İhale No | 2011/54862 |
Sektör | Tesis İşletme, Gayrimenkul Satış ve Kiralama Hizmetleri |
İdare | Van İpekyolu Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Van |
İşin İli | Van |
Yayın Tarihi | 14 Nisan 2011 |
İhale Tarihi | 5 Mayıs 2011 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
WEB TABANLI HBYS(HASTA BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ) HİZMETİ ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Van İpekyolu Devlet Hastanesi
WEB TABANLI HBYS(Hasta Bilgi Yönetim Sistemi) HİZMET ALIMI İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/54862
1-İdarenin
a) Adresi : İpekyolu Üzeri 3 Km. MERKEZ VAN
b) Telefon ve faks numarası : 4322171978 - 4322176370
c) Elektronik Posta Adresi : vandh6@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Van İpekyolu Devlet Hastanesi Baştabipliği
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 730(yediyüzotuz) gündür
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Van İpekyolu Devlet Hastanesi Baştabipliği Toplantı Odası
b) Tarihi ve saati : 05.05.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
a)- İştirakçi firmalar teklif edecekleri PACSa ait 01.05.2008 tarih ve 2008/36 sayılı sağlık bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün Tıbbi cihazlar ile ilgili genelgesi gereği PACS/RBS sistemleri için Türkiye Cumhuriyeti İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kaydı bulunmalı ve bu belge ihale dosyasında sunulmalıdır. b)-İştirakçi firmalar teknik şartnameye birebir uygunluk cevaplarını dosyalrında sunmak zorundalar. c)-İştirakçi firmalar Teklif edilen tüm sistemler birbiriyle aynı çekirdek yani modüler bir sistemde olmalı, yazılımlar uyumlu olacak standartlarda çalışabilmelidir. Bu durum İş akışına engel olmayacak ve işi geciktirmeyecek. Kullanıcı ekranlarında aynı ara yüzden erişim sağlanmalıdır. Firma bu durumu teklif dosyasında yazılı belirtmelidir. d)- HBYS Yazılımı, Sağlık Bakanlığı ÇKYS/MKYS sistemine uyumlu olmalı, tam entegrasyonu sağlanmış olmalıdır. ÇKYS/MKYS uyumluluk belgesi bulunmalıdır. e)-EBYS Yazılımı, TS
13298 Elektronik Belge Yönetimi Standardına (belgesine) sahip olmalıdır. f)-Sunulan HBYSnin Web Tabanlı olduğu ve ürünün hangi yapı üzerinde geliştirildiği detaylı olarak açıklanmalı ve belgelendirilmelidir. g)-İstekli yazılım alt yapısının web tabanlı (internet tarayıcısı üzerinden çalıştığını) olduğunu ve üzerinde çalışan bütün modüllerin web tarayıcıları üzerinde, WANda (Wide Area Network-Geniş Alan Ağı) ve LANda (Local Area Network-Lokal Alan Ağı) aynı arayüzle çalıştığını beyan eden uygunluk belgesini, ğ)-Uzaktan müdahaleler İdare kontrolünde ve onayıyla belirlenen Güvenlik Politikası çerçevesinde gerçekleştirilmelidir.Yüklenici, hastanedeki verileri korumak ve veri kaybını önlemek için her türlü tedbiri almakla yükümlüdür. Bunu nasıl sağlayacağını da bu şartname kapsamında raporlamalı veya belgelendirmelidir. h)-LBYS, pre-analitik otomasyon cihazı tarafından desteklenen ve laboratuvar süreçlerini kolaylaştıracak ve otomatize edecek tüm özellikleri desteklemelidir. Hastanemizdeki mevcut pre-analitik otomasyon cihazını nasıl ve hangi yöntemle LBYSye entegre edeceğini teklifi ile birlikte sunacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu Kurumlarından veya Özel Hastanelerden alınmış hertürlü personelli veya personelsiz HBYS(Hasta Bilgi Yönetim Sistemi), Otomasyon hizmet alımı, personelli veya personelsiz Yazılım, Bilgi işlem vb. İşler benzer iş kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı (Şartname bedelini Van Sağlık Kurumları 1 Nolu Döner Sermaye Saymanlığına veya hastanemizin veznesine yatırarak) Van İpekyolu Devlet Hastanesi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TR730001000096406226435002 T.C. Ziraat Bankası Van ŞB yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü
içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde,
postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Van İpekyolu Devlet Hastanesi Baştabipliği Satınalma Servisi adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)