İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Van Asker Hastanesi Merkezi Klima Santralinin Ve Soğutma Gruplarının Oniki Ay Süreli Bakım Ve Onarım İşi İçin Hizmet Alımı

İhale No 799110
Sektör Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
İdare Milli Savunma Bakanlığı Van 6. Hudut Alay Komutanlığı
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Van
İşin İli Van
Yayın Tarihi 30 Eylül 2014
İhale Tarihi 2 Ekim 2014 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI
İŞİN ADI :    Van Asker Hastanesi Merkezi Klima Santralinin ve Soğutma Gruplarının Oniki Ay Süreli Bakım ve Onarım İşi İçin Hizmet Alımı
İLAN TÜRÜ ve USULÜ:    DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları
 
İDARE ADI:    6 ncı Hudut Alay K.lığı
ADRESİ:    6 ncı Hudut Alay K.lığı TOPRAKKALE/VAN
TELEFON VE FAX NUMARASI:    +904322151978 - +904322155663
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ:    ALTIHDAKIHLKOMBSK@yahoo.com
 
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ:    Hizmet Alımı
MİKTARI:    1    KALEM
MALIN TESLİM YERİ:    İLANDA BELİRİTLEN YERLERE TESLİMİ YAPILACAKTIR.
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ:    İhale İlanı Metni içerisinde belirtilmiştir.
İhalenin YAPILACAĞI YER:    6 ncı Hudut Alay Komutanlığı İhale Salonu Toprakkale/VAN
İhalenin TARİH VE SAATİ:    2/10/2014-11:00
 
İHALE İLANI METNİ  
1.Van Asker Hastanesi Merkezi Klima Santralinin ve Soğutma Gruplarının Oniki Ay Süreli Periyodik Bakım ve Onarım İşi (Parça Dahil) Hizmet Alımı yapılacaktır.

2. Doğrudan Temin sadece yerli istekliler katılabilir. Yabancı bütün istekliler Doğrudan Temin'e katılamaz.

3. Sözleşme yapılacaktır, noter onayı istenmeyecektir. Sözleşme kapsamında % 6 oranında teminat alınacaktır. 

4. Bu mal alımı usulünde; İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. Üzerinde bırakılan istekli ile toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır

5. Fiyat eşitliği söz konusu olduğunda teklif zarfını en erken teslim eden istekli seçilecektir.

6.Kullanılacak Malzemeler en az iki yıl garantili olacak; Kontrol Teşkilatının uygun gördüğü ve onayını müteakip değiştirilecektir. 

7. Teknik Bilgi İçin İs.Kd.Çvş.Emrah ULUÇEŞME ve Svl.Me. Ayhan BİLGE ile irtibata geçilebilir.
( TEL: 0 423 222 02 44_ 6280.)

7. Faks (Belgegeçer) ile gönderilen teklifler dikkate alınmayacaktır.

S.NU. CİNSİ MİKTAR BİRİM AÇIKLAMALAR
1. MERKEZİ KLİMA SANTRALİ ve SOĞUTMA GURUPLARI BAKIM VE ONARIMI (PARÇA DAHİL) 1 SEFER "İhtiyaç duyulan bakım ve onarımlar yapılacak işler listesinde belirtilmiştir.
Hizmetin alınacağı üniteler;1 Adet 39 HH 144 TİPİ Merkezi Klima, 8 Adet Split Klima, 1 Adet Salon Tipi Klima, 2 Adet Soğuk Hava Deposu, 18 Adet Morg Soğuk Hava Grubudur.
İşin süresi 12 Ay'dır"


