İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Toplanan Karışık Ambalaj Atıkları İhale İle Satılacak

İhale No 2618976
Sektör Tesis İşletme, Gayrimenkul Satış ve Kiralama Hizmetleri
İdare Altındağ Belediye Başkanlığı
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 8 Aralık 2022
İhale Tarihi 20 Aralık 2022 16:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

T.C.
ALTINDAĞ BELEDİYE BAŞKANLIĞI’NDAN
  1. İhale konusu olan işin niteliği, yeri ve miktarı:

Sıfır Atık Yönetim Sistemi kapsamında Altındağ ilçe sınırları içerisinde atık üreticilerinden kaynaklanacak ve Atık Yönetimi Yönetmeliği’nde belirtilen 15.01.06 atık kodlu 500 ton karışık ambalaj atığının sözleşmenin imzalandığı tarihten 30.06.2023 tarihine kadar Belediyemiz tarafından toplanarak satılması işi.

  1. İhale dokümanının nereden ve hangi şartlarda alınacağı

İhale dokümanı Altındağ Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’nde (Adres: Zübeyde Hanım Mah. Turgut Özal Bulvarı Altındağ Belediyesi Akköprü Kampüsü Altındağ / Ankara) bedelsiz olarak görülebilir.
Bedelsiz görme dışında şartname almak isteyenler, şartnameyi 300,00-TL karşılığında temin edebilirler.

  1. İhalenin nerede hangi tarih ve saatte ve hangi usulle yapılacağı

İhale Altındağ Belediyesi Hizmet Binası’nda Belediye Encümeni huzurunda yapılacaktır. (Adres: Zübeyde Hanım Mah. 657. Cadde No:14, Altındağ - Ankara/Türkiye) İhale 21 Aralık 2022 Çarşamba günü saat 16:00’da, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 45. Maddesi’ne göre yapılacaktır.

  1. Tahmin edilen bedel ve geçici teminat miktarı:

Aşağıda listede belirtildiği şekilde olup geçici teminatın en geç 20 Aralık 2022 Salı günü saat 16.00’a kadar ibraz edilmesi şarttır.

  1. İsteklilerde aranılan belgeler

       a. Gerçek Kişiler için:

İhale dokümanının satın alınması ve ihale dokümanında belirtilen şartları sağlaması

  1. Tüzel Kişiler için:

İhale dokümanının satın alınması ve ihale dokümanında belirtilen şartları sağlaması

İsteklilerin 20 Aralık 2022 Salı günü saat 16.00’a kadar belgeleri Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne teslim etmeleri zorunludur. Belirtilen saatten sonra yapılacak müracaatlar kabul edilmeyecektir.

S. NO

İŞİN NİTELİĞİ

İŞİN YAPILACAĞI YER

MUHAMMEN BEDEL

GEÇİCİ TEMİNAT

SÖZLEŞME SÜRESİ

1

Toplanan Karışık Ambalaj Atıklarının Satılması İşi

Altındağ İlçesi

555.000,00-TL
(KDV Hariç)

16.650,00-TL

Sözleşmenin imzalandığı tarihten 30.06.2023 tarihine kadar


           
 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)