İhale No | 2154287 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 3 Aralık 2020 |
İhale Tarihi | 23 Kasım 2020 12:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
; Nagihan ADIGUZEL (Satmalma Memuru ) |
Telefon |
: 0(224) 294 44 62 |
Faks |
: 0(224) 366 63 93 - 294 44 76 - sevketvilmazsatinalma®,gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
MARKA /UBBfSUT KODU BELİRTİLECEKTİR. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Bîrim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
■ |
|
ÜLTRASONOGRAFİ KONVEKS PROBU ONARIM tŞt |
1 |
ADET |
|
|
|
| TOPLAM FİYAT : İ .... |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
Faturalar kuruntumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
nakliye |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 23/11/2020 tarihi, saat 12î00l00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT | : |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Nagihan ADIGÜZEL Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalına Semsi tarafından doldurulacaktır) Uygun | Uygun Değil |
NOT: Teklif! verilen ürün "Ürün Takip Sistemi (ÜTS)" kaydı bulunması zorunludur.
1; .23.002.01
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
UUTRASONOGUAFİ KONVEKS PROBU ONARIM İŞİ TEKNİK ŞARTNAMESİ Konu: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana
Binada kullanılan Esaote marka, MylaböO model (SN: 4676, Künye No: 1008416908)
ultrasonograii cihazının konveks probunun onarım işi teknik şartnamesidir.
1. Probun membran kısmı değiştirilecektir.
2. Probun kablosunda hasarlı olan kısımlar onarılacaktır.
3. Cihaz onarımı yapılan kısımda tüm fonksiyonları ile eksiksiz çalışır vaziyette hastaneye teslim edilecektir.
. 4. İlgili cihaz onarımı ve bakımı yapılan yerlerinden yaşanacak herhangi bir soruna karşı 1 (bir) yıl garantili olmalıdır.
5. Garanti süresi içerisinde arızalan ve yüklenici firmaya teslim edilen cihaz onarım süreleri garanti süresine eklenir.
6. Cihazın onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir,
7. Cihazı üzerinde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sonucu silinmemesi gerekmektedir.
8» Fatura Klinik Mühendislik Hizmetlerine gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene komisyonuna gönderilmelidir. Cihaz ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak yüklenici firmaya geri iade edilecektir.
9. Onarımı yapılan cihazın, kullanılan birimin ve Klinik Mühendislik onayı alındıktan sonra uygunluğu verilecektir.
10. Bakım onarım işi sonucu çıkacak olan arızalı parçalar kurumumuz bünyesine teslim edilecektir.
• A) Üretim Ttmhi/Mieıdt/Gara ntisi |
1. Onarımda takılan malzeme miatiı malzeme ise teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. 2. Takılan yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
B) Diğer Hususlar |
1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında ÜTS barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ürün Takip Sistemi (ÜTS) kaydı bulunmalıdır. ÜTS kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemeniıı/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3. Faturalarda ÜTS bilgisi mevcut olmalıdır. 4. ÜTS kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
C) Onarım |
1. En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır, 2. Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. 3. Cihaz onarım için yüklenici firmaya gitmesi gerektiği durumda; cihazın yüklenici firmaya gitmesi vc yüklenici firmadan hastaneye gelmesi esnasında kargolamada oluşabilecek hasarlardan yüklenici firma sorumludur. |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |