İhale No | 2388276 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 16 Şubat 2022 |
İhale Tarihi | 18 Şubat 2022 17:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Flastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Nagihan ADIGUZEL (Satmalma Memuru ) |
Telefon i |
0(224) 294 44 62 |
|
Faks i |
0(224) 366 63 93 - 294 44 76- sevketyilmazsatinalrna@grnail.com |
|
Tedarikçi Firma > |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Sayın........................................................................................................................................................... Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
MARKA/UBB/SUT KODU BELİRTELİM |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
VORKİNG ELEMENT |
2 |
ADKT |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
|
Teklif Geçerlilik Süresi: |
Ödeme Şekli (Vade) |
:Faturalar kurumlunuza sıİris tarihinden itibaren mal alımla rında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 90 gündür. |
Nakliye |
: Nakliye ve Depoya Taşıma tşi Firmaya Aittir. |
Ambalaj Şekli |
: Üretici Firmaya Aittir, |
Sevk Adresi |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
Son Teklif Tarih Ve Saati |
: Teklifler 18/02/2022 tarihi, Saat 17:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. |
SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
|
NOT: : |
|
Tekliflerinizi KDV hariç olarak veriniz. |
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Nagihan ADIGÜZEL Satınalma Memuru |
|
F. 23.002.'31 |
|
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
CERRAHİ ALET ONARIM VE BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ |
1. Onarıra yapacak firma aletin arızasım bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde 2. Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı 3. Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodları parça üzerine etiketlenmelidir. 4. Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır. 5. Servis raporunuzda arızalı parçalar kullanım Ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı 6. Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki anzalarda değiştirilmiş garantili parçalar 7. Arıza onarımı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile 8. Onarım sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik 9. Onarımı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin 10. Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onarımı yapan 11. Onarım teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir. |
Sağlık Bilimleri Üniversitesi |
|
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
Üretim Tarihi/Miadı/Garantisı |
Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
Diğer Hususlar |
1, 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3- Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır. 4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
Onarım |
1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. |
|
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)