının sağlanması, periyodik olarak önleyici bakımların zamanında ve muntazam yapılması, meydana gelen arızalara müdahale edilerek yıpranan veya normal ömrünü dolduran parçaların temini sonrası değiştirilmesi ile diğer akşamlarının kontrol edilmesidir.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çalıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa ve idare tarafından önem arz eden bir arıza ise firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak,sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;

SYSTEM SENSOR LST Adresli Yangın Algılama Sisteminin tüm saha elemanlarının teşhis ve kontrollerinin yapılması;

a)  Kablo bağlantılarının kontrolünün yapılması,

b)  Klemens kontrollerinin yapılması,

c)  Yangın sistemi elemanlarının iç/dış temizlik ve bakımlarının yapılması,

d)   Intelligent Adresli yangın algılama cihazlarının adres bilgi kontrolü ve hassasiyet seviyesinin testlerinin yapılması. Ayrıca ilk bakımda adres güncellemelerinin yeniden yapılarak adreslerin doğrulanması gereklidir.

e)  Cihaz tipine göre performans testlerinin yapılmasını (duman dedektörlerinin spreyle alarma geçirilmesi, bütanların basılarak alarma geçirilmesi gibi tüm işlemlerin gerçekleştirilmesini) içermektedir.

f)   Grafik yazılım ile ilgili gerekli projeye eleman ekleme çıkarma isim değişikliği veya yazılım ile ilgili sorunların giderilmesi, gerekirse yeniden yazılımın kurulması(Bu konuda distribütörden olası alınabilecek hizmet için ücret talep edilemez)

g)  Hava örnekleme sisteminin temizliğinin ve denemelerinin yapılması.

 
 


HAZIRLAYAN



 

h) Klima santralindeki, merdivenlerdeki ve binada bulunan panele bağlı diğer kanal içi dedektörlerin kontrolününve temizliğinin yapılması.

SYSTEM SENSOR LST Adresli Yangın Algılama Sisteminin Panelinin bakım aşamaları;

a)   Akü bağlantılarının kontrolünün, akü voltajının ölçümlerinin yapılması,

b)   Tuş takımı ve display kontrolünün yapılması,

c)   Panele bağlı kablo tesisatının kontrol ve testlerinin yapılması,

d)   Panelin klemens bağlantılarının kontrol edilmesi,

e)   Loop ve diğer çıkışların voltajının ölçülerek nominal değerde olup olmadığına bakılması,

f)    Telefon modülü ile deneme mesajı yayınlanması,

g)   Yangın kaçış senaryosu dâhilinde panelde olan yangın senaryosunun incelenmesi ve gerekli saha birimlerinin işlevlerini yangın durumunda yerine getirip getirmediğinin kontrol edilmesini içermektedir.

h)      Gerektiği taktirde senaryonun yeniden baştan yazılması ve bu işlem için gerekli her türlü yazılım ve donanım desteği için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir, bu tamamen yüklenicinin sorumluluğundadır.

Tüm bakımlardan sonra ayrıntılı şekilde (toplam bakımı yapılan dedektör, panel ve modül sayısı arızalı dedektör vs. malzemelerin yazıldığı) bir rapor tanzim edilerek servis raporu ile birlikte sunulacaktır.

Sistem cihazları tamamen elden geçirildikten sonra; yangın alarmları verdirilerek cihazların iç ve dış bakımlarının son bir kez kontrol edilmesi.

Bakım esnasında karşılaşılan arızalı cihazların arızaya geçme sebebi belirlendikten sonra; tamir edilebilirse tamiri, tamir imkânı yok ise idarenin yazılı onayı alındıktan sonra temini sonrasında değişiminin yapılması sağlanacaktır.

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum tarafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her santral için ayrı form ve Çek liste tutulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye(satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E-Arıza halinde, firmaya yazılı olarak bilgi verilmesinin ardından 6. Maddede belirtilen süreler içerisinde müdahale etmek ve en geç 72 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 72 saat içerisinde giderilemeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde yetkili birime bilgi verilerek ( tutanakla tespit edilecek geçerli sebepler hariç; parçanın yurt dışından gelmesi v.s. ) yasal zorunluluk olan 30 günü geçmemek süreyle geçici önlemler alınarak yurt dışından gelen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

 

 

 

 

 

 
 

HAZIRLAYAN

 

 


I-Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

J- Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

M- Sisteme yeni eklenecek yangın detektörü, adresli röle vs. bakım firması tarafından adreslemesi ve sisteme tanıtılması ücretsiz yapılacaktır.

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım süresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 3(üç) saat il dışı ise 12 (oniki) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.

Madde:9-Yüklenici firmahizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

Madde:10-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzman oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

Madde:ll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar sistemde bulunan SYSTEM SENSOR VE LST Yangın Algılama ve İhbar Sistemlerine ilişkin ürünlerin üreticisinden alınacak, kullanılan ürünlere ait teknik servis hizmeti vermeye yetkili olduğuna dair bir belge belgesi,sayı olarak da cihaz sayısı en az Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina bünyesinde bulunan Yangın Algılama ve İhbar Sisteminin % 75 i oranında cihazın bulunduğu iş yerine ait ve devam eden servis hizmeti ve işverenin düşüncelerini de içeren referans mektubu veya iş bitirme belgesi TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif ile birlikte verilmelidir.(satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar için geçerlidir.).

Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

           
    Metin Kutusu: HAZIRLAYAN   Metin Kutusu: rlAAMr
 
 
 


Madde:13- Herhangi bir sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak

 

edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair taahhütname' yi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gelen personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.


 

 

 

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI
BURSA Valiliği
Sağlık Bilimleri Üniversitesi
Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
TEKNİK ŞARTNAMESİ

GLOBALYANGIN ALGILAMA VE İHBAR SİSTEMİ 2021 YILLIK BAKIM ONARIM

Madde:l İsin Tanımı

Dörtçelik Akıl ve Ruh Sağlığı Ek Binasında bulunan GLOBAL Yangın Algılama Sistemlerinin sözleşme sonuna kadar idarenin belirleyeceği rutin periyotlarla (Şubat, Haziran ve Ekim) bakımının yapılarak faal olarak çalıştırılmasının sağlanmasıdır.______________ _____________________________

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

GLOBAL

Yangın Algılama İhbar

1

3


 


 

Madde:2.İşin kapsamı.

Sözleşme süresi boyunca 3 kez(Şubat, Haziran ve Ekim aylarında) GLOBAL Adresli Yangın Algılama Sisteminin ve bağlı ekipmanların randımanlı olarak faal halde çalışmasının sağlanması, periyodik olarak önleyici bakımların zamanında ve muntazam yapılması, meydana gelen arızalara müdahale edilerek yıpranan veya normal ömrünü dolduran parçaların temini sonrası değiştirilmesi ile diğer akşamlarının kontrol edilmesidir.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çalıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa ve idare tarafından önem arz eden bir arıza ise firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak,sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;

GLOBAL Adresli Yangın Algılama Sisteminin tüm saha elemanlarının teşhis ve kontrollerinin yapılması;

a)   Kablo bağlantılarının kontrolünün yapılması,

b)   Klemens kontrollerinin yapılması,

c)    Yangın sistemi elemanlarının iç/dış temizlik ve bakımlarının yapılması,

d)  Intelligent Adresli yangın algılama cihazlarının adres bilgi kontrolü ve hassasiyet seviyesinin testlerinin yapılması. Ayrıca ilk bakımda adres güncellemelerinin yeniden yapılarak adreslerin doğrulanması gereklidir.

e)   Cihaz tipine göre performans testlerinin yapılmasını (duman dedektörlerinin spreyle alarma geçirilmesi, butonların basılarak alarma geçirilmesi gibi tüm işlemlerin gerçekleştirilmesini) içermektedir.

f)    Panel fonksiyonlarının kontrolünün yapılması.

g)  

 
 


Klima santralindeki, merdivenlerdeki ve binada bulunan panele bağlı diğer kanal içi dedektörlerin kontrolününve temizliğinin yapılması.

 

GLOBAL Adresli Yangın Algılama Sisteminin Panelinin bakım aşamaları;

a)   Akü bağlantılarının kontrolünün, akü voltajının ölçümlerinin yapılması,

b)   Tuş takımı ve display kontrolünün yapılması,

c)   Panele bağlı kablo tesisatının kontrol ve testlerinin yapılması,

d)   Panelin klemens bağlantılarının kontrol edilmesi,

e)   Loop ve diğer çıkışların voltajının ölçülerek nominal değerde olup olmadığına bakılması,

f)    Telefon modülü ile deneme mesajı yayınlanması,

g)   Yangın kaçış senaryosu dâhilinde panelde olan yangın senaryosunun incelenmesi ve gerekli saha birimlerinin işlevlerini yangın durumunda yerine getirip getirmediğinin kontrol edilmesini içermektedir.

h)      Gerektiği taktirde senaryonun yeniden baştan yazılması ve bu işlem için gerekli her türlü yazılım ve donanım desteği için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir, bu tamamen yüklenicinin sorumluluğundadır.

Tüm bakımlardan sonra ayrıntılı şekilde (toplam bakımı yapılan dedektör, panel ve modül sayısı arızalı dedektör vs. malzemelerin yazıldığı) bir rapor tanzim edilerek servis raporu ile birlikte sunulacaktır.

Sistem cihazları tamamen elden geçirildikten sonra; yangın alarmları verdirilerek cihazların iç ve dış bakımlarının son bir kez kontrol edilmesi.

Bakım esnasında karşılaşılan arızalı cihazların arızaya geçme sebebi belirlendikten sonra; tamir edilebilirse tamiri, tamir imkânı yok ise idarenin yazılı onayı alındıktan sonra temini sonrasında değişiminin yapılması sağlanacaktır.

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum tarafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her santral için ayrı form ve Çek liste tutulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye(satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E-Arıza halinde, firmaya yazılı olarak bilgi verilmesinin ardından 6. Maddede belirtilen süreler içerisinde müdahale etmek ve en geç 72 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 72 saat içerisinde giderilemeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde yetkili birime bilgi verilerek ( tutanakla tespit edilecek geçerli sebepler hariç, parçanın yurt dışından gelmesi v.s. ) yasal zorunluluk olan 30 günü geçmemek süreyle geçici önlemler alınarak yurt dışından gelen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

           
    Metin Kutusu: HAZIRLAYAN
     
 
 


I-Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

J- Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

M- Sisteme yeni eklenecek yangın detektörü, adresli röle vs. bakım firması tarafından adreslemesi ve sisteme tanıtılması ücretsiz yapılacaktır.

