İhale No | 2020/372377 |
Sektör | Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri |
İdare | Bandırma Belediye Başkanlığı |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Balıkesir |
İşin İli | Balıkesir |
Yayın Tarihi | 21 Temmuz 2020 |
İhale Tarihi | 7 Ağustos 2020 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
BANDIRMA BELEDİYESİ
YAĞLI İÇME SÜTÜ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2020/372377 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | 17 EYLÜL MAH. ATATÜRK CAD. NO:88 BANDIRMA/BALIKESİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2667111111 - 2667111144 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ihale@bandirma.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 66.000,00 Litre Yağlı İçme Sütü Alımı. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Bandırma Belediyesi'ne ait depo |
c) Teslim tarihi | : | İhale konusu mallar, 360 takvim gün içinde peyderpey İdaremizin siparişi üzerine teslim edilecektir. Her teslimattaki ürünler aynı parti üretime ait olacaktır. Üretim 8.000 Litrelik periyotlarla olacaktır.Malın siparişi, teslimatı, muayene işlemleri ve kabul koşulları aşağıdaki maddelerde belirtildiği şekilde olacaktır: - Alınacak sütler, idarece belirlenecek olan “Mal Kabul Komisyonu” gözetiminde istenen gün içerisinde eksiksiz olarak Belediyemize ait depoya teslim edilecektir. - İdarenin görevlendirmiş olduğu “Mal Kabul Komisyonu” tarafından teslim anında fiziki muayene yapılacaktır. Muayene sonucu uygun bulunmadığı tutanakla tespit edilen mallar iade edilecektir. İade edilen malın yerine istenilen mal en geç 48 saat içerisinde idarece istenilen noktaya teslim edilmek zorundadır. Her partiden en az 3 adet örnek Müdürlüğümüze bırakılacaktır. - Mal Kabul Komisyonu tarafından kabulü yapılmış olup, dağıtım esnasında tespit edilen üretim, paketleme, nakliye ve yükleme esnasında zarar gördüğü tespit edilen sütler iade edilecektir. İade edilen malın yerine istenilen mal en geç 48 saat içerisinde idarece istenilen noktaya teslim edilmek zorundadır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Bandırma Belediyesi Meclis Salonu |
b) Tarihi ve saati | : | 07.08.2020 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İsteklilerin ; Dolumu yapacak olan tesise ait ‘’İşletme Onay Belgesi’’ veya ‘’Çalışma İzni ve Gıda Sicil Belgesi ya da Gıda Sicil Sertifikası’’ belgelerinden birini teklif zarfının içerisinde İdareye sunmaları zorunludur. Yüklenicinin, bu şartları sağlayan tesisi ve belgeleri olmadığı takdirde ilgili üretici kooperatif, firma vs.nin belgelerini ve aralarında imzalanan sözleşmesini idareye teklif kapsamında zarfın içerisinde ibraz edeceklerdir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler: |
Alınacak UHT içme sütü (uzun ömürlü süt) ‘nün üretim süreci dahil tüm süreçleri “Türk Gıda Kodeksi İçme Sütleri Tebliği” tebliğine ve yürürlükteki TSE TS 1192’ye uygun olarak gerçekleştirilecek olup ve tebliğde yer alan atıfta bulunulan tüm yönetmelik, tebliğ ve maddelere uygun olmalıdır. TSE TS 1192 belgesini teklif kapsamında idareye teklif zarfının içerisinde ibraz edilecektir. |
4.3.1.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
İşletme onay belgesi alınmış olmalıdır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bandırma Belediyesi İhale Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
YAĞLI 1 LT. UHT SÜT | 66.000 | litre |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)