İhale No | 1722612 |
Sektör | Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri |
İdare | Gemlik Askeri Veteriner Okulu Ve Eğitim Merkezi Komutanlığı - BURSA |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 22 Ekim 2018 |
İhale Tarihi | 23 Ekim 2018 10:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı GKAM Başkanlığında eğitim verilmesi maksadıyla “VBYS Veteriner Bilgi Yönetim Sistemi Yazılımı Bakım Onarım Hizmet Alımı” yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılacaktır. Sözleşme bedeli üzerinden en az %6 oranında kesin teminat alınacaktır.
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Satın Alma Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınarak değerlendirme yapılacaktır.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir.
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (23 Ekim 2018 Saat:10.30) Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” komisyonun uygun gördüğü durumlarda değerlendirmeye alınacaktır.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
12. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi ile Binde 9,48 Sözleşme Damga Vergisine ait vezne alındı makbuzu, mal teslimi ile birlikte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na teslim edilecektir.
VETERİNER BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ YAZILIMI BAKIM ONARIMI HİZMET ALIMI İDARİ HUSUSLARI
1. As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk. Döner Sermaye İşletmesi (ASVETDÖSE)’ye bağlı bulunan Gıda Kontrol Araştırma Merkezi (GKAM) Bşk.lığı ve 14 adet Gıda Kontrol Müfreze Komutanlığı (GKMK) laboratuvarlarında kullanılan Veteriner Bilgi Yönetim Sistemi Yazılımının bakım ve onarımının yapılması amacıyla K.İ.K.nun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile hizmet alımı yapılacaktır.
2. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), ulaşım, konaklama, yemek, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı, sözleşme çoğaltılması ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır. Bunlarla ilgili yüklenici firma tarafından kesinlikle ek ücret talep edilmeyecektir.
3. Yüklenici, kullanıcı mahallinde yaptığı çalışmalar esnasında, VBYS yazılımlarında ve/veya VBYS yazılımlarının bağlantılı çalıştığı yazılımlarda meydana gelebilecek olan, VBYS Yazılımlarından ve/veya yüklenicinin müdahalesinden kaynaklanan hatalardan sorumlu olacak ve bu hataları düzeltecektir.
4. Yüklenicinin, sözleşmeye uygun olarak bakım onarım hizmetini belirtilen tarihlerde yerine getirmemesi halinde 20 (yirmi) gün süreli yazılı ihtar yapılarak gecikilen her takvim günü için sözleşme bedelinin %0,2 (bindeiki) oranında gecikme cezası uygulanacaktır.
5. Hizmetin muayenesi; Hizmet Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine dair yönetmelik esaslarına göre işin yapıldığı birim tarafından kurulacak 3 (üç) kişilik Kontrol Heyeti tarafından ödemeye esas belgeler hazırlanacak ve As.Vet.Okl.ve Eğt.Mrk. Muayene Kabul ve Komisyon Bşk.lığı tarafından EK’li ihale dokümanı dahilinde yapılacaktır.
6. Bakım onarım hizmetinin gerçekleşmesini müteakip sözleşme tasarısında belirtilen belgeler ASVETDÖSE ve GKAM K.lığınca kurulacak olan Kontrol Heyeti tarafından hazırlanarak ASVETDÖSE Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisine gönderilecek ve ASVETDÖSE Gerçekleştirme Kısım Amirliğince ödemesi yapılacaktır.
7. Arıza, güncelleme, geliştirme ve test aşamalarında kullanılacak her türlü verinin yetkisiz kişilerle paylaşılmaması ve güvenli yerler dışına çıkarılmaması Yüklenici tarafından sağlanacaktır.
8. Yüklenici, yazılımla ilgili yapılacak olan değişiklikler sonucunda yazılımda çıkabilecek olan hatalar için 1 (bir) yıl süreli olarak garanti verecektir.
9. Yüklenici, VBYS yazılımlarının sunucu modüllerinin, Microsoft Windows 2008 server işletim sistemleri ve Microsoft Windows 2012 R2 server işletim sistemlerinin 64 bit (64 bit olarak derlenmiş şekilde) sürümlerinde çalışacak şekilde destek verecektir.
10. Yüklenici, VBYS yazılımlarının istemci modüllerinin, Microsoft Windows XP, Windows 7 ile Microsoft Windows 2008 server işletim sistemleri ve ofis (MS Office) uygulamaların (2003-2013 versiyonları) 32 bit (32 bit olarak derlenmiş şekilde) ve 64 bit (64 bit olarak derlenmiş şekilde) sürümlerinde çalışacak şekilde destek verecektir.
11. Programda düzeltilecek olan arızaların listesi aşağıda çıkarılmıştır. Bu liste sözleşmenin geçerlilik süresince sabit kalacaktır.
ARIZA LİSTESİ
1.
Analiz rapor formatının güncel dokümana uygun olarak düzenlenmesi.
Analiz rapor formatının güncel dokümana uygun olarak düzenlenecektir.
2.
Ön analiz rapor formatının güncel dokümana uygun olarak düzenlenmesi.
Ön analiz rapor formatının güncel dokümana uygun olarak düzenlenecektir.
3.
Analiz üst yazı formatının güncel dokümana uygun olarak düzenlenmesi.
Analiz üst yazı formatının güncel dokümana uygun olarak düzenlenecektir.
4.
Akredite analizlerin geçtiği Analiz Raporlarındaki TÜRKAK logosunun düzenlenmesi.
Akredite analizlerin geçtiği Analiz Raporlarındaki TÜRKAK logosu düzenlenecektir.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)