İhale No | 2023040 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Gemlik Askeri Veteriner Okulu Ve Eğitim Merkezi Komutanlığı - BURSA |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 6 Mart 2020 |
İhale Tarihi | 10 Mart 2020 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. Askeri Veteriner Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Gemlik/BURSA) Gıda Kontrol ve Araştırma Merkezi Başkanlığında kullanılmak üzere “ULTRASNAP ATP TEST KİTİ ALIMI” yapılacaktır.
2. Sözleşme yapılmayacaktır
3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta İhale Komisyonu Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına Komisyon Üyeleri karar verebilir.
4. Birim fiyat üzerinden teklif alınacak, toplam bedel üzerinden değerlendirilecektir. Kısmi teklif kabul edilmeyecektir.
5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir. (ihalesatinalma16@gmail.com)
6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (10 Mart 2020 Saat: 10.00) İhale Komisyonu Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir.
7. Belgegeçer (Faks) / E-posta yolu ile gönderilen Birim Fiyat Teklif Mektupları İhale Komisyonunun incelemesini müteakip değerlendirmeye alınabilecektir. Birim Fiyat Teklif Mektuplarının asıl nüshaları ise alımın tamamlanmasını müteakip ihale komisyonu başkanlığına teslim edilecektir.
8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte İhale Komisyonu Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler.
10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi İhale Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
11. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren;
a. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
b. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. Belirtilen belgeyi/belgeleri sunmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
12. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
13. Bahse konu mal alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu mal tesliminden önce İhale Komisyonu Başkanlığı'na teslim edilecektir.
ULTRASNAP ATP TEST KİTİ ALIMI İHTİYAÇ LİSTESİ VE TEKNİK ÖZELLİKLERİ
1. ULTRASNAP ATP TEST KİTİ, 280 ADET, 12 AY MİADLI, LUMİNEMETRE (KİKKOMAN) CİHAZINA UYGUN OLACAKTIR
ULTRASNAP ATP TEST KİTİ ALIMI İDARİ HUSUSLAR
1. Alımı yapılacak malzeme, ihtiyaç listesinde belirtilen teknik özelliklere uygun olacaktır.
2. Alımı yapılan malzemeler, muhafaza hatalarından kaynaklanan hususlar dışında evsaf ve teknik özelliğini kaybetmesi durumunda yüklenici tarafından hiçbir hak ve ücret talep edilmeden, tebliğine müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde değiştirilecektir.
3. Yüklenici tarafından teslim edilecek malzemelerin kati kabulünden sonra asgari 12 Ay miadı olacaktır. Yüklenici belirtilen garanti süresine ait belgelerini / taahhütnamesini ürünlerin teslimatı aşamasında Tşn.(Tük.) Mal Saymanlığına teslim edecektir.
4. Yürürlükteki mevzuat gereğince, ihaleye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
5. İhtiyaç duyulan mal ihale komisyonunun kararının yükleniciye tebliğini müteakip eden günden itibaren 20 (Yirmi) gün içerisinde Tşn. (Tük.) 668 Mal Saymanlığı depolarına defaten teslim edilecektir.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)