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım süresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazlartn ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 3(üç) saat il dışı ise 12 (oniki) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.

Madde:9-Yüklenici firmahizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

Madde:10-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzman oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

Madde:ll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar sistemde bulunan GLOBAL Yangın Algılama ve İhbar Sistemlerineîlişkin ürünlerin üreticisinden alınacak, kullanılan ürünlere ait teknik servis hizmeti vermeye yetkili olduğuna dair bir belge belgesi,sayı olarak da cihaz sayısı en az Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Dörtçelik Ek Bina bünyesinde bulunan Yangın Algılama ve İhbar Sisteminin % 75 i oranında cihazın bulunduğu iş yerine ait ve devam eden servis hizmeti ve işverenin düşüncelerini de içeren referans mektubu veya iş bitirme belgesi TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satı$ sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif ile

birlikte verilmelidir.(satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar için

geçerlidir). Ayrıca TS EN 54 kapsamında tasarım üretim ve satış hizmetleri ile TS12849 kapsamında

hizmet verebilecek belgeye sahip olunmalıdır.

Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bir sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat


 

vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair tahattütname' yi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gelen personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.


 

„__

T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

* ‘‘3 ? Jİj*;

BURSA Valiliği

Sağlık Bilimleri Üniversitesi

 

Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

* v--‘

TEKNİK ŞARTNAMESİ

 


 

GST YANGIN ALGILAMA VE İHBAR SİSTEMİ 2021 YILLIK BAKIM ONARIM

Madde:l İsin Tanımı

Kadın Doğum Ek Binada bulunan GST Yangın Algılama Sistemlerinin sözleşme sonuna kadar idarenin belirleyeceği rutin periyotlarla bakımının yapılarak faal olarak çalıştırılmasının sağlanmasıdır.

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

GST

Yangın Algılama İhbar

1

3

 


 

Madde:2.İşîn kapsamı.

Sözleşme süresi boyunca 3 kez (Şubat, Haziran ve Ekim aylarında) GST Adresli Yangın Algılama Sisteminin ve bağlı ekipmanların randımanlı olarak faal halde çalışmasının sağlanması, periyodik olarak önleyici bakımların zamanında ve muntazam yapılması, meydana gelen arızalara müdahale edilerek yıpranan veya normal ömrünü dolduran parçaların temini sonrası değiştirilmesi ile diğer akşamlarının kontrol edilmesidir.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çalıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa ve idare tarafından önem arz eden bir arıza ise firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak, sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;

GST Adresli Yangın Algılama Sisteminin tüm saha elemanlarının teşhis ve kontrollerinin yapılması;

a)    Kablo bağlantılarının kontrolünün yapılması,

b)    Klemens kontrollerinin yapılması,

c)    Yangın sistemi elemanlarının iç/dış temizlik ve bakımlarının yapılması,

d)    Intelligent Adresli yangın algılama cihazlarının adres bilgi kontrolü ve hassasiyet seviyesinin testlerinin yapılması. Ayrıca ilk bakımda adres güncellemelerinin yeniden yapılarak adreslerin doğrulanması gereklidir.

e)   Cihaz tipine göre performans testlerinin yapılmasını (duman dedektörlerinin spreyle alarma geçirilmesi, butonların basılarak alarma geçirilmesi gibi tüm işlemlerin gerçekleştirilmesini) içermektedir.

f)            Grafik yazılım ile ilgili gerekli projeye eleman ekleme çıkarma isim değişikliği veya yazılım ile ilgili sorunların giderilmesi, gerekirse yeniden yazılımın kurulması(Bu konuda distribütörden olası alınabilecek hizmet için ücret talep edilemez)

g)    Hava örnekleme sisteminin temizliğinin ve denemelerinin yapılması.

h)   Klima santralindeki, merdivenlerdeki ve binada bulunan panele bağlı diğer kanal içi dedektörlerin kontrolününve temizliğinin yapılması.


 

GST Adresli Yangın Algılama Sisteminin Panelinin bakım aşamaları;

a)   Akü bağlantılarının kontrolünün, akü voltajının ölçümlerinin yapılması,

b)   Tuş takımı ve display kontrolünün yapılması,

c)   Panele bağlı kablo tesisatının kontrol ve testlerinin yapılması,

d)   Panelin klemens bağlantılarının kontrol edilmesi,

e)   Loop ve diğer çıkışların voltajının ölçülerek nominal değerde olup olmadığına bakılması,

f)    Telefon modülü ile deneme mesajı yayınlanması,

g)   Yangın kaçış senaryosu dâhilinde panelde olan yangın senaryosunun incelenmesi ve gerekli saha birimlerinin işlevlerini yangın durumunda yerine getirip getirmediğinin kontrol edilmesini içermektedir.

h)      Gerektiği taktirde senaryonun yeniden baştan yazılması ve bu işlem için gerekli her türlü yazılım ve donanım desteği için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir, bu tamamen yüklenicinin sorumluluğundadır.

Tüm bakımlardan sonra ayrıntılı şekilde (toplam bakımı yapılan dedektör, panel ve modül sayısı arızalı dedektör vs. malzemelerin yazıldığı) bir rapor tanzim edilerek servis raporu ile birlikte sunulacaktır.

