İhale No | 2019/208019 |
Sektör | Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri |
İdare | TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TIGEM) Merkez |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Ankara |
İşin İli | Ankara |
Yayın Tarihi | 3 Mayıs 2019 |
İhale Tarihi | 31 Mayıs 2019 15:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TIGEM) MERKEZ
Vektör Mücadelesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2019/208019 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Karanfil Sk. No:62 06100 Bakanlıklar ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 0 312 417 84 70 - 0 312 417 78 39 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@tigem.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 45 kalem Vektör Mücadelesi Hizmet Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Ceylanpınar TİM Ceylanpınar/ŞANLIURFA, Anadolu TİM Mahmudiye/ESKİŞEHİR, Polatlı TİM Polatlı/ANKARA, Gözlü TİM Sarayönü/KONYA, Koçaş TİM AKSARAY, Karacabey TİM Karacabey/BURSA, Türkgeldi TİM Lüleburgaz/KIRKLARELİ, Dalaman TİM Dalaman/MUĞLA |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 6(altı) aydır |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Karanfil Sokak No:62 Bakanlıklar |
b) Tarihi ve saati | : | 31.05.2019 - 15:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
1)İstekliler 27 Ocak 2005 tarihli 25709 sayılı Sağlık Bakanlığı Yönetmeliğine göre Halk Sağlığı Müdürlüğünden alınmış biyosidal uygulama izin belgesini teklif dosyasında sunacaklardır.
2) İlaçlara ait T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından Halk Sağlığı alanında kullanılmak üzere ruhsatlandırılmış ve anılan Bakanlıkça verilmiş olan ruhsatın aslını veya noter tasdikli suretini ihale dosyasında sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
a)İstekliler ISO 9001 Kalite Yönetim Sistem Belgesi, b)ISO 14001 Çevre Yönetim Sistem Belgesi, c) ISO 18001 İş Sağlığı ve Güvenlik Yönetim Sistem belgesi, d)İlaçlara ait üretici veya ithalatçı firmanın vermiş olduğu 2019 yılına ait Satış Yetki ve Uygulama Belgesini, e)İlaçlara ait ürün garanti belgesi, güvenlik bilgi formu (MSDS) belgesini, f)İstekliye ait, kullanılacak olan makinelerin TSEK belgesi, ihale dosyasında sunacaklardır. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu Kurum ve Kuruluşları veya Özel Sektörle yapılmış; Halk Sağlığı alanlarında vektörel hizmet ile ilgili işler (Karasinek, Sivrisinek, Larva, kemirgen ve uçkunlara karşı ilaçlama hizmeti) benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü/Karanfil Sk. No:62 Bakanlıklar/ANKARA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 210 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TR:310001 2009 4080 0004 0000 20 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Karanfil Sokak No:62 Bakanlıklar adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Karasinek Larva Mücadele Hizmeti alım işi | 2.280.000,000 | metrekare |
Sivrisinek Larva Mücadele Hizmet alım işi | 480.000,000 | metrekare |
Karasinek Kalıcı Mücadele Hizmet alım işi | 54.900,000 | metrekare |
Uçkun (ULV) Mücadele Hizmet alım işi | 10.584,000 | hektar |
Sosyal Alanlarda Genel Kalıcı Mücadele Hizmet Alım işi | 1.800.000,000 | metrekare |
Kemirgen Mücadele Hizmet Alım işi | 210.000,000 | metrekare |
Anadolu Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Karasinek Larva Mücadele Hizmet alım işi | 2.576.000,000 | metrekare |
Anadolu Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Sivrisinek Larva Mücadele Hizmet alım işi | 404.000,000 | metrekare |
Anadolu Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Karasinek Kalıcı Mücadele Hizmet alım işi | 57.000,000 | metrekare |
Anadolu Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Uçkun (ULV) Mücadele Hizmet alım işi | 4.416,000 | hektar |
Anadolu Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Sosyal Alanlarda Genel Kalıcı Mücadele Hizmet Alım işi | 52.400,000 | metrekare |
Anadolu Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Kemirgen Mücadele Hizmet Alım işi | 64.000,000 | metrekare |
Polatlı Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Karasinek Larva Mücadele Hizmet alım işi | 164.000,000 | metrekare |