HASTANESİ MERKEZİ KLİMA SANTRALİ VE SOĞUTMA GURUPLARININ BAKIM VE ONARIMI 
HİZMETİ ALIMINA AİT SÖZLEŞME TASARISI
Madde 1 - Sözleşmenin tarafları
Bu Sözleşme, bir tarafta MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 6 HD. ALAY K. (bundan sonra İdare olarak anılacaktır) ile diğer tarafta ............................................................ (bundan sonra Yüklenici olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.
Madde 2 - Taraflara ilişkin bilgiler
2.1. İdarenin
a) Adı:MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 6 HD. ALAY K.
b) Adresi:6 NCI HUDUT ALAY KOMUTANLIGI IHALE KOMISYON BASKANLIGI VAN MERKEZ VAN
c) Telefon numarası:4322151978
ç) Faks numarası:4322146799
d) Elektronik posta adresi(varsa):altihdakihlkombsk@yahoo.com
2.2. Yüklenicinin
a) Adı ve soyadı/Ticaret unvanı: ...........................................
b) T.C. Kimlik No: ...............................................................
c) Vergi Kimlik No: ..............................................................
ç) Yüklenicinin tebligata esas adresi: ...........................................
d) Telefon numarası: .............................................................
e) Bildirime esas faks numarası: .................................................
f) Bildirime esas elektronik posta adresi (varsa): ...............................
2.3. Her iki taraf, 2.1. ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini tebligat adresi olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe, en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ, ilgili tarafa yapılmış sayılır.
2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, kurye, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirim yapabilirler.
Madde 3 - Sözleşmenin dili
3.1. Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır.
Madde 4 - Tanımlar
4.1. Bu Sözleşmenin uygulanmasında, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde (bundan sonra Genel Şartname olarak anılacaktır.) ve ihale dokümanını oluşturan diğer belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir. 
Madde 5- İş tanımı
5.1. Sözleşme konusu iş; Van Asker Hastanesi Merkezi Klima Sistemi ve Soğutma Gurubunun 12 Ay Süreli Bakım ve Onarımı bakımlarının yapılması ve yapılacak işler listesinde belirtilen yedek parçaların onarım ve yenileştirilmelerinin yapılması işidir. Yapılacak işler listesinde belirtilen periyotlarda bakımları düzenli olarak aylık bakım formları tutularak imza edilecek ve idareye teslim edilecektir. İşin teknik özellikleri ve diğer ayrıntıları sözleşme ekinde yer alan ve alım dokümanını oluşturan belgelerde düzenlenmiştir.
Madde 6 - Sözleşmenin türü ve bedeli
6.1. Bu sözleşmenin toplam götürü bedeli .........................(rakam ve yazıyla)........................... dir
Madde 7 - Sözleşme bedeline dahil olan giderler
7.1. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin yürürlükteki mevzuat ve sözleşme hükümleri gereğince, KDV hariç ihaleye, sözleşmeye ve taahhüdün tamamının yapılmasına ait ödenecek vergi, resim ve harçlar vb. masraflar sözleşme bedeline dahildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi, sözleşme bedeline dahil olmayıp İdare tarafından Yükleniciye ödenecektir.
Madde 8 – Sözleşmenin ekleri
8.1. İhale dokümanı, bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup, İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, sözleşme hükümleri ile ihale dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki veya farklılık olması halinde, ihale dokümanında yer alan hükümler esas alınır.
8.2. İhale dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir:
1) Hizmet İşleri Genel Şartnamesi,
2) İdari Şartname, 
3) Sözleşme Tasarısı,
4) Teknik Şartname Yerine Geçen Doküman,
7) Açıklamalar (varsa),
Madde 9 - İşin süresi
9.1. İşin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 365 (Üçyüzaltmışbeş) gündür
9.2. Bu sözleşmenin uygulanmasında sürelerin hesabı takvim günü esasına göre yapılmıştır.
Madde 10 - İşin yapılma yeri, işyeri teslim ve işe başlama tarihi
10.1. İşin yapılacağı yer/yerler: Van Asker Hastanesi-Van
10.2. İşyerinin teslimine ilişkin esaslar ve işe başlama tarihi: Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 5(beş iş günü) gün içinde işyeri teslimi yapılarak işe başlanır. Yüklenici veya vekili ile İdare yetkilisi/yetkilileri arasında düzenlenen işyeri teslim tutanağının imzalanmasıyla yükleniciye işyeri teslimi yapılmış olur. Ancak, işyeri teslim tutanağında, işyeri tesliminin, tutanağın onaylanması halinde gerçekleşmiş olacağının belirtilmesi halinde, tutanağın onaylandığının yükleniciye tebliğ edildiği tarihte işyeri teslimi yapılmış sayılır. 
Madde 11 - Teminata ilişkin hükümler
11.1. Kesin teminat
11.1.1. Yüklenici bu işe ilişkin olarak ..................................................... (rakam ve yazıyla) kesin teminat vermiştir.
11.1.2. Kesin teminat mektubunun süresi ../../.... tarihine kadardır. Kanunda veya sözleşmede belirtilen haller ile cezalı çalışma nedeniyle kesin kabulün gecikeceğinin anlaşılması durumunda teminat mektubunun süresi de işteki gecikmeyi karşılayacak şekilde uzatılır.
11.2. Ek kesin teminat
11.2.1. Fiyat farkı ödenmesi öngörülen işlerde, fiyat farkı olarak ödenecek bedelin ve /veya iş artışı olması halinde bu artış tutarının % 6'sı oranında teminat olarak kabul edilen değerler üzerinden ek kesin teminat alınır. Fiyat farkı olarak ödenecek bedel üzerinden hesaplanan ek kesin teminat miktarı hakedişlerden kesinti yapılmak suretiyle de karşılanabilir. 
