İhale No | 2022/399099 |
Sektör | Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım |
İdare | SİVEREK BELEDİYESİ YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Şanlıurfa |
İşin İli | Şanlıurfa |
Yayın Tarihi | 22 Nisan 2022 |
İhale Tarihi | 10 Mayıs 2022 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
SİVEREK BELEDİYESİ YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Toplam 46 Kalem Muhtelif Kırtasiye Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2022/399099 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Camikebir Mahallesi 17.Sokak 3 63600 Siverek/ŞANLIURFA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4145521126 - 4145521027 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | bilgi@siverek.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Toplam 46 Kalem Muhtelif Kırtasiye Malzemeleri Alım İşi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Siverek Belediye Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğünün Deposuna istifli şekilde teslim edilecektir. |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 1 gün içinde alıma başlanacak olup 15 gün içerisinde malların tamamı Siverek Belediye Başkanlığı Yazı İşeri Müdürlüğünün Deposuna istifli şekilde teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Siverek Belediyesi İhale/Toplantı Salonu (Camikebir Mahallesi 17. Sokak NO:3 Siverek/ŞANLIURFA) |
b) Tarihi ve saati | : | 10.05.2022 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Ekonomik açıdan en avantajlı teklifi veren ilk iki firmadan komisyon kararı öncesi her üründen ikişer adet (farklı marka veya modellerde olacak şekilde, istekli isterse birer adet de sunabilir) numune istenecektir. Numunelerin isteneceği tarih ve saat daha sonra ilk iki istekliye bildirilecektir. Komisyon kararı, isteklilerin sunacağı numuneler doğrultusunda oluşturulacaktır. |
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler: |
Numune Tablosu |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Siverek Belediyesi İhale ve Satın Alma Birimi (Camikebir Mahallesi 17. Sokak NO:3 Siverek/ŞANLIURFA) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
FOTOKOPİ KÂĞIDI A4 80 GR | 700 | koli |
FOTOKOPİ KÂĞIDI A3 80 GR | 35 | koli |
KLASÖR GENİŞ | 3.000 | adet |
KLASÖR DAR | 500 | adet |
PLASTİK DOSYA MAVİ | 10.000 | adet |
POŞET DOSYA A4 | 4.000 | adet |
TAM KAPAK KARTON DOSYA | 500 | adet |
GELEN VE GİDEN EVRAK DEFTERİ (100 ADET GELEN 100 ADET GİDEN ) | 200 | adet |
ATAÇ NO:4 (100 LÜK) | 500 | kutu |
ATAÇ NO:3 (100 LÜK) | 500 | kutu |
DAKSİL ŞERİT | 200 | adet |
DELGEÇ ORTA BOY | 150 | adet |
ZIMBA ORTA BOY (24/6 ) | 150 | adet |
ZIMBA TELİ (24/6 ) | 1.500 | kutu |
KOLİ BANTI (40 METRE) | 500 | adet |
PARA BANT (33 METRE) | 1.000 | adet |
SİLGİ | 1.000 | adet |
KALEM AÇACAĞI (METAL) | 500 | adet |
ZARF A3 ( 30X40) | 1.000 | adet |
ZARF A4 (24X32 ) | 15.000 | adet |
ZARF A5 (17x35) | 2.500 | adet |
ZARF MEKTUP (BEYAZ) | 5.000 | adet |
KURŞUN KALEM (SİYAH) | 2.500 | adet |
KURŞUN KALEM (KIRMIZI) | 400 | adet |
TÜKENMEZ KALEM (MAVİ ÇELİK UÇLU) | 3.500 | adet |
HESAP MAKİNESİ (12 DİGİTS) | 30 | adet |
KÜP BLOK (8*8 CM BEYAZ RENK 250’LİK ) | 250 | adet |
FOSFORLU KALEM (TURUNCU) | 100 | adet |
FOSFORLU KALEM( MAVİ) | 100 | adet |
FOSFORLU KALEM (SARI) | 400 | adet |
FOSFORLU KALEM (YEŞİL) | 400 | adet |
ROLLER İMZA KALEMİ (MAVİ) | 300 | adet |
ASETATLI KALEM (MAVİ S) | 250 | adet |
ISTAMPA MÜREKKEBİ (MAVİ 50 ML ) | 250 | adet |
YAPIŞKANLI NOT KÂĞIDI (SARI 100 ‘LÜK ) | 350 | adet |
JAPON YAPIŞTIRICISI (20 GR ) | 250 | adet |
KATI YAPIŞTIRICI (STİCK 22 GR) | 500 | adet |
MAKAS ORTA BOY (17.5 CM ) | 100 | adet |
ZİMMET DEFTERİ | 50 | adet |
KALEMLİK (BÖLMELİ METAL ) | 30 | adet |
MASA ÜSTÜ EVRAK RAFI (METAL ) | 30 | adet |
CD ZARFI (100’LÜK ) | 25 | paket |
CD (50’LİK ) | 50 | kutu |
İMZA DOSYASI ( SÜMEN ) | 50 | adet |
BLOKNOT DEFTERİ (80 YAPRAK ) | 100 | adet |
PLASTİK ARŞİV VE PROJE DOSYASI ( MAVİ ) | 200 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)