İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Vela Marka Vantilatör 2022 Yılı Periyodik Bakımı

İhale No 2355498
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare İzmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 9 Aralık 2021
İhale Tarihi 13 Aralık 2021 16:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ İZMİR BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

SATINALMA BİRİMİ TEKLİF İSTEME MEKTUBU Tel: 0 232 250 50 50-Fax: 0 232 261 80 51 - 0 232 261 93 51


Talep No               : 2021 - 2797

İlgili Birim

için ah.                       HASTANEMİZ VELA MARKA VENTİLATOR CİHAZLARI 2022 YILI PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ(4 AYDA

ışın moi                    1)(YILDA 3 BAKIM)

09.12.2021


İLGİLİ firma


Aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler/hizmetler 4734 K.İ.K DOĞRUDAN
TEMİN (MADDE-22/A) bendi gereğince satın alınacaktır. Malzemeler/hizmetler ile ilgili teklifinizi
aşağıda belirtilen süre içerisinde vermenizi rica ederim.

Emin YÜCEL /
İdari ve Mali İşler Mch/Trd. ^

l'


Sıra

No

SUT

Kodu

Malın/Hizmetin Adı/Cinsi

Birim

Miktarı

Marka

UBB Kodu

Birim Fiyatı (KDV Hariç)

Tutarı (KDV Hariç)

1

 

27061 - PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) - VENTİLAROR CİHAZI PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ(100927608 KÜNYE NUMARALI CİHAZ)

BAK

3

 

 

 

 

 

TOPLAM

 

Ek:.......... sayfa teknik şartname

Genel Hükümler:

- Teklifinizi en geç 13.12.2021 tarih ve saat 16:00 ' a kadar SATIN ALMA Birimine iletiniz. Belirtilen sürede iletilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

2 - Teklifinizi hastanemize ait matbu teklif mektubu üzerine belirtilen sırada yazınız.

- Teklifler TL (Türk Lirası) ve KDV hariç olarak verilmelidir. Teklif ettiğiniz malzemenin markasını mutlaka yazınız.

- Sağlık Uygulama Tebliğinde yer alan SUT Kodunun ve UBB Kodunun teklif mektubunda ve faturada yazılması zorunludur.

5 - Ödemeler hastane'nin ödenek durumuna ve faturanın saymanlığa intikal ediş sırasına göre yapılacaktır Kurumun nakit sıkıntısı durumunda maliye bakanlığının 18/02/2009 tarih ve 115-2277 sayılı yazısına göre ödeme yapılacaktır.

6 - Teklif edilen ürün ilgili depoya teslim edilecektir.

7 - Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafından kurumumuza ödemesi yapılmayacak fatura edilebilir ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukuki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır, iş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır.

8 -Teklif edilen malzemeler için gerekli görüldüğü taktirde numune uygunluğu alınması istenecektir.

9 - ihale ve Doğrudan Temin ilanlarımızı www.izmiregitim.gov.tr web sitesinden Satın Alma Duyuruları ekranından takip edebilirsiniz.


TEKLİF VEREN KİŞİNİN, FİRMANIN : Adı, Ünvanı                          :

Adres Tel / Fax


Mail : izmiregitimbozyaka@gmail.com

Tel : 0 232 250 50 50 Dahili Hatlar: Stn1 : 1191- 1192 - 1193 - 1194 Stn? ■ 11Q* - iiqr_ no? cw» ■ nno


 

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BOZ YAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ KLİNİK MÜHENDİSLİK

İSTEK FORMU


 

Hastane Müdürlüğüne;

Birimimizin ihtiyacı olan aşağıdaki malzemelerin teminini arz / rica ederim.


 
 

PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEt* PARÇA / MAL ALIMI HARİÇ) • VENTILAROR CİHAZI PERİYODİK BAKIM ONARIM HIZMETI(10092760S KÜNYE NUMARALI CİHAZ)__________________



HASTANEMİZ VELA MARKA VENTİL4TÖR CİHAZLARI 2022 YILI PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ(4 AYDA I^YILDA 3 BAKIM)

 

 

T.C.

İZMİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ S.B.Ü. İzmir Bozyaka Eğitim Ve Araştırma Hastanesi


VENTİLATÖR RESPİRATÖR CİHAZLARI/ DİJİTAL TAŞINABİLİR VENTİLATÖR CİHAZI BAKIM - ONARIM HİZMETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

(YEDEK PARÇA HARİÇ)

KONU VE KAPSAM: İzmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesinde kullanılan 1009275608 künye numaralı VELA marka CAREFUSION model ventilatör cihazının (Ek: 1 tabloda bilgileri verilen) yılda üç bakım olmak üzere(4 ayda 1) 2022 yılı periyodik bakımları için yıllık bakım onarım hizmet alımı işidir.

BAKIM ONARIM VE KALİBRASYON HİZMETİ ESASLARI

1.     Bakım hizmeti; düzenli kontrol, koruyucu bakım, tanı bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım) Gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır. Burada geçen;

Yüklenici; Üzerine ihale yapılan ve sözleşme imzalanan istekli firmadır.

İstekli Firma; İhaleye teklif veren fırınadır.

Biyomedikal Donanım / Teknoloji / Cihaz; Tıbbi cihaz ve tıbbi ekipman niteliğindeki; Taşınır Mal Yönetmeliği kapsamında yer alan, dayanıklı taşınır niteliğindeki tıbbi cihaz ve sistemleri (253-03-04, 253-03-05, 253-03-06, 253-03-08, 255-01-05-01, 267-01-01 taşınır kodlu malzemeleri, aksesuarlarım, yazılımlarını, ana ve alt/yardımcı/destek/çevre bileşenlerini) ifade eder.

Biyomedikal Tür; Stok Takip ve Analiz Dairesi Başkanlığınca yürütülen sınıflandırma çalışmaları kapsamında oluşturulan biyomedikal nitelikli dayanıklı taşınırların üst sınıf bilgisidir.