11.2.2. Ek kesin teminatın teminat mektubu olması halinde, ek kesin teminat mektubunun süresi, kesin teminat mektubunun süresinden daha az olamaz.
11.3. Yüklenici tarafından verilen kesin ve ek kesin teminat, 4734 sayılı Kanunun 34 üncü maddesinde belirtilen değerlerle değiştirilebilir. 
11.4. Kesin teminat ve ek kesin teminatın geri verilmesi:
11.4.1. Taahhüdün, sözleşme ve sözleşme dokümanı hükümlerine uygun olarak yerine getirildiği ve Yüklenicinin bu işten dolayı idareye herhangi bir borcunun olmadığı tespit edildikten sonra, Sosyal Güvenlik Kurumundan alınan ilişiksiz belgesinin İdareye verilmesinin ardından kesin teminat ve varsa ek kesin teminatların yarısı, garanti süresi dolduktan sonra kalanı, Yükleniciye iade edilecektir.
11.4.2. Yüklenicinin bu iş nedeniyle İdareye ve Sosyal Güvenlik Kurumuna olan borçları ile ücret ve ücret sayılan ödemelerden yapılan kanuni vergi kesintilerinin garanti süresinin bitimine kadar ödenmemesi durumunda protesto çekmeye ve hüküm almaya gerek kalmaksızın kesin ve ek kesin teminat paraya çevrilerek borçlarına karşılık mahsup edilir, varsa kalanı Yükleniciye iade edilir.
11.4.3. Yukarıdaki hükümlere göre mahsup işlemi yapılmasına gerek bulunmayan hallerde; kesin hesap ve kabul tutanağının onaylanmasından itibaren iki yıl içinde idarenin yazılı uyarısına rağmen talep edilmemesi nedeniyle iade edilemeyen kesin teminat mektupları hükümsüz kalır ve düzenleyen bankaya iade edilir. Teminat mektubu dışındaki teminatlar sürenin bitiminde Hazineye gelir kaydedilir.
11.5. Her ne suretle olursa olsun, İdarece alınan teminatlar haczedilemez ve üzerine ihtiyati tedbir konulamaz.
Madde 12 - Ödeme yeri ve şartları
12.1. Sözleşme bedeli Van Muhasebe ve Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğü-VAN ve Genel Şartnamenin hatalı, kusurlu ve eksik işlere ilişkin hükümleri saklı kalmak kaydıyla aşağıda öngörülen plan ve şartlar çerçevesinde ödenecektir: 
Hakediş raporu iki seferde düzenlenecektir. Yapılacak işin hakedişi hizmet alımı işleri hakediş raporlarının hazırlanmasını müteakip 6 ncı Hd.A.K.lığı Maliye ve Bütçe Kısım Amirliği tarafından tahakkuku yapılarak Defterdarlık ve Muhasebe Müdürlüğü 2014 mali yılı bütçesinden ödenecektir. 20 Aralık 2014 tarihine kadar olan hak edişlerin ödemesi 2014 mali yılı bütçesinden yapılacaktır. Hizmet İşleri Muayene Kabul Yönetmeliği hükümlerine göre kısmi kabul yapılacak ve Hizmet İşleri Kısmi Kabul Tutanağı yapılacaktır. Kısmi Kabulde Teknik Şartnamenin EK'inde bulunan Bakım Onarım Formuna göre bakımların yapılması, formun eksiksiz olarak doldurulması ve imza altına alınmış olması şartı aranacaktır.
12.2. Yüklenici iş programına göre daha fazla iş yaparsa, İdare bu fazla işin bedelini imkan bulduğu takdirde öder.
12.3. Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacaklarını idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez. Temliknamelerin noterlikçe düzenlenmesi ve idare tarafından istenilen kayıt ve şartları taşıması zorunludur.
Madde 13 - Avans verilmesi şartları ve miktarı
13.1. Bu iş için avans verilmeyecektir. 
Madde 14 - Fiyat farkı ödenmesi ve hesaplanması şartları
14.1. Yüklenici, gerek sözleşme süresi, gerekse uzatılan süre içinde, sözleşmenin tamamen ifasına kadar, vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.
14.2. Bu sözleşme kapsamında yapılacak işler için fiyat farkı hesaplanmayacaktır. Ancak, mücbir sebepler veya idareden kaynaklanan nedenlerle işin bitim tarihinin süre uzatımı verilmek suretiyle uzatılması halinde, yürürlükte bulunan fiyat farkına ilişkin esaslar dikkate alınarak fiyat farkı hesaplanacaktır.
14.3. Sözleşmede yer alan fiyat farkına ilişkin esas ve usullerde sözleşme imzalandıktan sonra değişiklik yapılamaz. 
Madde 15 - Alt yüklenicilere ilişkin bilgiler ve sorumlulukları
15.1. Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacak ve işlerin tamamı yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır. 
Madde 16 - Cezalar ve sözleşmenin feshi
16.1. İdare tarafından uygulanacak cezalar aşağıda belirtilmiştir:
16.1.1. 
Yüklenicinin işi süresinde bitirmemesi durumunda, on gün süreli yazılı ihtar yapılır, geciken her takvim günü için % 1 (yüzde bir) oranında ceza uygulanacaktır. Ayrıca; gecikmeden kaynaklanan aykırılığın işin niteliği gereği giderilmesinin mümkün olmadığı hallerde, 4735 sayılı Kanunun 20 nci maddesi (b) bendine göre protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme idare tarafından fesih edilecektir.
Bakım onarım işlerinde kalitesi uygun olmayan her bir onarım için tutanak tutulur ve her tutanak için 50 (Elli) TL. ceza uygulanır.
Aylık periyodik bakımlar yüklenici tarafından hazırlanarak idare tarafından onaylanan plana göre yapılır. Periyodik bakımlar dışında meydana gelen arızaların giderilmesi için yükleniciye müracaat telefonla yapılır. Telefonla yapılan bildirim için Hiz.Bl.K.K.lığınca en az üç imzalı (biri Bl.K. olmak üzere) tutanak tutulur. Bildirilen arızaya müdahale süresi haftanın 7 (yedi) günü 08.00-24.00 saatleri arasında (resmi tatiller dahil) 3(Üç) saattir. Arızaya müdahale süresi içerisinde müdahale edilmez ise bu durumdaki her bir arıza ve tutanak için 50 (Elli) TL. ceza uygulanır.
