İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Toshiba Marka Tomografi Cihazının Yıllık Bakım Onarım Hizmeti Alımı

İhale No 2645763
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 18 Ocak 2023
İhale Tarihi 20 Ocak 2023 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

* NOT: İHALE TAM GÜNÜ VE SAATİ İÇİN LÜTFEN İDARE İLE İLETİŞİME GEÇİNİZ.

Metin Kutusu: Tarih Teklif No

 
  Metin Kutusu: 05/12/2022

teklif isteme formu


 


Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Erdinç ADIYAMAN (Satmalma Memuru )

Telefon

 

224 294 42 71

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 3 66 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

«i.

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Sayın


Hastanemizin


 

ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim

Tarihi

1

TOSHIBA MARKA ALEXIOM ADVANCE MODEL BİLGİSAYARLI TOMOGRAFİ CİHAZININ YILLIK BAKIM ONARIMI HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT:

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Odemeler Hizmet alımlannda ortalama 90 gündür.

NAKLİYE ve AMBALAJ ŞEKLİ

: Ambalajlama, Nakliye ve Depoya Taşıma işi Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldmm/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 06/12/2022 tarihi, saat 15:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. Son Teklif Saatinden Sonra Verilen Teklifler Dikkate Alınmayacaktır!

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onsiyı (İsim,İmza,Kaşe)

Erdinç ADIYAMAN Satmalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

F.23.002.01

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI S.B.Ü. BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

TOSHIBA MARKA ALEXIOM ADVANCE MODEL BİLGİSAYARLI TOMOGRAFİ CİHAZI PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/MAL ALIMI HARİÇ)

TEKNİK ŞARTNAMESİ

İŞİN YERİ: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ek Binaları İŞİN SÜRESİ: Sözleşme başlangıç tarihinden itibaren-31.12.2023

İŞİN TANIMI: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik

bakım ve onarım işidir.


                   
   

ALEXION

ADVANCE

 
 

BİLGİSAYARLI TOMOGRAFİ CİHAZI

 
 

TOSHIBA

 
     

2 DONEM

 
       

1 ADET

 
 
 
 
 



Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri

'S imaj sistem kontrolleri,

S Error Log kontrolleri,

•S Gantry fonksiyon kontrolü,

^ Ganrty bölümü iç kısım temizliği,

S Gantry operasyon panel ve sensörlerinin kontrolleri,

•S Masa kontrolleri,

■S Kullanıcı arabirimleri (User Interface) kontrolleri,

^ X-Ray Jeneratörü kontrolü,

S Tüp Soğutma Ünitesi Kontrolü,

■S Dedektör kontrolü,

S Monitor Kontrolleri ,

■S Fonksiyonel Testleri ,

S Acil durum butonu kontrolleri yapılacaktır.

ŞARTNAMENİN KAPSAMI:

4.1.    Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

4.2.                        Firma,   bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:

5.1.     Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi

08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını

yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Pazar günleri gelinmeyecektir.

Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün

mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş

gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla

kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.

„ , , i... c A u                     I                     ZeyneJ Sa#in KOYUNCU

SBU Bursa Yüksek İhtisas EAH^

Murat TA

Sicfı                                                                rn/tA,                                                                              M8hsn$si

Biy kâ^wfefne n

5.2.                        Firma, sistemin bakımı için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir.

5.3.                         Firma  öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek, eğer parçasının onanmı mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

5.4.            iiklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra

değiştirilecektir.

5.5.                          Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış "KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHECK - LİST ) şeklinde Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna ya da Klinik Mühendislik Sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

5.6.                                    Yüklenici     firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.

5.7.                                   Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.

5.8.    Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

5.9.                      Cihaz  arızasmın bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 24 (yirmi dört) saat, şehir dışı 48 (kırk sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

5.10.                                    Yüklenici    Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır

5.11.    Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır. Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.

5.12.                            Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde

bulunulmayacaktır.

5.13.                                  İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret

ödenmeyecektir.

5.14.                              Firma,    bahsi geçen cihazların aktif çalışma süresinin (up-time)” Strateji Geliştirme Bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 94 sayılı 2012/30 genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95) olması gerekmektedir" ibaresine göre hareket edecektir. Aksi takdirde geçen her süre için bakım süresine iki kat süre eklenecektir.

5.15.                                               Yüklenicinin    arıza tespitine istinaden hastane idaresi tarafından alımı gerçekleştirilen yedek parça yüklenici tarafından hastanenin belirlediği tarihte takılacaktır. Yedek parçanın değişimi durumunda cihaz aynı arızaya devam ediyorsa yedek parça farklı bir firmadan temin edilmiş olsa dahi yedek parça yükleniciye teslim edilir ve yedek parça fiyatı (kdv dahil) bakım-onarım anlaşmasının hak edişinden kesilir.



 

6.1.     Metin Kutusu: TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:
Bakım onarım yapacak firma, TS 12426 Yetkili Servisler” Tıbbi Cihazlar Kurallar veya

"TS 13703 Özel Servisler Tıbbi Cihazlar - Kurallar” standartlan kapsamında belgelerini sunmalıdır.

6.2 . Yüklenici teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili cihazın Uygun Türkçe yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMUNU” (CHECK - LIST ) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

6.3.    Bakım-onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım onarım yapacakları radyoloji cihaz grubunu kapsayan teknik eğitimi aldıklarına dair belge ve eğitim sertifikalarını

sunacaklardır.

6.4.                         Metin Kutusu: SBÜ Bursa Yüksek İhtisas E.A.H.
 
Bakım  anlaşma kapsamında hizmeti sunacak teknik servis sağlayıcılarının ve bu kuruluşlarda görev yapan ilgili teknik personelin ÜTS’ de kayıtlı olmalıdır.


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)