İhale No | 2178360 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 4 Şubat 2021 |
İhale Tarihi | 8 Şubat 2021 15:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
* u |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 04/02/2021 Teklif No : |
||
İdarenin Adı |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırına Hastanesi |
|||
Yetkili Adı Soyadi |
|
Muhtesin ÖZDOGAN (Sağlık Teknikeri) |
||
Telefon |
|
0224 294 42 70 |
||
Faks - Email |
|
02242944476 -3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
||
Tedarikçi Firma |
|
1 |
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
||
Sayın...................................................................................................................................................
Hastanemizce alımı yapılacak olan “VENTRİKULOSKOPİ KILIFI ALIMI” İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim. __________
Sıra |
Marka Model/ t BB |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
|
VENTRİKULOSKOPİ KILIFI |
1 |
ADET |
|
1 |
TOPLAM FİYAT: |
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarında ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Üretici Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 08/02/2021 tarihi, saat 15:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM T.ARİHİ |
: |
NOT |
: |
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! | |
Teklif isteyen Görevli (İsim,imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
|
, /i (I Muhiesjh Öm bağlık Teİni |
3GAN keri |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bolüm Satınalm; |
Servisi tarafından doldurulacaktır) V |
Uygun Uygun Değil |
NOT: TEKLİF EDİLEN ÜRÜN " ÜTS’E ( ÜRÜN TAKİP SİSTEMİ ) " KAYITLI OLMALIDIR. **** TEKLİ İLE BİRLİKTE FİRMA TANIMLAYICI NO, BAYİ NO VE UBB KODLARI BELİRTİLMESİ ZORUNLUDUR.
F.23.002.01
1. TEKLİFLERİN HAZIRLANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ:
- Teklifler ile birlikte tanıtıcı broşür ve katalogların verilmesi ve teklif edilen malzemelerin belirtilen özelliklerinin kataloglar ile teyit edilmesi gerekmektedir.
- Satıcı firma teklif ettiği cihazın imalatçısının Türkiye temsilcisi olduğunu gösterir güncel noter onaylı Temsilcilik Belgesini teklifine eklemek zorundadır.
- Teklif edilen ürünün, Avrupa Birliği tarafından hazırlanan ve uyulması gereken asgari sağlık, emniyet ve çevre koruması koşullarını düzenleyen bağlayıcı mevzuata ve direktiflere uygunluğunu gösteren işaret "CE" (Conformite Europeenne) işaretli olmalıdır. İlgili EC Sertifikası teklif dosyası ekinde verilmelidir.
2. GARANTİ SÜRESİ VE ŞARTLARI:
- Teklif edilen ürünler en az iki (2) yıl süreyle kullanıcı hatasına bağlı olmayan, montaj ve imalat hatalarına karşı garantili olacak, teklif veren firmalar, imalatçı firmanın vermiş olduğu güncel noter onaylı Garanti Belgesini teklife ekleyeceklerdir.
- Garanti süresinin dolmasından sonraki 10 yıl boyunca ücreti karşılığı yedek parça temini ve servis garantisi verilecek, teklif veren firmalar, imalatçı firmanın vermiş olduğu güncel noter onaylı 10 yıllık yedek parça ve servis temini Garanti Belgesi tekliflere eklenecektir.
* _+' / /[1]/?/ O W“i **S^ ★ * -<- |
SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ |
İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI |
|
Doküman Kodu:MC.FR. 15 | Yayın Tarihi: 03.11.2011 | Revizyon Tarihi: 13.10.2016 | Revizyon No: 03 |SayfaNo:l/l |
Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli'nde yazılı ilaç/malzemeye aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ihtiyacı vardır.
Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.
M * l |