İdare tarafından kesilecek cezanın toplam tutarı, hiçbir durumda, sözleşme bedelinin % 30'unu geçmeyecektir. 
16.2. Yukarıda belirtilen cezalar ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Cezanın ödemelerden karşılanamaması halinde ceza tutarı yükleniciden ayrıca tahsil edilir.
16.3. İhtarda belirtilen sürenin bitmesine rağmen aynı durumun devam etmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminat gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. 
16.4. Sözleşmenin uygulanması sırasında yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde sayılan yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi, halinde ise ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
Madde 17 - Süre uzatımı verilebilecek haller ve şartları
17.1. Mücbir sebepler nedeniyle süre uzatımı verilebilecek haller aşağıda sayılmıştır.
17.1.1. Mücbir sebepler:
a) Doğal afetler.
b) Kanuni grev.
c) Genel salgın hastalık.
ç) Kısmi veya genel seferberlik ilanı.
d) Gerektiğinde Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenecek benzeri diğer haller.
17.1.2. Yukarıda belirtilen hallerin mücbir sebep olarak kabul edilmesi ve yükleniciye süre uzatımı verilebilmesi için, mücbir sebep olarak kabul edilecek durumun;
a) Yüklenicinin kusurundan kaynaklanmamış olması,
b) Taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması,
c) Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi,
ç) Mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen yirmi gün içinde yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması,
d) Yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi,
zorunludur.
17.1.3. Yüklenici tarafından zamanında yapılmayan başvurular dikkate alınmaz ve Yüklenici başvuru süresini geçirdikten sonra süre uzatımı isteğinde bulunamaz.
17.2. İdareden kaynaklanan nedenlerle süre uzatımı verilecek haller:
17.2.1. İdarenin sözleşmenin ifasına ilişkin yükümlülüklerini yüklenicinin kusuru olmaksızın, öngörülen süreler içinde yerine getirmemesi ve bu sebeple sorumluluğu yükleniciye ait olmayan gecikmelerin meydana gelmesi, bu durumun taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması ve yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemiş olması halinde; işi engelleyici sebeplere ve yapılacak işin niteliğine göre, işin bir kısmına veya tamamına ait süre en az gecikilen süre kadar uzatılır. 
17.2.2. Bu madde boş bırakılmıştır.
17.3. Süre uzatımına ilişkin diğer hususlarda Genel Şartnamenin ilgili hükümleri uygulanır.
Madde 18 - Kontrol Teşkilatı, görev ve yetkileri
18.1. İşin, sözleşme ve eklerine uygun olarak yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenir. Kontrol Teşkilatı, Genel Şartnamenin Dördüncü Bölümünde belirtilen yetkileri kullanır ve görevleri yerine getirir. 
Madde 19 - İşin yürütülmesine ilişkin kayıt ve tutanaklar
19.1. Yüklenici aylık periyodik bakımlar ve arıza servisleri için Teknik şartnamenin ekinde bulunan formları doldurup ilgili yerlerini imzaladıktan ve imzalattıktan sonra idareye teslim edecektir.
Madde 20 - Teslim, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin şartlar
20.1. Sözleşme bedelinin ödenmesi için iki seferde hakediş raporu düzenlenecektir. Yapılacak işin hakedişi hizmet alımı işleri hakediş raporlarının hazırlanmasını müteakip 6 ncı Hd.A.K.lığı Maliye ve Bütçe Kısım Amirliği tarafından tahakkuku yapılarak Defterdarlık ve Muhasebe Müdürlüğü 2014 mali yılı bütçesinden ödenecektir. 20 Aralık 2014 tarihine kadar olan hak edişlerin ödemesi 2014 mali yılı bütçesinden yapılacaktır. Hizmet İşleri Muayene Kabul Yönetmeliği hükümlerine göre kısmi kabul yapılacak ve Hizmet İşleri Kısmi Kabul Tutanağı yapılacaktır. Kısmi Kabulde Teknik Şartnamenin EK'inde bulunan Bakım Onarım Formuna göre bakımların yapılması, formun eksiksiz olarak doldurulması ve imza altına alınmış olması şartı aranacaktır.
20.2. Sözleşme konusu iş tamamlandığında Yüklenici, (işin/ilgili kısmın) teslim alınarak kabul işlemlerinin yapılması için bu talebini içeren bir dilekçe ile İdareye başvuracaktır. Bunun üzerine (yapılan iş/ilgili kısım), her türlü masrafı Yükleniciye ait olmak üzere Van Asker Hastanesi adresinde ve başvuru yazısının İdareye ulaştığı tarihten itibaren 10 işgünü içinde teslim alınır. Yüklenici, işin teslimi için sözleşme ve ekleri uyarınca üzerine düşen yükümlülükleri yerine getirmemesi nedeniyle oluşan zarardan sorumludur.
20.3. Teslim alınan işin muayene ve kabul işlemleri, "Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği" ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümlere göre işin kabule elverişli şekilde teslim edildiği tarihten itibaren 20 iş günü içinde yapılarak kesin hesap raporu çıkarılır. 
Sistemde eskisi ile değiştirilen parçalar en az bir (1) yıl süre ile garanti edilecektir. Bu garantinin sağlanmadığı durumlarda bu parçanın arızası nedeniyle sistem arızalı kalırsa veya çalışması sekteye uğrarsa, firma sistemi yeniden faal hale getirecek her türlü onarımı, parça veya cihaz değişimini ücretsiz olarak yapacaktır.
Madde 21 - İş ve işyerinin korunması ve sigortalanması
21.1. İş ve işyerlerinin korunması ile işin ve/veya işyerlerinin sigortalattırılmasına ilişkin sorumluluk Genel Şartnamenin 19 uncu maddesinde düzenlenen esaslar dahilinde yükleniciye aittir.
21.2. Sigorta türleri ile teminat kapsamı ve limitleri: 
21.2.1.Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 22 - Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları
22.1. Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları, ilgili mevzuatın bu konuyu düzenleyen emredici hükümleri ve Genel Şartnamenin Altıncı Bölümünde belirlenmiş olup, Yüklenici bunları aynen uygulamakla yükümlüdür.
Madde 23 - Sözleşmede değişiklik yapılması
23.1. Sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile Yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla, 
a) İşin yapılma veya teslim yeri,
b) İşin süresinden önce yapılması veya teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartlarına ait hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir.
23.2. Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.
Madde 24 - Yüklenicinin Ölümü, İflası, Ağır Hastalığı, Tutukluluğu veya Mahkumiyeti
24.1. Yüklenicinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkumiyeti hallerinde 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir.
24.2. Ortak girişim tarafından gerçekleştirilen işlerde, ortaklardan birinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkumiyeti hallerinde de 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir.
Madde 25 - Yüklenicinin sözleşmeyi feshetmesi
25.1. Yüklenicinin, sözleşme yapıldıktan sonra mücbir sebep halleri dışında, mali acz içinde bulunması nedeniyle taahhüdünü yerine getiremeyeceğini gerekçeleri ile birlikte İdareye yazılı olarak bildirmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
Madde 26 - İdarenin sözleşmeyi feshetmesi
26.1. Aşağıda belirtilen hallerde İdare sözleşmeyi fesheder:
a) Yüklenicinin taahhüdünü ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi veya işi süresinde bitirmemesi üzerine, sözleşmede belirlenen oranda gecikme cezası uygulanmak üzere, idarenin en az on gün süreli ve nedenleri açıkça belirtilen ihtarına rağmen aynı durumun devam etmesi,
b) Sözleşmenin uygulanması sırasında Yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen yasak fiil ve davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi,
hallerinde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. 
Madde 27 - Sözleşmeden önceki yasak fiil veya davranışlar nedeniyle fesih
27.1. Yüklenicinin, ihale sürecinde 4734 sayılı Kanuna göre yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun sözleşme yapıldıktan sonra tespit edilmesi halinde, kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
27.2. Taahhüdün en az % 80'inin tamamlanmış olması ve taahhüdün tamamlattırılmasında kamu yararı bulunması kaydıyla;
a) İvediliği nedeniyle taahhüdün kalan kısmının yeniden ihale edilmesi için yeterli sürenin bulunmaması,
b) Taahhüdün başka bir yükleniciye yaptırılmasının mümkün olmaması,
c) Yüklenicinin yasak fiil veya davranışının taahhüdünü tamamlamasını engelleyecek nitelikte olmaması hallerinde, İdare sözleşmeyi feshetmeksizin
Yükleniciden taahhüdünü tamamlamasını isteyebilir ve bu takdirde Yüklenici taahhüdünü tamamlamak zorundadır. 
27.3. Ancak bu durumda, Yüklenici hakkında 4735 sayılı Kanunun 26 ncı maddesi hükmüne göre işlem yapılır ve Yükleniciden kesin teminat ve varsa ek kesin teminatların tutarı kadar ceza tahsil edilir. Bu ceza hakedişlerden kesinti yapılmak suretiyle de tahsil edilebilir.
Madde 28 - Mücbir sebeplerden dolayı sözleşmenin feshi
28.1. Mücbir sebeplerden dolayı İdare veya Yüklenici sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir. Ancak Yüklenicinin mücbir sebebe dayalı bir süre uzatımı talebi varsa idarenin sözleşmeyi feshedebilmesi için uzatılan sürenin sonunda işin sözleşme ve eklerine uygun şekilde tamamlanmamış olması gerekir. Sözleşmenin feshedilmesi halinde, hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilerek kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar iade edilir. 
Madde 29 - Sözleşme kapsamında yaptırılabilecek ilave işler, iş eksilişi ve işin tasfiyesi
29.1. Bu ihalede 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 24 üncü maddesi çevresinde iş eksilişi yapılabilir. İhale konusu işin sözleşme bedelinin % 80'inden daha düşük bedelle tamamlanacağının anlaşılması halinde ise, yükleniciye, yapmış olduğu gerçek giderler ve yüklenici kârına karşılık olarak, sözleşme bedelinin % 80'i ile sözleşme fiyatlarıyla yaptığı işin tutarı arasındaki bedel farkının % 5'i ödenir
Madde 30 - Yüklenicinin Ceza Sorumluluğu
30.1. İş tamamlandıktan ve kabul işlemi yapıldıktan sonra tespit edilmiş olsa dahi 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen ve Türk Ceza Kanununa göre suç teşkil eden fiil veya davranışlarda bulunan Yüklenici ile o işteki ortak veya vekilleri hakkında Türk Ceza Kanunu hükümlerine göre ceza kovuşturması yapılmak üzere yetkili Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur. Bu kişiler hakkında bir cezaya hükmedilmesi halinde, 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükmü uygulanır.
Madde 31 - Yüklenicinin Tazmin Sorumluluğu
31.1. Yüklenici, taahhüdü çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan malzeme seçilmesi, verilmesi veya kullanılması, tasarım hatası, uygulama yanlışlığı, denetim eksikliği, taahhüdün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur. Bu zarar ve ziyan genel hükümlere göre Yükleniciye ikmal ve tazmin ettirileceği gibi, haklarında 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükümleri de uygulanır.
Madde 32 - Fikri ve sınai mülkiyete konu olan hususlar
32.1. Bu madde boş bırakılmıştır. 