Yetkili Otorite; Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu’dur.

Arıza; Cihazların ve aksesuarlarının, fonksiyonlarından en az birini yerine getirememesi, hiç çalışmaması, komutlara cevap vermemesi, anormal koku, ses, titreşim, sızıntı, kaçak algılanması veya çıktı kalitesinin bozulması gibi üreticisi tarafından belirlenen standartlarda çalışmamasını, sistemin tümünün veya bir parçasının teknik prospektiislerinde belirtilen performans veya fonksiyonlardan bir veya birkaçım kısmen veya tamamen yerine getirmemesini ifade eder.

Bakım; Sistemde meydana gelebilecek arızalan önlemek, sistem performansını artırmak, arıza ihtimalini azaltmak, sistemin ömrünü uzatmak ve etkin çalışmasını sağlamak amacıyla, önceden belirlenmiş aralıklarla periyodik olarak yapılan; cihazın gözle muayene edilmesi, fonksiyonlarının testi, teknik ömrünü tamamlayan parçaların değiştirilmesi, ayarların yapılması, toz ve partikül temizliğinin yapılması, yağlama işleminin yapılması gibi temizleyici, koruyucu ve düzeltici faaliyetlerin üreticinin öngördüğü ve uluslararası standartlara göre yapılmasını ifade eder.

Onarım; Cihazda herhangi bir arızanın (yazılımsak donanımsal vb.) oluşması durumunda, cihazın performans ve fonksiyonlarının istenen/gereken düzeye gelmesi için, firmanın yapacağı ve gerektiğinde parça monte etmeyi, elektronik kart tamir etmeyi, program yüklemeyi, güncelleme ve modifikasyonunu da kapsayan, sistemin tam f lıalp opimpci ir-in gereken ve gerektiğinde monte etmeyi de kapsayan her türl




 

Periyodik Bakım; Üretici kataloglarında belirtilen kriterlere göre belirli zaman aralıkları ile yapılan bakımdır.

Ayar; Cihazdaki fiziksel parametrelerin, çalıştığı ortam koşullarında referans ölçüm cihazları veya cihazın kendi yazılım veya donanımı (Diagnostic test, self test vb.) ile test edilmesi, ölçüm değerlerinin karşılaştırılması, kayıtlarının tutulması ve cihaza ait bozulan parametrelerin düzeltilmesi işlemlerini kapsar.

Yedek parça; Cihazın arızasının giderilmesi, performansının arttırılması ve tam kapasite çalışması için değiştirilmesi zorunlu olan her türlü elektrik, elektronik, mekanik, cam. kompozit, deri, plastik, lastik, tekstil ve diğer özellikteki parçalarıdır.

Bakım Malzemesi; Cihazın periyodik bakımı esnasında gerekli olan bakım malzemesini (yağ, boş cd. boş disket, teknik alet ve edevat vb.), temizlik malzemesini (üstübü. bez, yağ ve kir temizleyici sıvılar vb.), bakım kitlerini (üretici tarafından önerilen ve bakım amacıyla kullanılacak tüm malzemeler) kapsar.

Aksesuar; Kendi başına cihaz sayılmayan, fakat cihaz ile birlikte kullanılmak amacıyla üretilen parça veya parçalardır.

Sarf Malzeme; Tıbbi cihazın çalışabilmesi için gerekli olan ve çalıştığı süre içerisinde kullanılan miatlı malzemeleri (SF 6 Gazı, Helyum Gazı, Filtreler, printer kartuş ve kağıtları vb.) ifade eder.

İşlem; Bakım, onarım ve ayar işlerinden her birisini ifade eder.

Modifikasyon; Cihaz üzerinde, teknolojik gelişmeler nedeniyle yapılan tadilatlar ile mevcut kapasitenin ve imkanlarının değiştirilmesi, iyileştirilmesi ve geliştirilmesini ifade eder.

Montaj; Bir cihazın parçalarını yerli yerine takma veya olması gereken yer ile birleştirmesini ifade eder.

Malzeme; Sistemin bakım onanını esnasında gerekli olan her türlü sarf, bakım, temizlik ve koruyucu malzemeyi kapsar. Bu malzemeler, firma tarafından sözleşme süresi boyunca ücretsiz olarak sağlanacaktır.

Teknik Servis Raporu; Yüklenici tarafından yapılan işlemlerin tamamının yazıldığı, yüklenicinin ve faaliyeti gerçekleştiren çalışanlarının bilgilerinin bulunduğu rapordur.

Çalışma Süresi (Up Time); Cihazın çalışması gereken süreyi ifade eder.

Çalışmama/Bozuk Kalma Süresi (Down Time); Cihazdaki arıza nedeniyle cihazın kullanılamadığı süreyi ifade eder.

2.     Firma, sistemin devamlı çalışır durumda bulunması için cihazın her türlü akşamının koruyucu bakımını periyodik olarak yapacaktır.

3.     Periyodik bakımlarda; Bakımcı firma, ön görülen ve karşılıklı belirlenen her türlü kalibrasyon ve ayarlan yapacaktır. Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir.

4.     Periyodik bakımlar, hastanenin belirlediği, hizmetin en az aksayabileceği gün ve saatlerde yapılacaktır. Bakımcı finna periyodik bakımdan 1 hafta önce Klinik Mühendislik Birimine ve cihazın bulunduğu birime bakıma geleceklerini bildirecektir. Aksi takdirde hastane idaresinin o gün periyodik bakım yaptırmama ve belirleyeceği bir gün bakımcı firmayı tekrar çağırma hakkını saklı tutar.