Sistem cihazları tamamen elden geçirildikten sonra; yangın alarmları verdirilerek cihazların iç ve dış bakımlarının son bir kez kontrol edilmesi.

Bakım esnasında karşılaşılan arızalı cihazların arızaya geçme sebebi belirlendikten sonra; tamir edilebilirse tamiri, tamir imkânı yok ise idarenin yazılı onayı alındıktan sonra temini sonrasında değişiminin yapılması sağlanacaktır.

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum tarafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her santral için ayrı form ve Çek liste tutulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye(satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E-Arıza halinde, firmaya yazılı olarak bilgi verilmesinin ardından 6. Maddede belirtilen süreler içerisinde müdahale etmek ve en geç 72 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 72 saat içerisinde giderilemeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde yetkili birime bilgi verilerek ( tutanakla tespit edilecek geçerli sebepler hariç; parçanın yurt dışından gelmesi v.s. ) yasal zorunluluk olan 30 günü geçmemek süreyle geçici önlemler alınarak yurt dışından gelen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

I-Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.


 

J- Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

M- Sisteme yeni eklenecek yangın detektörü, adresli röle vs. bakım firması tarafından adreslemesi ve sisteme tanıtılması ücretsiz yapılacaktır.

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım süresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 3(üç) saat il dışı ise 12 (oniki) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.

Madde:9-Yüklenici firmahizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

MadderlO-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirildiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzman oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

Madde:ll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar sistemde bulunan GST Yangın Algılama ve İhbar Sistemlerineilişkin ürünlerin üreticisinden alınacak, kullanılan ürünlere ait teknik servis hizmeti vermeye yetkili olduğuna dair bir belge belgesi,sayı olarak da cihaz sayısı en az Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kadın Doğum EK Bina bünyesinde bulunan Yangın Algılama ve İhbar Sisteminin % 75 i oranında cihazın bulunduğu iş yerine ait ve devam eden servis hizmeti ve işverenin düşüncelerini de içeren referans mektubu veya iş bitirme belgesi TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif ile birlikte verilmelîdîr.(satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar için geçerlidir.).

Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bir sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak edişten düşülecektir.


 

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair taahhütname' yi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gelen personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.


 

Metin Kutusu: *• * * '	T.C.
	SAĞLIK BAKANLIĞI
hrriH	BURSA Valiliği
	Sağlık Bilimleri Üniversitesi
	Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
* V	TEKNİK ŞARTNAMESİ
FM200 GAZLIYANGIN ALGILAMA VE İHBAR SİSTEMİ 2021 YILLIK BAKIM ONARIM

Madde:l İşin Tanımı

Metin Kutusu: Marka	Sistem/Cihaz	Miktar	Dönem
-	FM 200	22	3

Hastanemiz bünyesinde; Kalp Merkezi Ek Binasında 15 Adet, Ana Bina da 3 Adet, Dörtçelik Akıl ve Ruh Hst. Binasında 3 adet ve Kadın Doğum Çocuk Hst. Ek Binasında 1 adet olmak üzere toplam 22 adet FM200 Yangın Algılama Sistemlerinin sözleşme süresince belirlenecek tarihlerde toplam 3(defa) defa olmak üzere rutin koruyucu bakımlarının yapılarak ve oluşacak arızaların giderilerek sistemin sürekli faal olarak çalıştırılmasının sağlanmasıdır._______

Madde:2.İsin kapsamı.

Sözleşme süresi boyunca 3 kez Şubat, Haziran ve Ekim ayları içinde FM200 Yangın Algılama Sisteminin ve bağlı ekipmanların randımanlı olarak faal halde çalışmasının sağlanması, periyodik olarak önleyici bakımların zamanında ve muntazam yapılması, meydana gelen arızalara müdahale edilerek yıpranan veya normal ömrünü dolduran parçaların temini sonrası değiştirilmesi ile diğer akşamlarının kontrol edilmesidir.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çalıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa ve idare tarafından önem arz eden bir arıza ise firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak, sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;

FM200 Yangın Algılama Sisteminin tüm saha elemanlarının teşhis ve kontrollerinin yapılması;

a)   Kablo bağlantılarının kontrolünün yapılması,

b)   Klemens kontrollerinin yapılması,

c)   Yangın sistemi elemanlarının iç/dış temizlik ve bakımlarının yapılması, valflerin kontrolü

d)   FM200 yangın algılama cihazlarının adres bilgi kontrolü ve hassasiyet seviyesinin testlerinin yapılması. Ayrıca ilk bakımda adres güncellemelerinin yeniden yapılarak adreslerin doğrulanması gereklidir

e)   Panel üzerinden yapılacak testlerin yapılması

f)    Hava örnekleme sistemi varsa temizliğinin ve denemelerinin yapılması.

g)   FM200 Gazının kontrolü

HAZIRLAYAN

Jn        ,

A

ı

 

 

 



 

FM200 Yangın Algılama Sisteminin Panelinin Bakım Aşamaları;

a)    Tuş Lakımı ve display kontrolünün yapılması,

b)    Panele bağlı kablo tesisatının kontrol ve testlerinin yapılması,

c)     Panelin klemens bağlantılarının kontrol edilmesi,

d)    Loop ve diğer çıkışların voltajının ölçülerek nominal değerde olup olmadığına bakılması,

e)    Yangın kaçış senaryosu dâhilinde panelde olan yangın senaryosunun incelenmesi ve gerekli saha birimlerinin işlevlerini yangın durumunda yerine getirip getirmediğinin kontrol edilmesini içermektedir.

