İhale No | 2394491 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 24 Şubat 2022 |
İhale Tarihi | 28 Şubat 2022 14:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Muhtesin ÖZDOGAN (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
|
0224 294 42 70 |
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Sayın........................................................................................................................................................... ; Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndennenizi rica 1 ederim. |
Sûra |
Marka Mode! |
MaHzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Topüam Fiyat |
Teslim Tarihi |
|
|
TOSHIBA MARKA 5S1 KARDİYAK PROBU ONARIM! İŞİ |
I |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İİ Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 28/02/2022 tarihi, saat i 4:30:00 kadar verilmiş oimahdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
................. .... |
|
tekliflerinizi bu form özerinde düzenleyerek teslim ediniz: AYRI bir form DÜZENLEMEYİNİZ? |
Teklif İsteyen Görevîi fişim,imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
|
Muhtesin ( |
)ZD(MJAN |
|
ŞâLiL-imJ |
|
|
/ V/—f / |
|
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölürrTSatınalrna Servisi tarafından do/ciurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI |
Doküman Kodu: |
F.23.028.00 |
İlk Yayın Tarihi: |
03.11.2011 |
Revizyon Tarihi: |
- |
Revizyon No: |
0 |
Sayfa No: |
1 |
16.02.2022 |
TUTANAK |
Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli’nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ihtiyacı vardır. Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz. GEREKÇE: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Hastanesi kalp merkezi ek binası Poliklinik Eko biriminde kullanılmakta olan Toshiba marka SSH-880CV model W1N1613009 seri nolu künye nolu Eko Kardiyografı cihazına uygun 5S1 Kardiyak probu arızası üzerine klinik mühendislik (biyomedikal hizmetlere ) gelmiştir. Yapılan incelemede cihazın artifakalr oluştuğu ve görüntüleri net göstermediği Klinik mühendislik birimimiz tarafından tespit edilmiştir onarımı tarafımızca yapılamadığından Cihaz servisinde sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL yetkili servisine yaptırılması hususunda; Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz. |
Sıra No |
Onarımı Yapılacak Cihaz |
Adet |
Yazıyla |
1 |
5sl kardiyok probu onarım işi |
1 |
Bir |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI |
TOSHİBA MARKA PST-25BT MODEL 5S1 KARDİYAK PROBU ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ 1. Onarım yapacak firma 5 S1 Kardiyak probu Arızasını Hastane bünyesinde bedelsiz tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır. 2. Membran değişimini yapacaktır. 3. Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan cihaz ile birlikte hastane teknik servisine teslim edilmelidir. 4. Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodları parça üzerine etiketlenmelidir.(Elektronik malzemelerde dahil.) 5. Değişen parçalar en az 6 Ay garanti kapsamında olmalıdır. 6. Servis raporunuzda Arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir. 7. Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullamm hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir. 8. Arıza onarımı sonrası cihaz hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz kullanıcı hekime teslim edilip kullanıcı hekim 7 gün test ettikten sonra klinik mühendislik birimimiz tarafından muayne kabulu yapılacaktır. 9. Fatura Klinik Mühendislik Bölümüne gönderilmemelidir, ilgili birim olan muayene komisyonuna yollanmalıdır. Cihaz ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır. Kaybolan fatura klinik mühendisilik birim sorumluluğunda değildir. 10. Cihaz kullanıcıya Firma tarafından bağlantı yapıp tüm fonksiyonları çalışır teslim edilecektir. 11. Belirtilen maddelerin yerine getirilmemesi durumunda, cihazın arızasının giderilse dahi muayene kabul komisyon biriminde uygunluğu verilmeyecektir. |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)