5.     Onarım hizmeti/işlemi uzman teknik personeller tarafından, hastane hizmetlerini aksatmayacak şekilde gereken dikkat ve ihtimam gösterilerek, her türlü teknik ve ticari bilgi ve deneyim kullanılarak, bilimsel literatür ve orijinal servis manuellerindeki yaklaşımlar çerçevesinde yerine getirilecektir.

6.     Periyodik bakımlar ve arıza ile ilgili bakım- onarım faaliyetleri, kurumca aksi istenmedikçe, hafta içinde normal mesai saatleri (08.00-16.30) içerisinde yapılacaktır. Ancak, çok acil durumlarda ve bakım onanının uzaması durumunda, hastanenin bilgisi ve isteği doğrultusunda bu süre aşılabilir. İşbu şartnamede belirtilen tüm saatler ve hesaplamalar, mesai aâalleri


 

 

 

dikkate alınarak yapılacaktır, (örnek: pazartesi günü saat 08:00 den itibaren 10 saat sonra demek Salı günü saat 09:30 demektir.)

7.     Klinik mühendislik biriminde görevli personel ve ilgili birimdeki kullanıcı personel/personeller, cihaza yapılan teknik müdahale (bakım-onarım) esnasında yüklenici firma personellerine refakat edecektir.

8.     İdare tarafından alımı yapılan ve Kalibrasyon Firmaları tarafından cihaza uygulanan biyomedikal metroloji hizmeti (kalibrasyon hizmeti) sonucunda cihazın testlerden geçememesi halinde bakım-onarım konusundaki yüklenici firma gereken teknik müdahaleleri yapacaktır.

9.     Teknik servis çalışmaları için görevlendirilen personele ait her türlü iş güvenliği yüklenici firma yükümlülüğündedir.

GENEL İSTEK VE ÖZELLİKLER:

1.     Onarım Hizmeti

1.1. Yüklenici firma, sözleşmede belirtilen işe başlama tarihinden itibaren 1 hafta içerisinde bütün cihazların başlangıç teknik değerlendirmesini yapacak, cihazın mevcut teknik durumunu, çalışmayan fonksiyonlarını ve teknik müdahale yapılması gereken hususları teknik servis raporunda belirtecek ve bu raporu klinik mühendislik birimine telim edecektir. Başlangıç teknik değerlendirmesi bir bakım veya arıza onarımı yerine geçmez. Başlangıç teknik değerlendirme raporuna göre yüklenici firma, klinik mühendislik birimi ile koordineli olarak gerekli teknik müdahaleleri ivedilikle yerine getirecektir.

1.2. Herhangi bir zamanda cihazların ve aksesuarlarının, fonksiyonlarından en az birini yerine getirememesi, hiç çalışmaması, komutlara cevap vermemesi, anormal koku, ses, titreşim, sızıntı, kaçak algılanması veya çıktı kalitesinin bozulması gibi üreticisi tarafından belirlenen standartlarda çalışmaması "arıza" kabul edilir. Yüklenici, sözleşme süresi boyunca bu arızalara müdahale etmekle yükümlüdür.

1.3. Her bir cihaz, sözleşmenin başlangıcından bitişine kadar, yüklenici firmanın % 95 “Çalışına Süresi (Up Time)" garantisi altındadır. Çalışma süresinin formülü şu şekildedir. Yıllık Çalışma Süresi = Yıllık resmi iş günü toplamı x 8,5 saat x 0,95. Bu formül gerektiğinde, "aylık resmi iş günü toplamı değişikliği" yapılmak suretiyle aylık olarak da kullanılabilecektir. En az 2 ay süresince %95 uptime sağlamayan yüklenici firmayla yapılan sözleşme sağlık tesisi idaresinin kararıyla feshedilebilir.

1.4. Önceden planlanan koruyucu bakım haricinde, cihazlarda arıza meydana gelmesi halinde, klinik mühendislik birimi, firmayı telefon, fax, resmi yazı veya e-posta yolu ile bildirimde bulunacak ve bu bildirimi kayıt altına alacaktır. Bilgilendirme tarih ve saati olarak kurumun kayıtları esas alınır. Arıza bildiriminden itibaren, yüklenici arızalara en geç 24 (yirmi dört) saat içerisinde cihaza müdahale edecektir. Yüklenici firma müdahaleye başlamadan önce klinik mühendislik birimine bilgi verecektir. Çalışmama/Bozuk Kalına Süresi, arızanın yüklenici Firmaya bildiriminden itibaren 24 saat sonra başlayacaktır. Yedek parça temini için geçen süre Çalışmama/Bozuk Kalma Süresine dahil edilmez. Çalışmama/Bozuk Kalma Süresi mesai saatleri dikkate alınarak hesaplanacaktır.

1.5. Arızanın    giderilmesi için yedek parça ihtiyacı bulunmaması halinde arızalı cihaz müdahale saatinden itibaren en geç 24 saat içinde tamir edilmiş olmalıdır. Arızanın giderilmesi için yedek parça ihtiyacı bulunması halinde yedek parça temin edildikten sonraki 24 saat içerisinde arıza giderilecektir.

1.6. Arızanın giderilmesini takiben idare, söz konusu cihazı 48 saat süre ile çalıştırarak gözlem altında tutar. Gözlem süresi içinde aynı arızanın tekrarlanmaması durumunda onarım kabul edilir. Gözlem süresi içinde aynı arızanın tekrarlanması veya arıza giderme esnasında başka bir arıza meydana gelmesi durumunda onarım kabul edilmez ve Çalışmama/Bozuk Kalma Süresi başlatılır.

1.7. Herhangi bir cihazın kısmi onarımı, onarım olarak kabul edilmez.

1.8. Onarım işlemi bitiminde cihaz, en az işlem öncesindeki fonksiyonları yerine getiriyor olacaktır.

1.9. Arızalı olan, değişmesi gereken parçalar idare tarafından temin edilecek. Y " 1 tarafından ücretsiz olarak değiştirilecektir.