Tüm bakımlardan sonra ayrıntılı şekilde (toplam bakımı yapılan detektör, panel ve modüi sayısı

ile birlikte arızalı dedektör vs. malzemelerin yazıldığı) bir rapor tanzim edilerek servis raporu sunulacaktır.

Sistem cihazları tamamen elden geçirildikten sonra; yangın alarmları verdirilerek cihazların iç ve dış bakımlarının son bir kez kontrol edilmesi.           (Bakım esnasında

karşılaşılan arızalı cihazların arızaya geçme sebebi belirlendikten sonra; tamir edilebilirse tamiri, tamir imkânı yok ise idarenin yazılı onayı alındıktan sonra temini sonrasında değişiminin yapılması.

Tüm bakımlardan sonra ayrıntılı şekilde (toplam bakımı yapılan dedektör, panel ve modül sayısı arızalı dedektör vs. malzemelerin yazıldığı) bir rapor tanzim edilerek servis raporu ile birlikte sunulacaktır.

Bakım esnasında karşılaşılan arızalı cihazların arızaya geçme sebebi belirlendikten sonra; tamir edilebilirse tamiri, tamir imkânı yok ise idarenin yazılı onayı alındıktan sonra temini sonrasında değişiminin yapılması sağlanacaktır.

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum tarafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her santral için ayrı form ve Çek liste tutulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye(satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E-Arıza halinde, firmaya yazılı olarak bilgi verilmesinin ardından 6. Maddede belirtilen süreler içerisinde müdahale etmek ve en geç 72 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 72 saat içerisinde giderilemeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde yetkili birime bilgi verilerek ( tutanakla tespit edilecek geçerli sebepler hariç parçanın yurt dışından gelmesi v.s. ) yasal zorunluluk olan 30 günü geçmemek süreyle geçici önlemler alınarak yurt dışından gelen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.


 

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

I-Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

J- Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım süresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 3(üç) saat il dışı ise 12 (oniki) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.

Madde:9-Yüklenici firmahizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

Madde:10-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Yüklenici en az 1 adet Elektrik, Elektronik, Haberleşme Mühendisi bünyesinde bulunduruyor olmalıdır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzman oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

           
    Metin Kutusu: HAZIRLAYAN
     
 
 


Madderll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar sistemde bulunan FM200 GAZLI Yangın Algılama ve İhbar Sistemlerine ilişkin ürünlerin üreticisinden alınacak, kullanılan ürünlere ait teknik servis hizmeti vermeye yetkili olduğuna dair bir belge belgesi,sayı olarak da cihaz sayısı en az Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina bünyesinde bulunan FM 200 Yangın Algılama ve İhbar Sisteminin % 75 i oranında cihazın bulunduğu iş yerine ait ve devam eden servis hizmeti ve işverenin düşüncelerini de içeren referans mektubu veya iş bitirme belgesi,TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik

belgesi teklif ile birlikte verilmelidir.(satı$ sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda

olan firmalar için geçerlidir.). Ayrıca TS EN 54 kapsamında tasarım üretim ve satış hizmetleri ile

TS12849 kapsamında hizmet verebilecek belgeye sahip olunmalıdır.

Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bir sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdış) endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair taahhütname' yi ihale evraklarıyla birlikte İdareye sunacaktır.

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gelen personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.



 

 

T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

' * *■’>

İ             VJ W

BURSA Valiliği

 

Sağlık Bilimleri Üniversitesi

Y yf)*:

Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

* _______ > * /

. X- -l. -K

TEKNİK ŞARTNAMESİ

 


 

TELETEK YANGIN ALGILAMA VE İHBAR SİSTEMİ 2021 YILLIK BAKIM ONARIM

Madde:l İsin Tanımı

Kalp Merkezi Ek Binada bulunan TELETEK Yangın Algılama Sistemlerinin sözleşme sonuna kadar idarenin belirleyeceği rutin periyotlarla (Şubat, Haziran ve Ekim) bakımının yapılarak faal olarak çalıştırılmasının sağlanmasıdır.

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

TELETEK

Yangın Algılama İhbar

1

3

 


 

Madde:2.İşîn kapsamı.

Sözleşme süresi boyunca 3 kez TELETEK Adresli Yangın Algılama Sisteminin ve bağlı ekipmanların randımanlı olarak faal halde çalışmasının sağlanması, periyodik olarak önleyici bakımların zamanında ve muntazam yapılması, meydana gelen arızalara müdahale edilerek yıpranan veya normal ömrünü dolduran parçaların temini sonrası değiştirilmesi ile diğer akşamlarının kontrol edilmesidir.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çalıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa ve idare tarafından önem arz eden bir arıza ise firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak, sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;

TELETEK Adresli Yangın Algılama Sisteminin tüm saha elemanlarının teşhis ve kontrollerinin yapılması;

a)   Kablo bağlantılarının kontrolünün yapılması,

b)   Klemens kontrollerinin yapılması,

c)   Yangın sistemi elemanlarının iç/dış temizlik ve bakımlarının yapılması,

d)    Intelligent Adresli yangın algılama cihazlarının adres bilgi kontrolü ve hassasiyet seviyesinin testlerinin yapılması. Ayrıca ilk bakımda adres güncellemelerinin yeniden yapılarak adreslerin doğrulanması gereklidir.

e)   Cihaz tipine göre performans testlerinin yapılmasını (duman dedektörlerinin spreyle alarma geçirilmesi, bütanların basılarak alarma geçirilmesi gibi tüm işlemlerin gerçekleştirilmesini) içermektedir.

f)    Panel fonksiyonlarının kontrollerinin yapılması.

g)   Klima santralindeki, merdivenlerdeki ve binada bulunan panele bağlı diğer kanal içi dedektörlerin kontrolününve temizliğinin yapılması.

