İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2011/17727 - Tüm İlçelere Asfalt Yama İşlerinde Kullanılmak Üzere 30.000 Ton Filler Malzeme Alımı Ve Nakli İşi

İhale No 2011/17727
Sektör İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
İdare İzmir Özel İdaresi Müdürlüğü
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 1 Nisan 2011
İhale Tarihi 9 Mart 2011 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

FİLLER MALZEME SATIN ALINACAKTIR
İzmir Özel İdaresi İzmir Özel İdaresi

Tüm İlçelere Asfalt Yama İşlerinde Kullanılmak Üzere 30.000 Ton Filler Malzeme Alımı ve Nakli İşi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/17727
1-İdarenin
a) Adresi:İl Özel İdaresi-Alt Yapı ve Çevre Daire Başkanlığı-Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü Kartal Mevkii 35410 Gaziemir / İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2324551400 - 2322512826
c) Elektronik Posta Adresi:altyapiisleri.dai.bsk@izmirozelidare.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.izmirozelidare.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:Bergama Şantiyesine 4000 ton,Kiraz Şantiyesine 3000 ton,Ödemiş Şantiyesine 7000 ton,Tire Şantiyesine 5000 ton,Torbalı Şantiyesine 8000 ton,Bergama Kozak'a 1000 ton,Bergama Dereköy'e 1000 ton,Bergama İsmailli'ye 1000 ton filler malzeme temini ve nakli yapılacaktır.
c) Teslim tarihi:Teslim tarihi, sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren.......50 (elli).......takvim günüdür.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:İzmir İl Özel İdaresi Alt Yapı ve Çevre Daire Başkanlığı-Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü İhale Odası- Kartal Mevkii 35410 Gaziemir/İZMİR
b) Tarihi ve saati:09.03.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Bu ihalede benzer iş olarak Temel Ve Alttemel Malzeme Temini Ve Nakli İşleri kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Dosya bedeli İzmir İl Özel İdaresine ait Vakıfbank Finansmarket İzmir şubesi İBAN No:TR 940001500158007293406328 No'lu ihale dosya satış bedeli hesabına yatırılmak kaydıyla ihale dökümanı İzmir İl Özel İdaresi Alt Yapı ve Çevre Daire Başkanlığı-Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü - Kartal Mevkii 35410 Gaziemir/İZMİR adresinden temin edilebilir. adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İzmir İl Özel İdaresi Alt Yapı ve Çevre Daire Başkanlığı-Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü İhale Odası- Kartal Mevkii 35410 Gaziemir/İZMİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetvel Adı Miktar Birim
Bergama Şantiyesi 4000,00 ton
Kiraz Şantiyesi 3000,00 ton
Ödemiş Şantiyesi 7000,00 ton
Tire Şantiyesi 5000,00 ton
Torbalı Şantiyesi 8000,00 ton
Bergama Kozak 1000,00 ton
Bergama Dereköy 1000,00 ton
Bergama Yuntdağ 1000,00 ton
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)