 

 

 

1.10.      Yüklenici firma arıza bildiriminden sonraki 24 saat içerisinde arızaya ilk müdahaleyi yapmaz veya işbu şartnamenin "Genel İstek ve Özellikler' ”1.Onarım Hizmeti" başlığının

1.4.        fıkrasındaki sürelerin sonunda arıza giderilemez ise idare bu arızavı, işbu şartnamenin "Bakımcı Firmadan İstenen Belgeler" başlığındaki hükümlere haiz başka bir firmaya yaptırabilir ve onarım bedeli yüklenici firmadan tazmin edilir.

1.11.      Yerinde onarılamayacak taşınabilir cihazlar için yüklenici firma, bir tutanak karşılığı (Biyomedikal Dayanıklı Taşınır Depo Biriminden) cihazı teslim alıp kendi tamir atölyesine götürebilir. Nakliye için herhangi bir ücret ödenmeyecektir. Cihazın, tekrar kuruma dönünceye kadarki tüm sorumluluğu yüklenici firmaya aittir. Cihazların, teslim tarihine kadar yüklenici firmanın servisinde bekletilmesi, depolanması ve muhafazası, imalatçının/ithalatçının belirlemiş olduğu saklama koşullarına ve ilgili standartlara uygun olarak yapılacaktır. Yedek parça teminine müteakip cihazın onanını yapılarak en geç 3 işgünü içerisinde sağlık tesisine geri getirilmelidir.

1.12.       Yüklenici firmaya teslim edilen cihaz, fima tarafından iş yeri sigortası kapsamına alınacaktır.

1.13.       İdare tarafından devre dışı bırakılan (H.E.K.'e ayrılan) cihazlara artık onarım yapılmaz ve geri kalan süre zarfında bahsi geçen cihaz için onarım ücreti ödenmez. Ayrıca idare tarafından kullanım dışı bırakılan (kullanıcı eksikliği, fiziki yer yetersizliği, yedek parça beklenmesi vb.) cihazlara onarım yapılmaz ve kullanım dışı kaldığı süre zarfında bahsi geçen cihaz için onarım ücreti ödenmez.

2.     Periyodik Bakım Hizmeti

2.1. Cihazların  planlı periyodik ve koruyucu bakımları “Ek-1: Cihazlar/Biyomedikal Donanımlar Yıllık Bakım Sayısı Listesr'ndeki periyotlara göre klinik mühendislik biriminin gözetimi altında firma teknik sorumlusu tarafından yapılacaktır. Bakım takvimi (tarihleri ve saatleri), sözleşmedeki işin başlangıç tarihinden itibaren 15 gün (takvim günü) içerisinde klinik mühendislik birimi ve yüklenici firmanın mutabakatı sonucu hazırlanacak ve tutanak altına alınacaktır. Bakım tarihleri, ilgili cihaza yapılacak ınetroloji/kalibrasyon işleminden önce yapılmak üzere ayarlanmalıdır. Bu takvimi belirlemek için yüklenici firma klinik mühendislik birimine müracaat edecektir. Mutabakata varılan bakım programının uygulanmasına derhal başlanılacaktır.

2.2. Yüklenici firma mesai saatleri dikkate alınarak bakım takvimine göre bakım yapacaktır. Yüklenici firmanın mutabık kalman tarih ve saatten en geç 12 saat sonrasında bakıma başlamaması durumunda veya bakımı tamamlayamaması durumunda hastane idaresi bu bakımı, işbu şartnamenin ‘‘Bakımcı Firmadan İstenen Belgeler’’ başlığındaki hükümlere haiz başka bir firmaya yaptırabilir ve bakıın bedeli yüklenici firmadan tazmin edilir.

2.3. Yüklenici cihazların elektrik güvenlik testi yılda bir kez bağımsız akredite firmalar tarafından yaptırılacaktır. Aksi taktirde oluşacak tüm zararlar yüklenici firma sorumluluğundadır.

2.4. Bakım işlemi bitiminde cihaz en az işlem öncesindeki fonksiyonları yerine getiriyor olacaktır.

2.5. Geciken veya eksik yapılan periyodik bakım sebebiyle çıkabilecek her türlü arıza, hasar ve zarardan yüklenici firma sorumludur.

2.6. Yüklenici firma, her bir cihaz modeli için periyodik bakım esnasında uygulanacak işlemlerin ayrıntılı olarak anlatıldığı bir "periyodik bakım kontrol formu" (check-list) hazırlayacaktır. Bu kontrol formunun içeriği, üretici firmanın teknik dokümanlarında belirtilen şekilde olacaktır. (İstenildiğinde "periyodik bakım kontrol formunun" referans aldığı orijinal teknik dokümanlar yüklenici firma tarafından gösterilecektir.) Yüklenici firma periyodik bakım kontrol formunu ibraz edecektir.

2.7. Yüklenici firma, her bir biyomedikal tür için periyodik bakım esnasında uygulanacak işlemlerin ayrıntılı olarak anlatıldığı bir "periyodik bakım kontrol formu” (check-list)*e göre bakım işlemini yapacaktır. Bakım sonrası hazırlanan teknik servis raporunun ekinde "periyodik bakını kontrol formu” (check-list) doldurulmuş bir şekilde bulunacaktır.

2.8. İdare tarafından devre dışı bırakılan (H.E.K.'e ayrılan) cihazlara artık bakım yapılmaz ve geri kalan süre zarfında bahsi geçen cihaz için bakım ücreti ödenmez. Ayrıca idare tarafından kullanım dışı bırakılan (kullanıcı eksikliği, fiziki yer yetersizliği, yedek parça beklenmesi vb.) cihazlara bakım yapılmaz ve kullanım dışı kaldığı süre zarfında baljsi— geçen cihaz için bakım ücreti ödenmez.                        / /

Aydln pRr.fN                                                                                    -- -


 

3.     Servis Hizmetleri:


3.1.  Cihaza yapılacak müdahale sadece yüklenici firmanın bünyesinde çalışan teknik personeller tarafından yapılacaktır. Bu personeller tarafından yapılamayan müdahaleler ise yüklenici firma teknik personeli refakatinde, üretici firma teknik personeli tarafından yapılacaktır.

