İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Üniversitemizin Mezun öğrencilerine Verilmek üzere 20.000 Adet Diploma Eki Kağıdı Bastırılması İle İlgili Teklif Verme Süresi Uzatılmıştır.

İhale No 294821
Sektör Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
İdare ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 13 Haziran 2013
İhale Tarihi 17 Haziran 2013 12:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

Satınalan Birim İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

Talep Eden Birim Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

Talep Eden Birim 

Sorumlusu Gülseven ÇAVDAR TEL:0224 294 06 20

 

Dosya Numarası 2013/309

Satınalma Usulü Doğrudan Temin 

Satınalma Memuru Zehra AYGÜREN Tel : 0224 294 02 94

Fax: 0224 294 02 54

E-mail:zozturk@uludag.edu.tr

 

Sıra No Mal/Hizmet Cinsi Mal/Hizmet Özellikleri Miktarı

1- Üniversitemizin mezun öğrencilerine verilmek üzere 20.000 adet diploma eki kağıdı satınalınması gerekmektedir. Teklif mektubunun ekinde numune sunulması gerekmektedir. Teklifler numunelere göre değerlendirilecek olup; numune göndermeyen firma veya şahısların teklifleri geçerli sayılmayacaktır. 20.000 adet

 

Teknik şartname aşağıdadır. Numunelerin şartnameye uymaması halinde teklif geçerli sayılmayacaktır.

 

 

2013/309  dosya numarası için teklifler 13/06/2013-17/06/2013 tarih ve saat 12:00 ye kadar U.Ü. Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Müdürlüğüne elden teslim edileceği gibi posta yoluyla da gönderilebilir. (Not: Fax ile gönderilen teklifler geçerli sayılmayacaktır.)

1- Teklif mektubu imzalı ve kaşeli olmalıdır.

2- Teklifin hangi tarihe kadar geçerli olduğu belirtilmelidir.

3- Sipariş sonrasında mal/hizmetin kaç günde teslim edileceği belirtilmelidir.

4- Teklif mektubuna dosya numarası yazılmalıdır.

5- Kısmi teklif verilmeyecektir.

6- Mal/Hizmetle ilgili her türlü giderler (Montaj, nakliye, sigorta, vergi, vb.) tedarikçiye aittir.

7- Teklifler KDV hariç olarak TL cinsinden verilmelidir. (TL cinsinden verilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.)

8- Mal/Hizmet ile ilgili Garanti verilmelidir. (4077 sayılı Tüketici Korunması hakkında kanun ve ilgili mevzuat gereği)

9- Teklifler sıra numaralarına göre verilecektir.

10- Sipariş edilen mal/hizmetin teklifte  belirtilen tarihe kadar teslim edilmesi , belirtilen tarihten  sonra  teslim edilmek istenilmesi  halinde idare tarafından mal/hizmetin kabulü yapılmayacaktır.

11- Aşağıda idare tarafından standart hale getirilen teklif mektubu eksiksiz doldurulup gönderilmesi halinde geçerli sayılacaktır.

 

Adres: Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü - İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Görükle Kampusü 16059 Nilüfer / BURSA

 

 

 

      Tel     :  (0224) 294 02 94                   Fax    : (0224) 294 02 54

 

 

 

 

 

 

 

TEKLİF MEKTUBU

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI

(Satınalma Müdürlüğüne)

 

            Tarih: …./…./2013

 

Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

Adı ve Soyadı

Firma Adı

Açık Tebligat Adresi

Vergi Dairesi ve Vergi Numarası

Telefon ve Fax Numarası

Elektronik Posta Adresi

 

Teklife İlişkin Kurum Dosya Numarası:309

Sıra No Mal/Hizmet Cinsi Miktarı Birim Fiyatı Toplam

1- Diploma eki kağıdı 20.000 adet

 

 

 

 

 

 

 

 

KDV’siz Genel Toplam (TL)

 

1- Yukarıda belirtilen ( …… Kalem ) mal/hizmet alımına ait teklifimizi KDV hariç ……………….. TL bedel karşılığında vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum/ediyoruz. 

2-Teklifimiz  31/08/2013  tarihine  kadar geçerlidir.

3-Söz konusu mal/hizmet idarece tarafımıza sipariş verilmesinden sonra ……………. takvim günü içerisinde teslim edilecektir.

4- 4077 Sayılı Tüketici Koruması hakkında kanun ve ilgili mevzuat hükümlerini kabul ediyor, mal/hizmet için ……. (gün/ay/yıl) garanti taahhüt ediyorum.

5- Teklifimizin kabul edilmesi halinde sipariş yazısının, yukarıda yer alan; 

¨  Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum.

¨  Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını kabul etmiyorum.

    Teklif veren istekli kabul ettiği seçeneği yazacaktır.

 

 Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;

 Adı ve Soyadı:

 İmzası:

 Firma Kaşesi:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)