 

 

 

       
 

HAZIRLAYAN

ÎSo

 
   
 

 

 

 

 


TELETEK Adresli Yangın Algılama Sisteminin Panelinin bakım aşamaları;

a)   Akü bağlantılarının kontrolünün, akü voltajının ölçümlerinin yapılması,

b)   Tuş takımı ve display kontrolünün yapılması,

c)   Panele bağlı kablo tesisatının kontrol ve testlerinin yapılması,

d)   Panelin klemens bağlantılarının kontrol edilmesi,

e)   Loop ve diğer çıkışların voltajının ölçülerek nominal değerde olup olmadığına bakılması,

f)    Telefon modülü ile deneme mesajı yayınlanması,

g)   Yangın kaçış senaryosu dâhilinde panelde olan yangın senaryosunun incelenmesi ve gerekli saha birimlerinin işlevlerini yangın durumunda yerine getirip getirmediğinin kontrol edilmesini içermektedir.

h)      Gerektiği taktirde senaryonun yeniden baştan yazılması ve bu işlem için gerekli her türlü yazılım ve donanım desteği için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir, bu tamamen yüklenicinin sorumluluğundadır.

Tüm bakımlardan sonra ayrıntılı şekilde (toplam bakımı yapılan dedektör, panel ve modül sayısı arızalı dedektörvs. malzemelerin yazıldığı) bir rapor tanzim edilerek servis raporu ile birlikte sunulacaktır.

Sistem cihazları tamamen elden geçirildikten sonra; yangın alarmları verdirilerek cihazların iç ve dış bakımlarının son bir kez kontrol edilmesi.

Bakım esnasında karşılaşılan arızalı cihazların arızaya geçme sebebi belirlendikten sonra; tamir edilebilirse tamiri, tamir imkânı yok ise idarenin yazılı onayı alındıktan sonra temini sonrasında değişiminin yapılması sağlanacaktır.

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum tarafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her santral için ayrı form ve Çek liste tutulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye(satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E-Arıza halinde, firmaya yazılı olarak bilgi verilmesinin ardından 6. Maddede belirtilen süreler içerisinde müdahale etmek ve en geç 72 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 72 saat içerisinde giderilemeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde yetkili birime bilgi verilerek ( tutanakla tespit edilecek geçerli sebepler hariç; parçanın yurt dışından gelmesi v.s. ) yasal zorunluluk olan 30 günü geçmemek süreyle geçici önlemler alınarak yurt dışından gelen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

I-Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.


 

J- Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

M- Sisteme yeni eklenecek yangın detektörü, adresli röle vs. bakım firması tarafından adreslemesi ve sisteme tanıtılması ücretsiz yapılacaktır.

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım süresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu ihale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 3(üç) saat il dışı ise 12 (oniki) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.

Madde:9-Yüklenici firmahizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

Madde:10-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirildiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzman oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

Madde:ll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar sistemde bulunan TELETEK Yangın Algılama ve İhbar Sistemlerine ilişkin ürünlerin üreticisinden alınacak, kullanılan ürünlere ait teknik servis hizmeti vermeye yetkili olduğuna dair bir belge belgesi,sayı olarak da cihaz sayısı en az Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kalp Merkezi Ek Binası bünyesinde bulunan Yangın Algılama ve İhbar Sisteminin % 75 i oranında kamera ve kayıt cihazının bulunduğu iş yerine ait ve devam eden servis hizmeti ve işverenin düşüncelerini de içeren referans mektubu veya iş bitirme belgesi TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif ile birlikte verilmelidir.(satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar için geçerlidir.).

Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bir sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat

 

--------- —

HAZIRLAYAN

_____________ H___________________

Jm/zA

 


 

vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onartmında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair taahhütname' yi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gelen personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.


 

 

 

T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

i* (İT ow

BURSA Valiliği

*ivi M*1

Sağlık Bilimleri Üniversitesi

 

Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

'V* *

TEKNİK ŞARTNAMESİ

 


 

MAVİLİYANGIN ALGILAMA VE İHBAR SİSTEMİ 2021 YILLIK BAKIM ONARIM

Madde:l İşin Tanımı

Nilüfer Ek Binasında bulunan MAVİLİ Yangın Algılama Sistemlerinin sözleşme sonuna kadar idarenin belirleyeceği rutin periyotlarla bakımının yapılarak faal olarak çalıştırılmasının sağlanmasıdır.

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

MAVİLİ

Yangın Algılama İhbar

1

3

 


 

Madde:2.İşin kapsamı.