3.2.  Servis hizmeti sonunda cihazda fonksiyon kaybı olmayacak veya bakım - onarım öncesinde var olan işlevler iptal edilmemiş olacaktır. Servis hizmeti sonunda cihazın performansının düştüğü veya fonksiyon kaybına uğradığının tespiti halinde bakım - onarım işleri yapılmamış sayılır. Bu çalışma sırasında oluşan herhangi bir yeni arızadan yüklenici firma sorumlu tutulacaktır ve bakım - onarım işleri yapılmamış sayılacaktır. Bu yeni arıza ile ilgili her türlü gider yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.

3.3.  Servis hizmeti sonunda, çalışma performansı test edilecek ve çalışır vaziyette teslim edilecektir.

3.4.  Periyodik bakım ve onarım süresince sağlık tesisindeki klinik mühendislik birimi personelinin uyarı, istek ve tavsiyeleri, teknik servis personellerince dikkate alınacaktır.

3.5.  Yüklenici her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almak zorundadır.

3.6.  Acil arıza durumlarında gerekli olursa yüklenici mesai saatleri dışında çalışmayı kabııl edecektir. Ayrıca yüklenici kendi isteği ile iş saatleri dışında veya tatil günlerinde çalışırsa (Bayramlar ve resmi tatil günleri de dahil) veya arıza bakımı nedeniyle tatil günlerinde ve iş saatleri dışında çalışmak zorunda kalırsa veya normal çalışma saatlerinde başlamış bir çalışma iş saatleri dışına taşarsa, bu normal iş saatleri dışındaki çalışmalar için; her ne nam altında olursa olsun ek ücret ve teknisyenin seyahat masraflarını ve benzeri giderleri talep etmeyecektir.

3.7.  Servis hizmeti esnasında yüklenici firma teknik personelleri kendi emniyetini, hastane personelinin ve varsa hasta emniyetini sağlayacaktır. (Örn: cihaza yaklaşılmasını önlemek, açıkta bulunan elektrik kablolarına kullanıcı veya başka birisinin dokunmasını engellemek vb.) Aksi taktirde oluşacak tüm zararlar yüklenici firma sorumluluğundadır.

3.8.  Servis hizmeti bitiminde cihazın devre dışı bırakılan alarm ya da emniyet unsurları varsa tekrar aktif hale getirilecektir. Aksi taktirde oluşacak tüm zararlar yüklenici firma sorumluluğundadır.

3.9.  Teknik servis hizmeti sırasında sağlam bir sistemin veya fonksiyonun bozulması halinde yüklenici firma ücretsiz olarak olarak bu arızayı gidermek zorundadır.

3.10.    Bakımı/onarımı yapılan cihaz ile ilgili 4 niishalı firmaya ait servis formu ile klinik mühendislik birimi teknik servis kontrol formu birlikte düzenlenip bu formların, birer nüshası ilgili birimde, birer nüshası klinik mühendislik biriminde, birer nüshası yüklenicide kalacak, diğer nüshalar ise Muayene Kabul birimine verilecektir. Nüshalarda firma kaşesi, ilgili birim yetkilisinin ve Klinik Mühendislik Birimi teknik elemanının ve firma servis elemanının imzaları olmalıdır. Bu rapor formlarında sözleşme gereği yapılması gereken işlerin yapıldığı ve personel tarafından yapılan müdahalelerin işe başlama ve bitirme saatleri açık olarak gösterilecektir.


4.     Teknik Servis Raporu:

4.1.  Her bir cihazın kendine has bir künye numarası vardır. Bu künye numarası 10 basamaklı eşsiz bir sayıdır. (Örn: 1234567890). Künye numarası cihazların üzerindeki etiketlerde ve ihale/sözleşme belgelerinde yazılıdır. Bahsi geçen künye numarası yüklenici firma teknik personelleri tarafından teknik servis raporlarında ve faturalarında zorunlu olarak yazılacaktır. Cihazların üzerinde künye numarasının yazılı olmaması durumunda bulunduğu servis sorumlusundan veya Biyomedikal Dayanıklı Taşınır Ambarı'ndan talep edilecektir.


4.2. Teknik servis raporunda ve faturalarda işlem yapılan cihazın biyomedikal türü,
biyomedikal tanımı ve künye numarası harfi harfine aynı şekilde yazılacaktır.
Biyomedikal tür, biyomedikal tanımı ve künye numarası bilgileri ihale/sözleşme
belgelerinde yazılıdır.

4.3. Teknik servis raporlarında en az üç ıslak imza olacaktır. Teknik servis personelinin
imzası, klinik mühendislik birimi personelinin imzası ve ilgili kullanıcı personelin
imzasıdır.

* * rr~l—~îrvis raporları okunaklı bir şekilde yazılacaktır.




 

4.5. Her bakım ve/veya onarım sonrası teknik servis raporu düzenlemek ve cihaza yapılan tüm müdahaleleri teknik servis formunda belirtmek zorundadır.

4.6. Yüklenici firma teknik servis raporunu en az 4 nüsha halinde hazırlayacaktır ve birer nüshası ilgili birimde, birer nüshası klinik mühendislik biriminde, birer nüshası yüklenicide kalacak, diğer nüshalar ise Muayene Kabul birimine teslim edecektir.

4.7. Teknik  servis raporunda asgari olarak aşağıdaki bilgiler yer alacaktır:

>     Yüklenici firma adı, adresi, iletişim bilgileri.

>     Müşteri adı.

