İhale No | 1442390 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 11 Ekim 2017 |
İhale Tarihi | 13 Ekim 2017 12:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Veren |
|
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek îhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
|
Nagihan ADIGÜZEL (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
|
0(224) 294 44 62 |
Faks & Email |
|
0(224) 366 63 93 - sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Sayın...............................................................................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
MARKA / UBB /SUT KODU YAZILACAKTIR...
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre Genel Sekreterliğimiz Muhasebe Birimince ve/veya Bursa Defterdarlığı Muhasebe Müdürlüğünce sırayla ödeme yapılacaktır. |
NAKLİYE VE DEPOYA TAŞIMA |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 13/10/2017 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen Görevli (Isim,Imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Nagihan ADIGÜZEL Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
F.23.002.01
|
|
/ |
T.C. |
£ J |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU |
t;.- ■ |
Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği |
|
Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
ULTRASON CİHAZI PROB ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Aloka marka PROSOUNDX7 model ultrason cihazı probu onarımı ve bakımı yapılan yerlerinden yaşanacak her har gi bir soruna karşı bir yıl garantili olmalıdır.
2. Garanti süresi içerisinde arızalanan ve yüklenici firmaya teslim edilen probun onarım süreleri garanti süresine eklenir.
3. Prob, onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.
4. Fatura teknik servisimize gönderilmemelidir ilgili birim olan muayene komisyonuna yollanmalıdır prob ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır.
5. Onarımı yapılan probun çalışabilirlik uygunluğu , klinik mühendislik birimi ve kullanılan birimin onayı alındıktan sonra verilecektir.
6. Yapılacak olan onarım işlemi sonucunda cihazın marka,model,seri numarası vs. silinmemesi gerekmektedir.
7. Onanını yapacak olan firma cihazın arızasmı bedelsiz tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.
8. Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan cihaz ile birlikte klinik mühendislik birimimize teslim edilmelidir.
|
T.C. |
/ |
|
( ) |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU |
|
Bursa İH Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği |
|
Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
Üretim Tarihi/Miadı/Garantisi |
Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
Diğer Hususlar |
1- 1. 07.06.20il tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK’dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3- Faturalarca TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır. 4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
Onarım 1 ! |
. 'i ' 1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada avrı olarak yazmalıdır. |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)