İhale No | 2014/40831 |
Sektör | Akü, Jenaratör, Güç Kaynağı Malzemeleri ve Bakımı Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım |
İdare | SAYIŞTAY BAŞKANLIĞI - ANKARA |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 18 Nisan 2014 |
İhale Tarihi | 13 Mayıs 2014 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
SAYIŞTAY BAŞKANLIĞI
Sayıştay Başkanlığı Veri Merkezinin İyileştirilmesi ve Enerji Sisteminin Yedeklenmesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/40831 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | İnönü Bulvarı No:45 06100 Balgat/ Çankaya/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 312 295 42 67 - 295 43 38 - 312 295 48 05 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | etebligat@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1 Adet Kesintisiz Güç Kaynağı (KGK) min 100 KVA, 3 adet Data Center Kabineti 800x1200 mm 42 U, 1 adet Kablolama Sistemi, 1 adet Alçak Gerilim Tesisatı, 5 adet Statik Transfer Switch (STS) Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Söz konusu malzemeler Sayıştay Başkanlığı Hizmet Binasına getirilecektir. Teknik Şartnamede belirtilen şekil ve şartlarda kesintisiz güç kaynağı getirilerek bunun yanında kabinetlerde enerji yedekliliğinin ve sürekliliğinin sağlanması işi yapılacaktır. |
c) Teslim tarihi | : | İş, sözleşmenin imzalanmasını müteakip 90 (doksan) takvim günü içerisinde tamamlanacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Sayıştay Başkanlığı Hizmet Binası'nın 1.Katında 1031 nolu İhale Komisyonu Odası |
b) Tarihi ve saati | : | 13.05.2014 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını teklifleri ekinde vereceklerdir.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. Adayın veya isteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır: |
4.3.2. Hizmet yeterlilik belgesi: |
İstekliler ihaleye, kesintisiz güç kaynağının üreticisi ya da yetkili dağıtıcısı tarafından verilmiş olan "Satış Sonrası Hizmet Yeterlik Belgesini" sunacaklardır. |
4.3.3. |
4.3.3.1. Kaliteye ilişkin belgeler: |
Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir. |
4.3.3.2. Standarda ilişkin belgeler: |
1) Yüklenici, üreticiden ya da ürünün dağıtıcısından ya da kendi tarafından verilmiş olan; cihazdan beslenecek sistemlerin etkilenmemesi bakımından elektromanyetik tesirleri minimuma indiren asgari EN 62040-2 (EMC) sınıfı standartları korunmuş ve sağlanmış olduğu, insan güvenliği için EN 62040-2 standartlarına sahip olduğu, ürün teknolojisi IEC62040-2 veya EN 50091-2 Class VFI standartlarına uygun konsept ile tasarlanmış olduğuna ilişkin belgeyi teklifi ile birlikte sunacaktır. 2) Rack kabin sistemleri, EN 61587-1, IEC 60917, IEC 60297 standartlarını içeren TSE veya dengi bir kuruluş tarafından verilen belgeyi teklifi ile birlikte sunacaktır. 3) Yüklenici panolara ilişkin olarak, IEC 61439-1 standardında uygun olarak üretilmiş olduğu, IEC 61439-1 standardında tanımlanan tip testleri ile test edilmiş olduğuna dair belgeleri teklifi ile birlikte sunacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sayıştay Başkanlığı Hizmet Binası Mali İşler Müdürlüğü 1.Kat 1039 nolu oda - TBMM Strateji Geliştirme Başkanlığı'nın T.C. Ziraat Bankası TBMM Şubesi nezdinde bulunan TR 87 0001 0009 0303 298467 6001 IBAN nolu hesabına ihale dokümanı satış bedeli yatırılarak, doküman satın alınabilecektir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sayıştay Başkanlığı Hizmet Binası'nın zemin katında bulunan Evrak Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İlanın 4.3.3.1 maddesi ile istenilen ISO 9001:2008 Kaliteyönetim sistem belgesi ile ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi belgesinin; ürünün üreticisi veya dağıtıcısı veya isteklinin adına olması gereklidir. Kesintisiz güç kaynağı için bu iki belgenin her ikisinin de sunulması, rack kabinet ve aksesuarları ile panolar için ise sadece ISO 9001:2008 Kalite yönetim sistem belgesinin sunulması yeterlidir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Kesintisiz Güç Kaynağı (KGK) min 100 KVA | 1 | Adet |
Data Center Kabineti 800x1200 mm 42 U | 3 | Adet |
Kablolama Sistemi | 1 | Adet |
Alçak Gerilim Tesisatı | 1 | Adet |
Statik Transfer Switch (STS) | 5 | Adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)