Madde 33 - Montaj, işletmeye alma, eğitim, bakım, yedek parça gibi destek hizmetlerine ait şartlar

33.1. Kışlada mevcut klima santralleri ve soğutma guruplarının 365 takvim günü bakımlarının yapılması ve yedek parçaların idarece temini durumunda onarım ve yenileştirilmelerinin yapılması ile düzenli olarak bakımları yapılacak, aylık bakım formları düzenli olarak tutularak imza edilecek ve idareye teslim edilecektir.

Madde 34 - Garanti ile ilgili şartlar
34.1. Sistemde eskisi ile değiştirilen parçalar en az 1(bir) yıl süre ile garanti edilecektir. Bu garantinin sağlanmadığı durumlarda bu parçanın arızası nedeniyle sistem arızalı kalırsa veya çalışması sekteye uğrarsa, firma sistemi yeniden faal hale getirecek her türlü onarımı, parça veya cihaz değişimini ücretsiz olarak yapacaktır.
Madde 35 - Hüküm bulunmayan haller
35.1. Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 ve 4735 sayılı Kanun hükümlerine, bu Kanunlarda hüküm bulunmaması halinde ise genel hükümlere göre hareket edilir.
Madde 36 - Diğer hususlar
36.1. Bu ihale dosyasında konu olan hizmetlerin kontrolörlük görevleri Van Asker Hastanesi Kontrol Teşkilatı tarafından yapılacaktır.
36.2. Yüklenici iş esnasında gelebilecek hasar ve zararı tazmin ile mükelleftir. Yapılan hata nedeniyle herhangi bir malzeme zarar görmüş ise; beklemeye tahammülü olmayan durumda derhal, normal şartlarda ise 24 saat içerisinde yüklenici tarafından onarımı temin edilmez veya yenilenmezse idare masrafları yükleniciye ait olmak üzere gerekli işlemi yapar ve masrafları yüklenicinin ilk hakedişinden keser, İşin yapılması sırasında üçüncü şahıslara verilebilecek zararlardan yüklenici sorumludur.
36.3. Üç aylık periyodik bakımlar yüklenici tarafından hazırlanarak idare tarafından onaylanan plana göre yapılır. Periyodik bakımlar dışında meydana gelen arızaların giderilmesi için yükleniciye müracaat telefonla yapılır. Telefonla yapılan bildirim için Kontrol Teşkilatınca en az üç imzalı (biri Bl.K. olmak üzere) tutanak tutulur. Bildirilen arızaya müdahale süresi haftanın 7 (yedi) günü 08.00-24.00 saatleri arasında (resmi tatiller dahil) 3(Üç) saattir. Arızaya müdahale süresi içerisinde müdahale edilmez ise bu durumdaki her bir arıza ve tutanak için 50 (elli) TL. ceza uygulanır.
36.4. Yapılacak işler listesinde belirtilen periyodik koruyucu bakımların yapılmaması veya eksik yapılması durumunda her bir iş için 50 (elli) TL. ceza uygulanır ve ilk hakedişten kesilir.
36.5. Hizmetin yerine getireceği yer Van Asker Hastanesi Baştabipliğidir. Hizmetin alınacağı üniteler (1 Adet 39 HH 144 TİPİ Merkezi Klima, 8 Adet Split Klima, 1 Adet Salon Tipi Klima, 1 Adet Soğuk Hava Deposu, 18 Adet Morg Soğuk Hava Grubu). Bakım periyodu yapılacak işler listesinde belirtilmiştir. Arızalı parçalar İdare ile iletişime geçilerek onayını müteakip değiştirilecektir. Arıza firmaya telefon ya da belgegeçer ile bildirebilir. En geç 3 (Üç) saat içinde müdahale edilecektir. Çalışma koşulları Yüklenici firma hiçbir ihtar ve ikaza lüzum kalmaksızın gerekli emniyet tedbirlerini zamanında almak ve kazalardan korunma usul ve çarelerini işçilerine öğretmekle mükelleftir. Bu itibarla taahhüdün ifasına gerek ihmal, dikkatsizlik ve tedbirsizlikten ve gerekse ehliyetsiz işçiler kullanmaktan veya herhangi bir sebeple vuku bulabilecek kazalardan yüklenici firma sorumludur. Yüklenici firma iş kanunu, işçi sağlığı ve iş güvenliği tüzüğü hükümlerine göre işçilerin sağlığını korumak üzere her türlü sağlık tedbirlerini alacak ve tehlikeli şartlar altında çalışmasına meydan verilmeyecektir. Sosyal Sigortalar mevzuatı her türlü işçi ve işveren hakkındaki haklardan dolayı işçi alınması veya işçi haklarının ödenmesi, çıkarılması gibi tüm sorumluluklar yüklenici firmaya ait olup İdare bu konularda sorumluluk taşımayacaktır. Gerek verilen hizmet sırasında, gerekse hizmet haricinde yüklenici tarafından çalıştırılan personelin kasıt veya dikkatsizliği sonucunda İdareye, İdare personeline veya üçüncü şahıslara verecekleri zarar ve ziyan Yüklenici tarafından karşılanacaktır. Yüklenici, çalışan personeline her türlü hizmet içi eğitim vermekle sorumludur. Ayrıca, sakat ve eski hükümlü işçiler konusunda yasaların koyduğu zorunluluklara uyacaktır. Yüklenici, işin gereği ve mevzuat nedeniyle tüm çalışanının sağlığını korumak maksadıyla ihtiyaç duyulan malzemeleri temin etmekten sorumludur. Yüklenici; meydana gelen iş kazaları ile ilgili olarak, yasal süresi içerisinde Van Sosyal Güvenlik Kurumuna durumu bildirecek ve bir kopyasını mutlaka 48 saat içinde idareye de verecek, işlem ile ilgili sonuçları ayrıca bildirecektir. Kullanılacak parçalar ana malzemeyi üreten üreticinin ya da onayladığı parçalar olacaktır. Yapılacak işler EK-A listesinde belirtilen işler olarak belirtilmiştir.
36.1. Bu madde boş bırakılmıştır. 
Madde 37 - Anlaşmazlıkların çözümü