>     Hizmet verilen cihazın biyomedikal türü, biyomedikal tanımı, marka, model, seri numarası, künye numarası.

>     Hizmet verilen cihazın bulunduğu birim.

>     Teknik Servis İş numarası (Takip numarası)

>     İşlem başlangıç ve bitiş tarihi, saati ve toplam iş süresi.

>     Yapılan işlemin konu başlığı.

>     Yapılan işlemin ayrıntılı açıklaması.

>     Cihazın durumu (çalışıyor, çalışmıyor, kısmen çalışıyor, parça bekliyor v.b.)

>     Müşteriye yapılan uyarılar.

>     İşlemin yeri (cihazın bulunduğu birim, işlemin hastane içinde mi dışında mı yapıldığı v.b.)

>     Sipariş edilen parçalar (parça tanımı, parça numarası, adedi v.b.).

>     İşlem esnasında kullanılan parçalar (parça tanımı, parça numarası, adedi v.b.).

>     Teknik servis personeli, klinik mühendislik hizmetleri birimi personeli ve ilgili kullanıcı personelin ad, soyad ve imzası.

Yedek Parça Ve Kullanılan Malzemeler:

5.1. İşbu şartnamenin "BAKIM ONARIM VE KALİBRASYON HİZMETİ ESASLARI" başlıklı 1. maddesindeki "Bakım Malzemesi" ile tanımı yapılan malzemeler sözleşmeye dahil olup bu kapsamdaki malzemeler için ücret talep edilemez.

5.2. Yedek   parça teminini hastane idaresi gerçekleştirecektir. Değişecek yedek parçalar orijinal, ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olacaktır. İkinci el veya elden geçirilmiş/yenilenmiş/sıfırlanmış/tamir edilmiş (refurbished) parça kullanılmayacaktır.

5.3. Kullanılacak yedek parçalar, cihazın orijinal şekil ve görüntüsünü bozmayacak ya da yapısını değiştirmeyecektir.

5.4. Sözleşme süresince, idare istediğinde, ihtiyacı olan parçanın teminini sözleşme esnasında ibraz edilen yedek parça listesi üzerinden yapabilecektir. İdare uygun görmediği takdirde yedek parçaları başka bir yöntemle tedarik edebilir.

5.5. Yüklenici firma tarafından hazırlanan teknik servis raporunda adı ve kodu beyan edilen ve değiştirilmesi gereken yedek parça, idare tarafından tedarik edilip, yüklenici firma tarafından montajı yapıldığı halde arızanın giderilememesi durumunda idarenin maddi zararı yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.

5.6.10 (on) yaş ve üzeri cihazlar için; Yüklenici firmanın temin etmesi gereken yedek parçayı temin edememesi halinde, üretici firmasından yedek parça üretiminin durduğuna dair yazı, hastane idaresine sunulacaktır. Hastane idaresinin yapacağı değerlendirmeden sonra ilgili cihaz sözleşmeden düşülecektir.

5.7. Yüklenici    firma, ilk önce arızalı yedek parçanın/malzemenin tamirini yapacaktır. Onanının, teknik imkan ve kabiliyet ile mümkün olmadığı ve yenisi ile değiştirilmesi gerektiği beyan edildiği takdirde kamu yararı gözetilerek sağlık tesisi idaresi isterse onarımı piyasadan yaptırabilir.

5.8. Hastane idaresi tarafından temin edilen tüm yedek parçalar üreticinin ve ilgili mevzuatların öngördüğü süre boyunca üretici hatalarına karşı garantili olacak şekilde temin edilecektir.

5.9. Değiştirilen ve montajı yapılan yedek parçaların mülkiyeti hastane idaresine aittir.

5.10.    Üzerinde versiyon numarası bulunan parçalarda, cihaz üzerinde mevcut olan versiyon numarasından daha düşük versiyon numaralı parça kullanılmayacaktır.

5.11.    Yüklenici firmadan satın alınıp yine yüklenici firma tarafından montajı yapılan yedek parçalar 1 (bir) yıl garantili olacaktır.


J

lakım, onarım ve yedek parça değişimi sonucunda teknik dokümanlara göre ayar gerekiyorsa bu
yar yüklenici firma tarafından yapılacaktır.


 

7.     Uzaktan veya direk olarak cihaza hatalı müdahale ve/veya hatalı yedek parça kullanımı v.b. sebeplerle doğacak zarar, ziyan ve oluşacak işletme zararından yüklenici firma sorumludur.

8.     Yüklenici firma tarafından görevlendirilecek tüm personel, çalışmayı tamamen tarafsız olarak yapacağını, hiçbir kişi ve kurumun etkisinde kalmayacağını, çalışmalarının sonuçlarını firma dışında kimseye vermeyeceğini, kimsenin aleyhine veya lehine kullanmayacağını, gerçek bakım onarım sonuçlarım yansıtmayan raporlar düzenlemeyeceğini kabul ve taahhüt eder.

9.     Her türlü yol, konaklama, yemek v.b. giderler yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.

10.  Yüklenici firma, hastane idaresi isteği ve bilgisi dışında cihazlara müdahale edemez. Yüklenici firma mesai saatleri dışında veya resmi tatil günlerinde çalışırsa herhangi bir ek ücret talep edemez.

11.  Teknik servis çalışmaları sırasında olası düşme, kırılma v.b. olaylarının tamamından yüklenici firma sorumludur. Olası bir durumda her türlü hasar, ücret talep edilmeksizin yüklenici fırına tarafından telafi edilecektir.

12.  İşbu teknik şartnamede bahsedilen bakım onarım hizmeti alınacak olan cihazlar, cihaz satın alınırken yapılan sözleşmede ve cihazı satan yüklenici firmanın muayene kabul aşamasında teslim ettiği bütün aksesuarları, yazılımları, ana, alt/yardımcı/destek/çevre bileşenlerini (sarf malzemeler ve inşaat işleri hariç) kapsar.

