İhale No | 2025/113612 |
Sektör | |
İdare | TÜRASAŞ Satın Alma Daire Başkanlığı |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | İstisna / Kapsam Dışı İhaleler |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 29 Ocak 2025 |
İhale Tarihi | 7 Mart 2025 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TÜRKİYE RAYLI SİSTEM ARAÇLARI SANAYİİ ANONİM ŞİRKETİ (TÜRASAŞ) SATIN ALMA DAİRE BAŞKANLIĞI
İhale Kayıt Numarası | : | 2025/113612 |
İşin Adı | : | Vip Vagon Projesi İçin Vakum Wc Kabini Ve Duş Kabini(4 Kalem) Malzeme Alımı |
İhale Türü - Usulü | : | Mal Alımı - Açık İhale Usulü |
1 - İdarenin | ||
a) Adresi | : | Oğuzlar Mahallesi Ceyhun Atuf Kansu Caddesi 61/1 ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 03122029000 - 03122029008 |
c) Elektronik posta adresi | : | ihale.ankara@turasas.gov.tr |
ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının görülebileceği internet adresi |
: | https://www.turasas.gov.tr |
2 - İhale konusu malın | ||
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Vip Vagon Projesi için Vakum WC Kabini ve Duş Kabini(4 Kalem) Malzeme Alımı |
b) Teslim [yeri / yerleri] | : | İhale İlanının 13. maddesinde belirtilmiştir. |
c) Teslim [tarihi / tarihleri] | : | Sözleşme konusu malzemelerin tamamı sözleşme imzalanmasına müteakip 6 ay içerisinde 1 Vagonluk, daha sonra 4 ay içerisinde 5 Vagonluk olmak üzere toplam 10 ay içerisinde TÜRASAŞ Sakarya Bölge Müdürlüğü'ne teslim edilecektir. |
3- İhalenin / Ön Yeterlik / Yeterlik Değerlendirmesinin: |
||
a) Yapılacağı yer | : | TÜRASAŞ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ- İhale Komisyonu Toplantı Salonu |
b) Tarihi ve saati | : | 17.02.2025 - 14:00 |
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler : |
4- İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler: ı) Kanun kapsamındaki idarelere taahhüt edilenler dışında yurt dışında gerçekleştirilen işlerden elde edilen iş deneyiminin 13/1/2011 tarihli ve 6102 sayılı Türk Ticaret Kanununun 195 inci maddesinin ikinci fıkrası gereğince pay çoğunluğuna dayanarak kurulan şirketler topluluğu ilişkisi içinde kullanılması halinde bu hukuki ilişkiyi ve bu ilişkinin süresini tevsik eden belge, 4.2. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde; 4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1 maddesinin (a) ve (b) bentlerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının tüzel kişi ortağı tarafından, iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ve Kanuna göre yapılacak ihalelere ilişkin sözleşmelerin yürütülmesi konusunda temsile ve yönetime yetkili olan ortağına ait olması halinde, bu ortak (h) bendindeki belgeyi de sunmak zorundadır. Kanun kapsamındaki idarelere taahhüt edilenler dışında yurt dışında gerçekleştirilen işlerden elde edilen iş deneyiminin şirketler topluluğu ilişkisi içinde kullanılması halinde, bu belgeyi kullanan ortağın 4.1 inci maddenin (ı) bendindeki belgeyi de sunması zorunludur. 4.3. İhaleye katılacak isteklilerden, ekonomik ve malî yeterlik ile mesleki ve teknik yeterliklerinin belirlenmesine ilişkin olarak aşağıda belirtilen bilgi ve belgeler istenebilir. a) Ekonomik ve malî yeterliğin belirlenmesi için; Bu madde boş bırakılmıştır. b) Mesleki ve teknik yeterliğin belirlenmesi için; İsteklinin alım konusu malı teklif etmeye yetkisinin bulunup bulunmadığını belgelendirmesi gerekir. Bu çerçevede istekli aşağıdaki bentlerde yer alan belgelerden kendi durumuna uygun olan belge veya belgeleri sunabilir: a) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) İstekli Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir. İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır: 1.İsteklinin imalatçı veya üretici olması durumunda; a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, ç) İsteklilerin adlarına veya unvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi, d) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler, *İmalatçı veya üretici istekliler yukarıdaki belgelerden herhangi birisini beyan ederek teklif verebilirler. 