İhale No | 2126823 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 14 Ekim 2020 |
İhale Tarihi | 16 Ekim 2020 12:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Nagihan ADİGUZEL (Satmalına Memuru ) |
Telefon |
: 0(224) 294 44 62 |
Faks |
: 0(224) 366 63 93 - 294 44 76 - sevketvilmazsatinalmafStemail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Sayın.................................................................................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
MARKA /UBB/SUT KODU BELİRTİLECEKTİR.
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ ! : |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
Faturalar kurumunıuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal aiımlarında ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet aiımlarında Ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir, |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
; Mimar Sİnan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 16/10/2020 tarihi, saat 12î00î00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsi m,İmza, Kase) |
Tedarikçi Firma Onayı (îsim,İmza,Kaşe) |
Nagihan ADTGÜZEL Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
NOT; Teklifi verilen ürün "Ürün Takip Sistemi (ÜTS)M kaydı bulunması zorunludur.
F.23.002.01
v ' t •; - i ’İ 11 1 |