Sözleşme süresi boyunca 3 kez Şubat, Haziran ve Ekim ayları içinde MAVİLİ Adresli Yangın Algılama Sisteminin ve bağlı ekipmanların randımanlı olarak faal halde çalışmasının sağlanması, periyodik olarak önleyici bakımların zamanında ve muntazam yapılması, meydana gelen arızalara müdahale edilerek yıpranan veya normal ömrünü dolduran parçaların temini sonrası değiştirilmesi ile diğer akşamlarının kontrol edilmesidir.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çalıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa ve idare tarafından önem arz eden bir arıza ise firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak, sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;

MAVİLİ Adresli Yangın Algılama Sisteminin tüm saha elemanlarının teşhis ve kontrollerinin yapılması;

a)   Kablo bağlantılarının kontrolünün yapılması,

b)   Klemens kontrollerinin yapılması,

c)   Yangın sistemi elemanlarının iç/dış temizlik ve bakımlarının yapılması,

d)    Intelligent Adresli yangın algılama cihazlarının adres bilgi kontrolü ve hassasiyet seviyesinin testlerinin yapılması. Ayrıca ilk bakımda adres güncellemelerinin yeniden yapılarak adreslerin doğrulanması gereklidir.

e)   Cihaz tipine göre performans testlerinin yapılmasını (duman dedektörlerinin spreyle alarma geçirilmesi, bütanların basılarak alarma geçirilmesi gibi tüm işlemlerin gerçekleştirilmesini) içermektedir.

f)    Hava örnekleme sisteminin temizliğinin ve denemelerinin yapılması.

g)   Klima santralindeki, merdivenlerdeki ve binada bulunan panele bağlı diğer kanal içi dedektörlerin kontrolününve temizliğinin yapılması.


 

MAVİLİ Adresli Yangın Algılama Sisteminin Panelinin bakım aşamaları;

a)   Akü bağlantılarının kontrolünün, akü voltajının ölçümlerinin yapılması,

b)   Tuş takımı ve display kontrolünün yapılması,

c)    Panele bağlı kablo tesisatının kontrol ve testlerinin yapılması,

d)   Panelin klemens bağlantılarının kontrol edilmesi,

e)   Loop ve diğer çıkışların voltajının ölçülerek nominal değerde olup olmadığına bakılması,

f)    Telefon modülü ile deneme mesajı yayınlanması,

g)   Yangın kaçış senaryosu dâhilinde panelde olan yangın senaryosunun incelenmesi ve gerekli saha birimlerinin işlevlerini yangın durumunda yerine getirip getirmediğinin kontrol edilmesini içermektedir.

h)      Gerektiği taktirde senaryonun yeniden baştan yazılması ve bu işlem için gerekli her türlü yazılım ve donanım desteği için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir, bu tamamen yüklenicinin sorumluluğundadır.

Tüm bakımlardan sonra ayrıntılı şekilde (toplam bakımı yapılan dedektör, panel ve modül sayısı arızalı dedektör vs. malzemelerin yazıldığı) bir rapor tanzim edilerek servis raporu ile birlikte sunulacaktır.

Sistem cihazları tamamen elden geçirildikten sonra; yangın alarmları verdirilerek cihazların iç ve dış bakımlarının son bir kez kontrol edilmesi.

Bakım esnasında karşılaşılan arızalı cihazların arızaya geçme sebebi belirlendikten sonra; tamir edilebilirse tamiri, tamir imkânı yok ise idarenin yazılı onayı alındıktan sonra temini sonrasında değişiminin yapılması sağlanacaktır.

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum tarafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her santral için ayrı form ve Çek liste tutulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye(satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E-Arıza halinde, firmaya yazılı olarak bilgi verilmesinin ardından 6. Maddede belirtilen süreler içerisinde müdahale etmek ve en geç 72 saat içerisinde arızayı gidermek zorundadır. Ancak yedek parça gereksinimi veya arızanın 72 saat içerisinde giderilemeyeceği idare tarafından kabul edilmesi halinde yetkili birime bilgi verilerek ( tutanakla tespit edilecek geçerli sebepler hariç, parçanın yurt dışından gelmesi v.s. ) yasal zorunluluk olan 30 günü geçmemek süreyle geçici önlemler alınarak yurt dışından gelen yedek parça ile onarım sonlandırılacaktır.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

I-Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.


 

J- Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

M- Sisteme yeni eklenecek yangın detektörü, adresli röle vs. bakım firması tarafından adreslemesi ve sisteme tanıtılması ücretsiz yapılacaktır.

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım süresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

Madde:8-Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 3(iki) saat il dışı ise 12 (oniki) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. Onarım ,yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.

Madde:9-Yüklenici firmahizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.

Madde:10-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirildiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzman oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

Madde:ll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar sistemde bulunan MAVİLİ Yangın Algılama ve İhbar Sistemlerine ilişkin ürünlerin üreticisinden alınacak, kullanılan ürünlere ait teknik servis hizmeti vermeye yetkili olduğuna dair bir belge belgesi, veya daha önce aynı marka sisteme ait bakım yapılan bir kurumdan alınacak iş bitirme belgesi,sayı olarak da cihaz sayısı en az Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Nilüfer Ek Bina bünyesinde bulunan Yangın Algılama ve İhbar Sisteminin % 75 i oranında cihazın bulunduğu iş yerine ait ve devam eden servis hizmeti ve işverenin düşüncelerini de içeren referans mektubu veya iş bitirme belgesi TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif ile

birlikte verilmelidir.fsatış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar için

geçerlidir). Ayrıca TS EN 54 kapsamında tasarım üretim ve satış hizmetleri ile TS12849 kapsamında

hizmet verebilecek belgeye sahip olunmalıdır.

Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bir sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat

 

HAZIRLAYAN

 

 

------- ta------- â

 

 


 

vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır. (Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair taahhütname' yi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gelen personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.



 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI
BURSA Valiliği
Sağlık Bilimleri Üniversitesi
Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
TEKNİK ŞARTNAMESİ

YATAKLI SERVİS YANGIN MERDİVEN KAPILARI OTOMASYONU 2021 YILLIK BAKIM ONARIM

Madde:l İşin Tanımı

Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana bina ve Kadın Doğum Ek Binasında bulunan yataklı servis DOMINTELL Yangın Merdivenleri Otomasyonu sözleşme sonuna kadar periyodik bakım ve onarım işidir.__________________________________

Marka

Sistem/Cihaz

Miktar

Dönem

DOMINTELL

YANGIN MERD. OTOM.

1

3


 


 

Madde:2.İ$in kapsamı.

Periyodik olarak sözleşme süresi boyunca 3 (üç) kez Şubat, Haziran ve Ekim ayları içindeYataklı Servis Yangın Merdivenlerive buna bağlı olarak çalışan switch, PC vb. cihazların koruyucu periyodik bakım, onarım ve ayarlarının yapılmasını, ayrıca genel bakım dışında oluşabilecek arızalara da müdahale edilmesini kapsar.

Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı

A- Yapılacak onarım sonrasında arıza giderilecektir. Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili fonksiyonun nasıl çatıştığı gösterilecektir, Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa firma cihazı aktif hale getirmek için parçayı kullanacak. Sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

B- Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren idarece kendilerine teslim edilen bakım çizelgesine uygun belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecektir. Personel bakım işlemi sırasında;

a- Panodaki ürün bağlantılarının kontrolü ve testleri b- Panodan Bilgisayara (Ethernet) çıkışının kontrolü ve testi c- Otomasyonun bilgisayardaki programının kontrolü d- Haberleşme sinyal kontrolü

e- Kat servislerinde bulunan (projesi gereği) adresleme modüllerinin kontrolü f- Kaçış hollerinde bulunan sensörlerin kontrolü, sensörlerin bağlantılarının kontrolü, kablolama ya da sensörlerin konumlarındaki bozuklukların kontrolü

Bilgisayar programı yeninden yüklenmesi yüklenicinin sorumluluğundadır.

C- Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir. Arızalı parçalar kurum tarafından temin edildikten sonra 2 iş günü içerisinde yüklenici firma tarafından ücretsiz montajı yapılacaktır.

 

 

 

 

 

 

 

D- Yapılan periyodik bakımlar ve kontroller firma teknisyeni tarafından üç nüshalı olarak doldurularak çek liste şeklinde sunulacaktır. Her santral için ayrı form ve Çek liste tutulacaktır. Çek listeler her bakım sonrası birim sorumlusuna işin eksiksiz yapıldığına dair imzalatılacaktır. İkinci nüshası hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye(satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen çek listeler kabul edilmeyecektir.

E- Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç 12 saat içinde yedek parçaları değiştirecektir.

F- Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir.

G-Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.

H- Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

I-Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır. Ayrıca arıza dolayısıyla servise götürülen ve götürülen cihazın yerine çekilecek diğer cihazın nakliye ücretleri ve işlemleri de firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

J- Cihazların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.

K- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.

L-Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.

Madde:4-Yüklenici belirlenen bakım süresi içinde cihazların ilk bakımlarını yapacak ve idarenin hazırladığı yıllık bakım takvimine uyacaktır.

Madde:5-Yüklenici firma cihazların ülke genelinde yetkili servisi olacak; yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.

Madde:6-Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.

Madde:7-Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.

IViadde:8-Belir!enen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi 2(iki) saat il dışı ise 6 (altı) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. Onarım, yedek parça ihtiyacı olmadığında arıza tespitinden 24 (yirmidört) saat içinde bitmiş olacaktır.

Madde:9-Yüklenici firmahizrnet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.



 

Madde:10-Bakım onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım-onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirdiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarına sahip olacaktır. Teklif verecek firmalar ekli listedeki cihaz kalemlerinden, teknik servis ve bakım onarım konusunda uzman oldukları cihazlara teklif vereceklerdir.

Madde:ll-Teklif ve teknik servis hizmeti veren firmalar DOMINTELL marka sistemin bakımını yapabileceğine dair taahhüt belgesi, TSE kurumundan hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalı ve ayrıca sanayi bakanlığından alınmış olan satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif ile birlikte verilmelidir. (Satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi şartı üretici durumunda olan firmalar için geçerlidir.).

Madde:12- Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.

Madde:13- Herhangi bir sebeple idarenin bilgisi dâhilinde bakım yapılmayan cihaz var ise hak edişten düşülecektir.

Madde:14-Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onanırımda gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır) Yüklenici firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair taahhütname' yi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.

Madde:15-Firma bakım ve arızaya gelen personelinin İş Sağlığı ve Güvenliği hususunda tamamen sorumludur. Gerekli ekipman ve malzemeleri temin edip kullandırmakla yükümlüdür.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)