2.İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler ile imalatçının İmalatçı olduğunu gösteren belgeyi/belgeleri teklifleri ile birlikte sunacaktır. c) Teknik şartnamede belirtilen belgeler ve/veya yeterlik kriterleri; 1)Tedarik Kapsamı Listesi 2)Teklif edilen sistemin genel özelliklerini, karakteristiklerini, fonksiyonlarını içeren teknik tanım dokümanı(taslak) 3)Sistemin genel ölçülerini ihtiva eden taslak çizimler ve 3D modeller,(step formatında) 4)Vagonun diğer sistemleri ile olan temel arayüz(I/F) karakteristiklerinin tanımı(taslak) 5)Uygulanabilir taslak analiz raporları(performans,tüketim,yapı dayanımı,vs.) 6)Sistem ve komponentlere uygulanacak testlerin listeleri (rutin,tip,FAI, devreye alma ve homologasyon) 7)EN 17050’ye göre uygunluk beyanı 8)İsteklinin IRIS veya IATF 16949 veya ISO 9001 Kalite Yönetim Sertifikası( Eğer istekli, üreticinin temsilcisi ise; üreticinin sertifikasını gösterecektir.) 9)Özel aletlerin ve test ekipmanlarının listesi 10)Proje aşamasında teslim edilecek dokümanların listesi 11)Proje organizason şeması 12)Projenin önemli noktalarını gösteren bir tasarım takvimi 13)Alt yüklenicilerin listesi 14)Detaylı fiyat listesi 15)Eğer kaynak kullanılacaksa kaynak yapacak firmanın EN 15085 Sertifikası 16)Tüm dokümanlar yazılı kopya ve dijital kopya (CD ortamında) olarak sağlanacaktır. 17)İstekliler Teknik Şartnamede teklifle birlikte verilmesi istenen belgeleri teklifle verecektir. 5- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir. 6- İhaleye yerli ve yabancı tüm istekliler katılabilecektir. 7- İhale dokümanının görülmesi: 7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200,00-TRY (Türk Lirası) karşılığı TÜRASAŞ Genel Müdürlüğü İhale Hazırlama ve Komisyon Şube Müdürlüğü adresinden satın alınabilir. 7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. 8- Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TÜRASAŞ Genel Müdürlüğü İhale Hazırlama ve Komisyon Şube Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 9- İstekliler tekliflerini, mal kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. İhale konusu işe ilişkin kısmi teklif verilemez. Bu işin tamamı için teklif verilecektir. 10-İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 11-Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90(Doksan) takvim günüdür. 12- Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez. 13- Teslim Yeri: -Yerli istekliler için: TÜRASAŞ Sakarya Bölge Müdürlüğü olarak teslim edilecektir. -Yabancı istekliler için: (Incoterms 2020’ye göre) CIP/TÜRASAŞ Sakarya Bölge Müdürlüğü/Türkiye olarak teslim edilecek, gümrükleme işlemleri İdare tarafından yapılarak malzeme teslim alınacak, ancak malzemenin muayene ve kabulü tamamlanıncaya kadar yüklenicinin sorumluluğu devam edecektir. Malzemelerin konteyner haricinde taşıması yapılması durumunda malzemeler güverte altı olarak taşınacaktır. Malzemelerin sevkiyatlarında nakliyeci veya acentesi tarafından ordino veya herhangi başka bir bedel talep edilmeyecektir. Ordino herhangi bir bedel talep edilmeden ve alınmadan TÜRASAŞ Genel Müdürlüğü veya TÜRASAŞ Sakarya Bölge Müdürlüğüne veya yasal temsilcilerine verilecektir. Malzemelerin taşındığı araç/konteyner/ ekipman v.b. için depozito talep edilmeyecektir. Araç/konteyner/ekipman v.b. için freetime en az 21 gün olacaktır. Yüklenici tarafından yukarıda belirtilen hususlar garanti edilmiş sayılacak olup aksine bir durum oluşursa idarenin yaptığı masraflar yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilecek veya ödemelerden karşılanmaması halinde yükleniciden ayrıca tahsil edilecektir. 14- Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 Sayılı Kanunlara tabi değildir. |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)