13.  Periyodik bakım onarım hizmeti süresince teknik servis personellerinin kullanacağı yüklenici firmanın malı olan test cihazları, ölçüm cihazları, fantom v.b. test gereçleri hizmetin ifası sırasında ulusal veya uluslar arası prosedürler ve standartların gereklerine göre kalibrasyonlu olacaktır.

14.  İşbu teknik şartnamede bahsedilen bakım onarım hizmeti alınacak olan cihazlar, cihaz satın alınırken yapılan sözleşmede ve cihazı satan yüklenici firmanın muayene kabul aşamasında teslim ettiği bütün aksesuarları, yazılımları, ana, alt/yardımcı/destek/çevre bileşenlerini (sarf malzemeler ve inşaat işleri hariç) kapsar.

15.  İşin devamı süresince her zaman için yüklenici firma, işte çalışan ve iş ile ilgili olan bütün personelin kanun ve nizamlara aykırı harekette bulunmamaları için her türlü tedbiri alacak ve işin düzenli yürütülmesini sağlayacaktır. İş sağlığı ve güvenliği mevzuatına uyacaktır. Bu gibi durumlardan doğan gecikme, kaza ve bozulmalardan yüklenici firma sorumlu olacaktır.

16.  Sözleşme kapsamındaki cihaz, donanımsal ve yazılımsal olarak sağlık tesisinde mevcut bulunan veya temin edilecek olan HIS/RIS, PACS,HBYS vb. gibi sistemlere entegrasyonu destekliyorsa, bu entegrasyon için gereken konfigiirasyonlar ve ayarlar yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır.

17.  Yüklenici firma sözleşmenin sona erdiği tarihte tüm cihazları tam kapasite ile çalışır durumda teslim etmekle yükümlüdür. Yüklenici firma, sözleşme süresince meydana gelen arızalan cihaz bazlı olarak kayıt altına alacak ve sözleşme süresi sonunda bir liste halinde sağlık tesisi bünyesindeki Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir.

18.  Hastane idaresinin talebi üzerine yüklenici firma, cihazı kullanan personele kullanıcı seviyesinde. Klinik Mühendislik Birimi personeline ise sık rastalanan arızalar ve bakım prosedürleri ilgili teknik eğitim verecek ve bunu belgelendirecektir.

19.  6331 Sayılı iş sağlığı ve güvenliği kanunu gereğince bakım ve onarım işlemlerinde gerekli tedbirlerin alınması yüklenici sorumluluğundadır. Cihazlara yüklenici tarafından yapılacak her türlü müdahale sırasında ve bakım sonrasında, hasta ve kullanıcılarda meydana gelebilecek cihaz kaynaklı iş kazalarından ve bu kazaların sebep olabileceği her türlü zarardan doğrudan yüklenici firma sorumludur. Bakım esnasında yüklenici firma teknik personelleri kendi emniyetini, sağlık tesisi personelinin ve varsa hasta emniyetini sağlayacaktır, (örn: cihaza yaklaşılmasını önlemek, açıkta bulunan elektrik kablolarına kullanıcı veya başka birisinin dokunmasını engellemek vb.) Aksi taktirde oluşacak tüm zararlar yüklenici firma sorumluluğundadır.

20.  Yazılımın bozulması veya hasar görmesi durumunda (virüs, siber saldırı vb.) lisanslı yazılım hastane idaresi tarafından temin edilecek, mevcut yazılımından daha üst versiyon yazılım yüklenmesi gerekirse bu işlem yüklenici tarafından ücretsiz olarak yapılacaktır. Lisans haklan ve diğer kurum ve kuruluşlara ait yazılımların kullanılmasına ait sorumluluk yükleniciye ait olacaktır.

21.  Cihaz ve/veya donanıma ait üretici firmanın yayınlamış olduğu servis dokümanlarının revizyon nüshalarında belirtilen zorunlu modifikasyonların cihaza uygulanması üreticinin belirlediği şekilde ve esaslara göre ilk önce türkiye distribütörü firma personellerince yapılacaktır. Türkiye distribütörü tarafından yapılmayan modifikasyonlar yüklenici firma tarafından yapılacaktır.


 

işlemler esnasında ve/veya sonucunda çıkabilecek arızalardan, oluşabilecek kaza ve hasarlardan yüklenci sorumlu olacaktır.

22.  İstekli, fiyat teklifi için cihaz üzerinde inceleme yapmak istemesi halinde bu işlem, cihazın kullanıcı personeli veya sağlık tesisi idaresinin görevlendireceği personel nezaretinde yapılacaktır. İnceleme esnasında cihazda meydana gelebilecek tüm arızalar istekli firma tarafından giderilecek (kullanılıcak parçalar orijinal olmak kaydıyla) veya cihazın yetkili servisine ücretinin istekli tarafından karşılanması kaydıyla onartılacaktır.

23.  İsteklinin cihazı yerinde incelediği ve teklifini buna göre hazırladığı kabul edilir. Yüklenici firma, yapacağı ilk periyodik bakımda veya müdahalede, cihazda arıza tespit etmesi durumunda sözleşme hükümlerine uygun olarak cihazın onarımı yapılacak, yüklenici firma bu işlem için herhangi bir ücret talep etmeyecektir. Cihazın onarımı yapıldıktan sonra bakım ve gerekli ayarları yapılarak cihaz faal halde teslim edilecektir. Onarım işlemi tamamlandıktan sonra ihtiyaç duyulması halinde bakım programı yeniden düzenlenecektir. Periyodik bakıma geç başlamaya sebep olan onarım süresinden dolayı yükleniciye herhangi bir ceza uygulanmayacaktır.