37.1. Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde Van Asliye, Sulh, Hukuk mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir. 
Madde 38 – Yürürlük

38.1. Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.
Madde 39 – Sözleşmenin imzalanması

39.1. Bu sözleşme Otuz Dokuz maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra …./.…/……. tarihinde bir nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca İdare, Yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin "aslına uygun idarece onaylı suretini" düzenleyip Yükleniciye verecektir.
İdare Yüklenici





EK:
S.NU. MALZEMENİN ADI BİRİMİ MİKTARI AÇIKLAMALAR
1 MERKEZİ KLİMA SANTRALİ VE SOĞUTMA GURUPLARI BAKIM VE ONARIMI SEFER 1 İhtiyaç duyulan bakım ve onarımlar yapılacak işler listesinde belirtilmiştir.
Hizmetin alınacağı üniteler;1 Adet 39 HH 144 TİPİ Merkezi Klima, 8 Adet Split Klima, 1 Adet Salon Tipi Klima, 2 Adet Soğuk Hava Deposu, 18 Adet Morg Soğuk Hava Grubudur.
İşin süresi 12 Ay'dır.
YALNIZ 1 (BİR) KALEMDİR

VAN ASKER HASTANESİ SOĞUTMA GRUBU VE KLİMA SİSTEMİ YAPILACAK İŞLER LİSTESİ
YAPILACAK İŞLER Sözleşmenin İmzalanmasını Müteakip Miktarı Birimi
1. KLİMA SANTRALLERİ 1.1 Klima Santralleri kayışları takım halinde değiştirilecektir. Ayda bir kontrol edilecektir. X 1 Sefer
1.2 Hava Damperleri-Damper servo motorları üç ayda bir Kontrol edilecek, damper yatakları yağlanacak. X 1 Sefer
1.3 Üç yollu vanalar ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
1.4 Klima santralleri sıcak ve soğuk su serpantinleri altı ayda bir kontrol edilecek pas yağ çözücü kimyasallarla temizlenecek. X 1 Sefer
1.5 Klima santrallerinin bağlantı brandaları üç ayda bir konrtol edilecek X 1 Sefer
1.6 Klima santralleri hava filtreleri (EU4 sınıfı) yenisi ile değiştirilecekler. Üç ayda bir sökülerek basınçlı ılık su ile temizlenecektir. X 1 Sefer
1.7 Klima santralleri bağlantı noktaları ve hava kanallarında oluşabilecek hava kaçakları üç ayda bir kontrol edilecek hava kaçağı tespit edilen noktalarda sızdırmazlık için gerekli yalıtım yapılacak. X 1 Sefer
1.8 Klima santrali fanları ve rulmaları ayda bir kontrol edilecek yıpranan ve deforme olanlar yenisi ile değiştirilecek. X 1 Sefer
1.9 Tüm frekans kontrollü yol vericiler ve yumuşak kalkış cihazların bağlantı klemensleri parametreleri üç ayda bir konrol edilecek çalışma parametre ayar testleri yapılacak, X 1 Sefer
1.10 Tüm fark basınç duyar elemanları, akışkan konrol elemanları, don termostatları, sensörler, ısı duyar elemanları, basınç kontrol elemanları start-stop bilgileri komut algılama üniteleri ayda bir kontrol edilerek MBC panoları ile arasındaki haberleşmenin standartlara uygunluğu kontrol edilecek . X 1 Sefer
1.11 Damla tutucuların kirlilik arıza korozyon ve drenaj hatları altı ayda bir kontrolleri yapılacak X 1 Sefer
2. ASPİRATÖRLER 2.1 Aspiratörlerin kayışları değiştirilecektir. Ayda bir kontrol edilecektir. X 1 Sefer
2.2 Hava Damperleri-Damper servo motorları üç ayda bir Kontrol edilecek, damper yatakları yağlanacak. X 1 Sefer
2.3 Aspiratörlerin bağlantı noktaları ve hava kanallarında oluşabilecek hava kaçakları üç ayda bir kontrol edilecek hava kaçağı tespit edilen noktalarda sızdırmazlık için gerekli yalıtım yapılacak. X 1 Sefer
2.4 Aspiratörlerin bağlantı brandaları üç ayda bir konrtol edilecek X 1 Sefer
2.5 Aspiratörlerin fanları ve rulmaları ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
2.6 Tüm fark basınç duyar elemanları sıcaklık nem sensörleri ve bağlantı elemanları ayda bir kontrol kontrol edilecek X 1 Sefer
3.SOĞUTMA GRUPLARI 3.1 Soğutma grupları bütün haberleşme ve data kabloları, sensörler, sensör bağlantıları ve emniyet elemanları ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
3.2 Soğutma grupları devreye alınmadan önce İdare nezaretinde yağ numuneleri alınarak test edilecektir. X 1 Sefer
3.3 Yağ basıncı ayda bir kontrol edilecek, sistemden alınan yağ test edilecektir. X 1 Sefer
3.4 Yağ pompası ayda bir kontrol edilecek ve testleri yapılacaktır. X 1 Sefer
3.5 Soğutma grupları gaz basıncı ayda bir kontrol edilecek sistemde eksik gaz varsa ilave edilecektir. X 1 Sefer
3.6 Soğutma gruplarının drayerleri altı ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
3.7 Soğutma gruplarının yağ kontrol camı ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
3.8 Soğutma grubu sirkülasyon pompaları ayda bir kontrol edilecek bakımları yapılacak, X 1 Sefer
3.9 Kompresörlerin kapasite kontrolleri ve performansları ayda bir kontrol edilecektir. X 1 Sefer
3.10 Kompresörlerin mikrofilitre-Yağ filitresi yağ değişimi yapılacaktır. X 1 Sefer
3.11 Kompresör çekvalfleri ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
3.12 Kompresör motor akımı ve sargı izolasyonları üç ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
3.13 Kondenserler kontrol edilecek altı ayda bir pas ve kireç sökücü kimyasal ile temizlenecektir. X 1 Sefer
3.14 Kondenser plakalarında oluşan şekil bozukları ve ezikler kondenser tarağı ile düzeltilecektir. X 1 Sefer
3.15 Chiller iç temizliği yapılarak giriş ağzında olabilecek pislikler temizlenecektir. X 1 Sefer
3.SOĞUTMA GRUPLARI 3.16 Soğutucu kondenser fanları altı ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
3.17 Soğutma gruplarının tüm yağ gaz vida elektrik tesisat ve diğer yardımcı ünitelerinin bağlantıları ayda bir kontrol edilecek. X 1 Sefer
3.18 İdare personeli nezaretinde sistem soğutma suyu doldurulacaktır. Sistemde hava varsa hava alınarak sistemin çalışma basıncında çalışması sağlanacaktır. X 1 Sefer
3.19 Soğutma grupları elektronik kartları ayda bir kontrol edilecektir. X 1 Sefer
3.20 Soğutma grupları su devir daim hattında bulunan akışkan kontrol elemanları ayda bir kontrol edilecektir. X 1 Sefer
4.ELEKTRİK VE OTOMASYON SİSTEMİ 4.1 Tüm otomasyon kontrol ünitelerinin ve kumanda panolarının elektrik bağlantıları ayda birkontrol edilecek X 1 Sefer
4.2 Tüm otomasyon kontrol ünitelerinin haberleşme bağlantıları ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
4.3 MCC panolarının içersindeki elektrik donanımı (kontaktör, termikler, sigortalar, montaj kabloları pako şalter) ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
4.4 Bilgisayar ile saha elemanlarının arasınaki bağlantıyı sağlayan otomasyon kontrol elemanları MBC panoları ve muhteviyatı (işlemciler, güç modülleri,sayısal giriş, çıkış, analog giriş çıkış modülleri) ayda bir kontrol edilecek, X 1 Sefer
4.5 Sistemin işlemesini sağlayan tüm yazılım ve programlarda meydana gelebilecek sorunlar kontrol edilecek bilgisayar işletim sisteminin çökmemesi için gerekli her türlü tedbir alınacaktır. X 1 Sefer
