İhale No | 2017/289630 |
Sektör | Plastik ve Ambalaj Ürünleri ve Hizmetleri |
İdare | ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(ETİ HOLDİNG) Satınalma Dairesi Başkanlığı |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Kütahya |
İşin İli | Kütahya |
Yayın Tarihi | 13 Haziran 2017 |
İhale Tarihi | 20 Haziran 2017 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/289630 |
İşin Adı | : | 850000 Adet (Lam-Pp) Torba Alımı |
İhale Türü - Usulü | : | Mal Alımı - Açık İhale Usulü |
1 - İdarenin | ||
a) Adresi | : | Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. 06010 |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3122942236 - 3122942245 |
c) Elektronik posta adresi | : | |
ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının görülebileceği internet adresi |
: | www.etimaden.gov.tr |
2 - İhale konusu malın | ||
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 850.000 adet (LAM-PP) torba alımı |
b) Teslim [yeri / yerleri] | : | Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Emet Bor İşletme Müdürlüğü İşletme Ambarı Emet/KÜTAHYA |
c) Teslim [tarihi / tarihleri] | : | İşin süresi, sözleşmenin imzalanmasını müteakip ilk termin döneminin başlangıç tarihinden itibaren 4 (dört) aydır. Teslimatlar teknik şartnamenin 6 ncı maddesinde yer alan tabloda belirtilen termin programı doğrultusunda yapılacaktır. |
3- İhalenin / Ön Yeterlik / Yeterlik Değerlendirmesinin: |
||
a) Yapılacağı yer | : | Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sokak No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 20.06.2017 - 11:00 |
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler : |
4.1.1. Şekli ve içeriği şartname ekinde yer alan teklif mektubu,4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri; 4.1.7. İhale dokümanının satın alındığına dair belgeyi, 4.1.8. İş Deneyim Belgesini, İstekliler, teklif edilen bedelin %10’undan az olmamak üzere, yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında gerçekleştirilen ihale konusu iş veya benzer işle ilgili olarak, ilk ilan tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kesin kabul işlemleri tamamlanan mal alımlarıyla ilgili iş deneyimini gösteren belgeleri sunacaktır. Diğer hususlar 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinde olduğu gibidir.
4.1.8.1. Benzer iş olarak kabul edilecek işler, İhale konusu alım veya alımın bölümleriyle nitelik ve büyüklük bakımından benzerlik gösteren, aynı veya benzer üretim usul ve tekniğiyle üretilen, teçhizat, ekipman, mali güç ve uzmanlık ile personel ve organizasyon gerekleri bakımından benzer özellik taşıyan her türlü polipropilen (lamineli) veya polietilen torba imalatı veya satışı benzer iş olarak kabul edilecektir.
4.2. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde; 4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1.2. maddesinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının tüzel kişi ortağı tarafından, iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, bu ortak 4.1.6. maddesindeki belgeyi de sunmak zorundadır. Teklifleri ile birlikte sunacaklardır.
5- Posta veya kargo yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler doküman satış bedeli olan 110,00 Türk Lirasını, Türkiye Ziraat Bankası A.Ş. Ankara Kurumsal Bankacılık Şubesi nezdindeki TR080001001745377122455001 IBAN nolu Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü hesabına yatırmak ve fatura düzenlenebilmesi için adı soyadı, ticaret unvanı, bağlı bulunduğu vergi dairesi ve vergi numarası ile telefon ve faks numaralarını belirtilen ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresinde belirtildiği ihale doküman talep başvurularını Genel Müdürlüğümüzün 0312 294 22 45 nolu faksına veya posta yoluyla göndermek suretiyle satınalabilirler.
6- Teklifler 20.06.2017 Salı günü, saat 11:00’e kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Gelen Evrak Servisi Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA adresine elden verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7- Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp Teşekkülümüz, ihaleyi yapıp yapmamakta tamamen serbesttir. |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)