İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Ventilatör Cihazı Bakım Onarım Hizmet Alımı İşi

İhale No 1341797
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 24 Mayıs 2017
İhale Tarihi 26 Mayıs 2017 12:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

Siparişi Veren

: BURSA İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

:  Metin AKYÜZ  (Satınalma Memuru )

Telefon

: 0(224) 294 42 67

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- bursaeah1.dtemin@saglik.gov.tr

Tedarikçi Firma

:

Firma Tel & Faks & E Posta

:

Yetkili Adı Soyadı

:

 

Sayın ……………………………………………………………………………………………………………….

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim Tarihi

1

 

Ventilatör Cihazı Bakım Onarım Hizmet Alımı İşi

5

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

                 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

:

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre Genel Sekreterlik Muhasebe Birimi ve /veya Bursa Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğünce sırayla ödeme yapılacaktır.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 26/05/2017 tarihi, saat 12:00  kadar verilmiş olmalıdır.  SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

:

NOT

:

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

 Teknik Şartname Ektedir!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

     

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

 

 Metin AKYÜZ

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ VE BAĞLI KADIN DOĞUM EK BİNASI ,KVC EK BİNASI, KETSEL-GÜRSU POLİKLİNİKLERİ DÖRTÇELİK RUH SAĞLIĞI HASTALIKLARI HASTANESİ VE NİLÜFER EK BİNASI TIBBİ CİHAZLAR BAKIM VE ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1. İŞİN TANIMI:

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların 01.01.2017 - 31.12.2017 tarihleri arasında yapılacak periyodik bakım ve onarım işidir.

SECHRİST

MİLLENNIUM

VENTİLATÖR CİHAZI

5 ADET

2 DÖNEM

 

Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri Sechrist Marka Millennıum Model ventilatör Cihazı

Arızalı olsun yada olmasın ; sözleşme süresi içinde 2 dönem cihazın genel bakımları yapılacaktır

Bakımda öncelikli olarak,

s

Kuru hava basıncı,

Oksijen basıncı

s

Display kol ayarı

Modül rack kolu ayarı

Vent enginee fan filtre temizliği ve kontrolü

s

Display unit fan filtre temizliği ve kontrolü

y

Exhalation valve assembly kontrolü

v'

Gas inlet fılter(02-Air)kontrolü

 

Batarya testi

v'

Servis kalibrasyonu ve testlerinin yapılması

User kalibrasyonlarmın yapılması

 

Checkout prosedürün tamamlanması

 

ŞARTNAMENİN KAPSAMI:

2.1.   Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

2.2.               Firma,             bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

3.                 GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:

 

           
 

3.1.   Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi 08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Cumartesi-Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.

3.2.   Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir.Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.

3.3.   Firma öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek , eğer parçasının onarımı mümkün değilse Kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

3.4.  Yüklenici firma cihazların arıza durumunda yada periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle

birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değiştirilecektir.

 
 
   

3.5. Bakım sırasında değiştirilmesi gere! parça ve sarf malzemeler idare ^affh'od hastane teknik servisine tutanakla tes

 
 
 


 

 

3.6.  Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHEK - LİST ) şeklinde Hastane teknik sorumlusuna teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna yada teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

3.7.  Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.

3.8.  Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.

3.9.  Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte,firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

3.10.    Cihaz arızasının bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 2 (iki) saat, şehir dışı 8(sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

3.11.   Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır

3.12.     Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır .Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.

3.13.    Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve bağlı Ketsel-Gürsu Poliklinikleri Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi ,KVC ek bina,Nilüfer ek bina) arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.

3.14.    İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.

3.15.    Firma,bahsi geçen cihazların aktif çalışma süresinin (up-time)” Strateji Geliştirme Bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 94 sayılı 2012/30 genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95) olması gerekmektedir” ibaresine göre hareket edecektir. Aksi takdirde geçen her süre için garanti ve bakım süresine iki kat süre eklenecektir.

3.16.   Yüklenici firma cihazların kullanıcı eğitimini ve Klinik Mühendislik Birim personeline teknik eğitimini verecektir.

 

 

 

 

 

4.                  TEKLIF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:

4.1.   Bakım-onarım yapılacak firma, TS 12426 standardı “Yetkili Servisler-Tıbbi cihazlar İçin Kurallar” kriterlerine sahip, TSE tarafından verilen “TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi” veya Cihazların Üretici firması tarafından verilmiş ilgili cihazlara ait özel bakım-onarım yetki belgesini sunmalıdır.

4.2.              Firma               teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim , unvan listesi ve eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin isim , unvan listesi, diploma veya eğitim sertifikaların fotokopilerini verecektir.

4.3.                   Firmalar      teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel’i Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHEK - LİST ) nu ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek “koruyucu bakım form” larını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

 

 
 

4.4.                                Bakım-onarım               hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım onarım yapacakları cihazları kapsayan
yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirildiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarını sunacaklardır

4.5.                Bakım                                            anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her
türlü talep için (sarf,yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin
edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır Teklif ile birlikte bakım onarımında gjyekli olabilecek tüm yedek
parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale aosyasına ekleyecektir, fiyatlar,bitimine kadar geçerliliğini

koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalarmrnjBiijihpgrekçe raporlarına gö^f^atI%N‘irıerkez bankası döviz kuru

üzerinden baz alınacaktır)                                *

S.B.Ü. Bursa

Eğitim ve A|

Nal

Bivo'

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)