4.6 Her ay bilgisayar kasaları açılarak kuru hava ile içleri temizlenecektir. X 1 Sefer
4.7 Her ay fiber optik panoların bakımları ve temizliği yapılacak fanları kontrol edilecek X 1 Sefer
4.8 Tüm sistemdeki fark basınç duyar elemanları akışkan kontrol elemanları don termostatları sensörler ısı duyar elemanları basınç kontrol elemanları start-stop bilgileri komut algılama üniteleri ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
4.9 Tüm ısıtıcılar ve soğutucu devreler üzerindeki otomotik vana ve vana servomotorları set değerleri ayarlanacaktır. X 1 Sefer
4.10 Tüm techizatlarda bulunan elektrik motorları ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
4.11 Sigorta kontaktör termik manyetik şalter kontrol edilecek X 1 Sefer
4.12 Sistemdeki tüm kontaktörler kontrol edilecek (kontak aşınması, bobin yanması klemens arızaları çatlak ve kırıklar) X 1 Sefer
4.13 Tüm sistemdeki topraklama bağlantıları altı ayda bir kontrol edilecek test ve ölçümleri yapılacaktır. X 1 Sefer
4.14 Elektrik ve emniyet elemanlarının düzgün çalışıp çalışmadığı ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
"5.MEKANİK TESİSAT VE 
POMPALAR" 5.1 Sistemin tümünde su dolaşımını sağlayan boru, boru izolasyonu, fittings (bağlantı) malzemeleri, bağlantı vidaları ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
5.2 Sistemin tümünde hava sirkülasyon sağlayan hava kanallarındaki hava kaçakları ve izolasyon bozuklukları üç ayda bir kontrol edilecek. X 1 Sefer
5.3 Pislik tutucular üç ayda bir sökülerek temizlenecek, X 1 Sefer
5.4 Tüm vanalar ve vana bağlantı elemanları üç ayda bir kontrol edilecek sızıntı veya kaçak varsa giderilecek korozyona uğrayan bölgeler temizlenip boyanacaktır. X 1 Sefer
5.5 Tüm pompalar üç ayda bir kontrol edilecek salmastra, keçe veya gövdede sızıntı veya kaçak varsa giderilecek, korozyona uğrayan bölgeler temizlenip boyanacaktır. X 1 Sefer
5.6 Pompalarda anormal ses veya balans varsa tamir edilerek giderilecektir. X 1 Sefer
5.7 Tüm pompalar üç ayda bir yağlanacaktır. X 1 Sefer
5.8 Pompa elektrik motorları altı ayda bir izolasyon testi yapılacaktır. X 1 Sefer
5.9 Pompaların çektiği elektrik akımı üçayda bir kontrol edilecek aşırı ısınan veya akım çeken pompaların sargıları kontrol edilerek gerekirse yeniden sarılacaktır. X 1 Sefer
5.10 Motorlu vanaların vana gövdeleri ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
6.HİJYENİK KLİMALAR 6.1 Hijyenik klima cihazların hava filtrelerinin ayda bir temizliği yapılacak. X 1 Sefer
6.2 Hijyenik klima santrallerinde torba filtreler değiştirilecektir. Her Ay sökülerek yıkanarak temizlenecektir. X 1 Sefer
6.3 Hijyenik mahallerde bulunan hepa filtreler (EU 11) değiştirilecektir. Üç ayda bir kontrol edilecek. X 1 Sefer
6.4 Filtrelerin altı ayda bir partikül ölçüm değerleri yapılacak, değerleri yüksek çıkması durumunda o hijyenik santrale ait torba kaset ve hepa filtreler yenisi ile değiştirilecektir. X 1 Sefer
6.5 Hijyenik klima cihazlarının elektrik bağlantıları ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
6.6 Elektronik kartları ayda bir kontrol edilecek, X 1 Sefer
6.7 Hijyenik klimaların dış ünite kondenserlerinin temizliği üç ayda bir kireç çözücü kimyasal madde kullanılarak temizliği yapılacaktır. X 1 Sefer
6.8 Hijyenik klima cihazlarının kompresörleri ayda bir kontrol edilecek. X 1 Sefer
6.9 Hijyenik klima cihazlarının gaz basıncı ayda bir kontrol edilerek sistemde eksik gaz varsa ilave edilecektir. X 1 Sefer
6.10 Hijyenik klima cihazlarının drayerleri altı ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
7.NEMLENDİRİCİLERİN BAKIM 7.1 Buharlı nemlendirme cihazlarının elektrik bağlantıları ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
7.2 Yanık sararmış deforme olmuş klemensler yenisi ile değiştirilecektir. X 1 Sefer
7.3 Kontaktörler ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
7.4 Nemlendiricilerin ısıtıcı elektrotların elektrik bağlantıları kontrol edilecek X 1 Sefer
7.5 Nemlendirme cihazları su tankları altı ayda bir kontrol edilecek içersinde oluşan kireç kimyasal madde kullanılarak temizlenecektir. X 1 Sefer
7.6 Isıtıcı elektrotlar altı ayda bir kontrol edilecek üzerinde oluşan kireç tabakası elektrot metaline zarar vermeden kimyasal veya mekanik çözümlerle temizlenecek yıpranan elektrot yenisi ile değiştirilecektir. Değiştirilen elektrotlar aynı elekteriksel güç ve boyutta olacaktır. X 1 Sefer
7.7 Operatör Paneli parametre ayarları ayda bir kontrol edilecek çalışma testleri yapılacaktır. X 1 Sefer
7.8 Klima santrallerine nemlendirme amaçlı sıcak buhar ileten buhar boruları ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
7.9 Su seviye şamandıraları ayda bir kontrol edilecek kontrol testleri yapılacak ayarsız olanlar ayarlanıp suyun aynı seviye kalması sağlanacaktır. X 1 Sefer
8.SPLİT KLİMALARIN BAKIMI 8.1 Split tip klimaların iç ve dış ünite bataryaları temizliği yapılacaktır. X 1 Sefer
8.2 Split tip klimaların iç ve dış ünite fanları ve motorları altı ayda bir kontrol edilecek X 1 Sefer
8.3 Split klimaların iç ünite filtrelerini altı ayda bir temizliği yapılacaktır. X 1 Sefer
8.4 Split tip klimaların gaz sızdırmazlık ve basınç testleri altı ayda bir yapılacak sızdırmazlık ve basınç testleri yapılacak sızdıran veya basıncı düşük olan klimaların sızdırmazlığı sağlanacak ve gaz ilavesi yapılarak çalışma basıncında çalışması sağlanacaktır. X 1 Sefer
8.5 Split tip klimaların tüm elektrik aksamları ayda bir kontrolü yapılacak X 1 Sefer

GENEL HUSUSLAR VE İSTEKLER
1. Arızalı parçalar ve yapılan onarımlar konrol teşkilatı nezaretinde malzeme değişim formu, arıza bildirim ve onarım formu ile değiştirirlecek ödemeleri ayrıca yapılacaktır.
2. Yüklenici hizmetin icrasında gerekli emniyet tedbirlerini almakla yükümlüdür.
3. Yüklenici hizmet kapsamında görevlendirdiği personel için koruyucu techizatı temin edecek ve techizatla çalışmasını sağlayacak.
4. Yüklenici hizmet kapsamında kullanacağı bütün parçaları temin edecektir.
5. Yüklenici hizmet kapsamındaki yazılama sahip üniteler için program kilidine sahip olacaktır.
6. Kullanılacak parçalar ana malzemeyi üreten firmanın veya başka bir üreticiye ürettirdiği ve onaylattığı ürün olacaktır.
 
 İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
   a.Şikayet ve Başvuru Makamı:  6 ncı Hudut Alay K.lığı
   b.Telefon Numarası:  +904322151978
   c.Fax Numarası:  +904322155663
   d.Elektronik Posta adresi:  
 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)