Polatlı Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Sivrisinek Larva Mücadele Hizmet alım işi | 82.000,000 | metrekare |
Polatlı Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Karasinek Kalıcı Mücadele Hizmet alım işi | 165,000 | metrekare |
Polatlı Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Uçkun (ULV) Mücadele Hizmet alım işi | 14.400,000 | hektar |
Polatlı Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Sosyal Alanlarda Genel Kalıcı Mücadele Hizmet Alım işi | 22.400,000 | metrekare |
Polatlı Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Kemirgen Mücadele Hizmet Alım işi | 30.400,000 | metrekare |
Gözlü Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Karasinek Larva Mücadele Hizmet alım işi | 88.000,000 | metrekare |
Gözlü Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Sivrisinek Larva Mücadele Hizmet alım işi | 70.000,000 | metrekare |
Gözlü Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Karasinek Kalıcı Mücadele Hizmet alım işi | 33.000,000 | metrekare |
Gözlü Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Uçkun (ULV) Mücadele Hizmet alım işi | 4.800,000 | hektar |
Gözlü Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Sosyal Alanlarda Genel Kalıcı Mücadele Hizmet Alım işi | 38.000,000 | metrekare |
Gözlü Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Kemirgen Mücadele Hizmet Alım işi | 32.000,000 | metrekare |
Koçaş Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Karasinek Larva Mücadele Hizmet alım işi | 544.000,000 | metrekare |
Koçaş Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Sivrisinek Larva Mücadele Hizmet alım işi | 72.800,000 | metrekare |
Koçaş Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Karasinek Kalıcı Mücadele Hizmet alım işi | 6.000,000 | metrekare |
Koçaş Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Uçkun (ULV) Mücadele Hizmet alım işi | 2.016,000 | hektar |
Koçaş Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Sosyal Alanlarda Genel Kalıcı Mücadele Hizmet Alım işi | 6.200,000 | metrekare |
Koçaş Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Kemirgen Mücadele Hizmet Alım işi | 5.600,000 | metrekare |
Karacabey Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Karasinek Larva Mücadele Hizmet alım işi | 2.280.000,000 | metrekare |
Karacabey Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Sivrisinek Larva Mücadele Hizmet alım işi | 96.000,000 | metrekare |
Karacabey Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Karasinek Kalıcı Mücadele Hizmet alım işi | 92.250,000 | metrekare |
Karacabey Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Uçkun (ULV) Mücadele Hizmet alım işi | 720,000 | hektar |
Karacabey Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Sosyal Alanlarda Genel Kalıcı Mücadele Hizmet Alım işi | 166.200,000 | metrekare |
Karacabey Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Kemirgen Mücadele Hizmet Alım işi | 177.000,000 | metrekare |
Türkgeldi Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Karasinek Larva Mücadele Hizmet alım işi | 800.000,000 | metrekare |
Türkgeldi Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Sivrisinek Larva Mücadele Hizmet alım işi | 120.000,000 | metrekare |
Türkgeldi Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Karasinek Kalıcı Mücadele Hizmet alım işi | 30.000,000 | metrekare |
Türkgeldi Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Uçkun (ULV) Mücadele Hizmet alım işi | 240,000 | hektar |
Türkgeldi Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Sosyal Alanlarda Genel Kalıcı Mücadele Hizmet Alım işi | 8.000,000 | metrekare |
Dalaman Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Karasinek Larva Mücadele Hizmet alım işi | 1.404.000,000 | metrekare |
Dalaman Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Sivrisinek Larva Mücadele Hizmet alım işi | 81.000,000 | metrekare |
Dalaman Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Karasinek Kalıcı Mücadele Hizmet alım işi | 22.500,000 | metrekare |
Dalaman Tarım İşletmesi Müdürlüğünde Uçkun (ULV) Mücadele Hizmet alım işi | 23.760,000 | metrekare |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)