BAKIMCI FİRMADAN İSTENİLEN BELGELER

1.     Yüklenici firma aşağıdaki 1.1. ve 1.2 numaralı maddelerden en az bir tanesini sağlayacaktır.

1.1. Yüklenici firma, ilgili cihazın marka modeli için TS 13703 (Özel Servisler - Tıbbi Cihazlar - Kurallar) veya TS 12426 (Yetkili Servisler - Tıbbi Cihazlar - Kurallar) standardına göre Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesine sahip olacaktır.

1.2. Servis hizmeti verecek olan teknik personel, aşağıda belirtilen eğitim ve öğrenim koşullarını sağladığım belgelendirecektir.

1.2.1.      Ek-1 ’de belirtilen A grubu cihazlara hizmet verecek olan teknik personel:

Ek-2'de servis mühendisi ve servis teknikeri sütunlarında yer alan bölümlerin herhangi birinden mezun olacaktır.

İlgili cihazın her marka ve modeli için ayrı ayrı olmak üzere imalatçıdan / ithalatçıdan veya yetkili otorite tarafından kabul edilen eğitim merkezinden bakım-onarım yapabileceğine dair eğitim alacaktır.

1.2.2.      Ek-l'de belirtilen B grubu cihazlara hizmet verecek olan teknik personel:

Ek-2’de servis mühendisi, servis teknikeri veya servis teknisyeni sütunlarında yer alan bölümlerin herhangi birinden mezun olacaktır.

İlgili cihazın her marka ve modeli için ayrı ayrı olmak üzere imalatçıdan / ithalatçıdan veya yetkili otorite tarafından kabul edilen eğitim merkezinden bakım-onarım yapabileceğine dair eğitim alacaktır.

2.     Herhangi bir arıza durumunda yüklenici firmanın teknik servisine ulaşabilmek için teknik servis personelinin ad. soyad, unvan ve iletişim bilgileri (telefon, e-mail) ve müşteri hizmetlerinin (cali çenter) iletişim bilgilerini (tel, fax, e-mail, açık adres vb.) ibraz edilecektir.

3.     Yüklenici firma, bünyesinde çalışan ve hizmet verecek olan teknik personellerin, yüklenici firmada çalıştığını gösterir SGK Hizmet Dökümünü ibraz edecektir.

4.     Yüklenici firma, bakım-onarım süresince geçerli olacak yedek parça listesini, fiyatları ve parça kodları ile birlikte her bir model için ayrı ayrı ibraz edecektir. (İhtiyaç duyulması ve kurumca talep edilmesi halinde verilecek teklif, bu listede yer alan fiyatlar, daha önce cihazların satın alma ihalesi aşamasında verilen fiyatlardan yüksek olamaz.)

5.     Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre birebir kabul ettiklerini belirtecekler ve bu cevaplar; “Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olacaktır.


 

Ek-2: Servislerde Çalışacak Teknik Personelin Öğrenim Durumlarına Göre Alabileceği Unvanlar


Unvan

Servis Mühendisi

Serv is Teknikeri

Servis Teknisveni

Mezuniyet

Lisans

Önlisans

Orta Öğretim (Alan Adı)

 

Bilgisayar müh.

Bilgisayar teknolojisi

Biyomedikal Cihaz Teknolojileri

 

Biyomedikal müh.

Biyomedikal bilimler

Elektrik ve/veya elektronik tek.

 

Elektrik müh.

Biyomedikal cihaz teknolojisi

Makina teknolojileri

 

Elektrik elektronik müh.

Gaz ve tesisat teknolojisi

Bilişim teknolojileri

 

Elektronik müh.

Elektrik-elektroııik

Makina teknolojisi

 

Elektronik ve hab. müh.

Elektronik

Tesisat teknolojisi ve iklimlendirme

Bölümler

Endüstri / Sistem Müh.

Elektronik hab. teknolojisi

 

 

Fizik müh.

Elektronik teknolojisi

 

 

Kimya müh.

Endüstriyel elektronik

 

 

Kontrol /Sistem müh.

Kontrol ve otomasyon teknolojisi

 

 

Makina müh.

Iklimlendirme ve soğutma tek.

 

 

Mekatronik müh.

Makine

 

 

Tıp müh.

Mekatronik

 

EK-1: CİHAZ LİSTESİ


Bulunduğu Birim

Biyomedikal Türü

Biyomedikal

Tanımı

Markası

Model No

Künye No

dahiliye yoğun

BAKIM

VENTILATOR/RESPIRATOR

CİHAZLARI

DİJİTAL

TAŞINABİLİR

VENTİLATÖR

CİHAZI

VELA

CAREFUSION

1009275608

 

03.11.2021    TARİHLİ HİZMET ALIMI İHTİYAÇ TESPİT TOPLANTISI KLİNİK MÜHENDİSLİK BİRİMİ


A

TALEP EDEN BİRİM

İŞİN ADI

BAKIMIN KAÇ AYDA BİR YAPILACAĞI

CİHAZ

SAYISI

BAKIM SAYISI

YILLIK TOPLAM BAKIM SAYISI

 

KLİNİK MÜHENDİSLİK

HAMİLTON MARKA VENTİLATÖR CİHAZLARI 2022 YILI PERİYODİK HAKİM ONARIM HİZMETİ

4

30

3

90

 

Ki.İNİK MÜHENDİSLİK

VELA MARKA VENTİLATÖR CİHAZLARI 2022 YILI PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ

4

1

3

3

 

KLİNİK MÜHENDİSLİK

GE MARKA VENTİLATÖR CİHAZLARI 2022 YILI PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ

4

4

3

12

 

KLİNİK MÜHENDİSLİK

DRAGER MARKA VENTİLATÖR CİHAZLARI 2022 YII.İ PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ

4

3

3

9

 

KLİNİK MÜHENDİSLİK

MAQUET MARKA VENTİLATÖR CİHAZLARI 2022 YILI PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMETİ

4

3

3

9

 


 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)