İhale No | 2175363 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 27 Ocak 2021 |
İhale Tarihi | 29 Ocak 2021 17:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
YetkiJİ Adj Soyadı |
: Nagihaıı AD1GVZEL (Satmalına Memuru ) |
Telefon |
: 0(224) 294 44 62 |
Faks |
: 0(224) 366 63 93 - 294 44 76 - sevketvilmazsatinalmaıSJemail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
MARKA /UBB/SUT KODU BELİRTİLECEKTİR. |
Sıra i Marka *,ra i Model |
Malzemenin Adı |
| Miktar j Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
i i |
KÜVÖZ AYAR DÜĞMESİ KNDOCER |
l j ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SURESİ i: |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet atımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emnivet Cad. Yıldırım/B URSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 29/01/2021 tarihi, saat İTl0Ö*00 kadar verilmiş |
olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA V ERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
|
MAL TESLİM TARİHİ j : |
|
NOT i : |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Nagihan ADİGÜZEL Satma!ma Memuru |
|
Teklilin Değerlendirilmesi (Bu böiıim Satmalına Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
|
/V'TSA |
T.C. |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
f, î /*/ |
Bıırsa 11 Sağlık Müdürlüğü |
Mıy |
Bursa Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
KÜVÖZ CİHAZI AYAR DÜĞMESİ(ENCODER) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Parça, GE marka Gıraffe model küvöz cihazına uygun olmalıdır.
2. Parça orijinal olmalıdır.
3. Parça 6 ay garantili olmalıdır.
4. Parçanın uygunluğu Klinik mühendislik birimi tarafından verilecektir.
5. Parça ile birlikte fatura Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim muayene kabul birimi olup aksi takdirde sorumluluk kabul edilmeyecektir.
... j : Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma olOdllSl V wiwil ! it r Y | Hastanesi |
||
Yetkili Adı Soyadı 1 |
Nagihan ADIGÜZEL (Satmalma Memuru ) |
|
Telefon j |
0(224) 294 44 62 |
|
Faks |
|
0(224) 366 63 93 - 294 44 76 - sevketvilmazsatinalmafatgmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Sovadı |
|
|
Sayın............................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
MARKA /UBB/SUT KODU BELİRTİLECEKTİR.
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ İ: |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir, Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir, |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mab. Emnivet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 29/01/2021 tarihi, saat IV# 00 *00 kadar verilmiş |
Olmalıdır. SON TEKLİ F SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTI R! |
|
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! | |
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Nagihan ADIGÜZEL S atın alma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) Uvgun Uygun Değil |
/ * * |
|
U' * |
T.C. |
|*| |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
s /ti |
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü |
W |
Bursa Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
VENTİLATÖR CİHAZI BATARYA TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Parça, GE marka Engström/R 860 model ventilatör cihazlarına uygun olmalıdır.
2. Parça orijinal olmalıdır.
3. Parça 12V 4A özelliğinde olmalıdır.
4. Parça Pb içerikli olmalıdır.
5. Parça 6 ay garantili olmalıdır.
6. Parçanın uygunluğu Klinik mühendislik birimi tarafından verilecektir.
7. Parça ile birlikte fatura Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim muayene kabul birimi olup aksi takdirde sorumluluk kabul edilmeyecektir.
|
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetki J i Adı Soy ad j |
: Nagihan ADIGÜZEL (Satmaima Memuru ) |
Telefon |
: 0(224) 294 44 62 |
Faks |
: 0(224) 366 63 93 - 294 44 76 - sevketvilmazsatinalmafa),gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Sovadı |
|
Sayın............................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlar» ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
MARKA /UBB/SUT KODU BELİRTİLECEKTİR.
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal al unlarında ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet atımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
|
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
|
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
|
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURS A |
|
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
; Teklifler 29/01/2021 tarihi, saat 100100 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
|
MAL TESLİM TARİHİ |
|
|
NOT |
|
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
||
Teknik Şartname Ektedir! |
||
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsi m,İ miza, Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Nagihan ADIGÜZEL Satmaima Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Salınatma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
T.C.