Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
BİK İlan No |
: |
ILN01114531 |
Şehir |
: |
Eskişehir |
İHALE İLANI ÖZET BİLGİLERİ
Niteliği, Türü ve Miktarı
:
UKOME Kurulunun Kararı ile 110 (yüzon) adet Merkez Ticari Servis Aracı (S) Plakalarının işletme haklarının 10(on) yıl süre ile kiralanması işi
İhale ve Teklif Açma Tarihi
:
20.01.2020 10:00
İhalenin Yapılacağı Yer / Başvuru Adresi
:
Büyükşehir Belediyesi Taşbaşı Kırmızı Salonda
İhale Usulü
:
2886 Sayılı Dik, Açık Teklif Usulü
İhale Türü
:
Kiraya Verme
2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu (4734 s. Kamu İhale K. kapsamında yer alan işlerin ihalelerinde Devlet İhale K. hükümleri uygulanmaz.)nun 17. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.
Kapsam:
Madde 1 -
Genel bütçeye dahil dairelerle katma bütçeli idarelerin, özel idare ve belediyelerin alım, satım, hizmet, yapım, kira, trampa, mülkiyetin gayri ayni hak tesisi ve taşıma işleri bu Kanunda yazılı hükümlere göre yürütülür.
Birinci fıkrada sayılan daire ve idarelere bağlı döner sermayeli kuruluşlar ile özel kanunlarla veya özel kanunların vermiş olduğu yetkiyle kurulmuş bulunan fonların yukarıda belirtilen işlerinin nasıl yapılacağı Maliye Bakanlığınca hazırlanarak Bakanlar Kurulunca çıkarılacak yönetmelikte belirtilir.
________________________________________________________________________________
İhalenin İlanı:
Madde 17 -
İhale konusu olan işler aşağıdaki esas ve usullere göre isteklilere ilan yoluyla duyurulur:
1. İhalenin yapılacağı yerdeki ilanlar:
a) Günlük gazete çıkan yerlerde ihaleler, ihalenin yapılacağı yerde çıkan gazetelerde en az bir gün aralıkla yayınlanmak suretiyle iki defa duyurulur.
Gazete ile yapılacak ilk ilan ile ihale günü arası 10 günden, son ilan ile ihale günü arası 5 günden az olamaz.
b) Günlük gazete çıkmayan yerlerdeki ihalelerde ilan, bu fıkranın (a) bendindeki süreler içinde ilgili idare ile hükümet ve belediye binalarının ilan tahtalarına asılacak yazılar ve belediye yayın araçları ile yapılır. Bu işlemler bir tutanakla belgelenir. Bu yerlerde en çok 7 gün aralıklarla gazete çıkıyorsa ayrıca gazete ile bir defa ilan yapılır.
2. Diğer şehirlerde yapılacak ilanlar:
Tahmin edilen bedeli her yıl Genel Bütçe Kanunu ile belirlenecek miktarı aşan ihale konusu işler (1) numaralı fıkraya göre yapılacak ilanlardan başka, trajı göz önüne alınarak ili Basın - İlan Kurumunca tespit olunacak günlük gazetelerden birinde, ihale tarihinden an az 10 gün önce bir defa daha ilan edilir.(*)
3. Resmi Gazete ile yapılacak ilanlar:
Tahmin edilen bedeli (2) numaralı fıkra uyarınca belirlenecek miktarın üç katını aşan ihale konusu işler, ihale tarihinden en az 10 gün önce bir defada Resmi Gazete’de ilan edilir.(**)
4. İdareler, işin önem ve özelliğine göre bu ilanları yurt içinde ve yurt dışında çıkan başka gazeteler veya öteki yayın araçları ile de ayrıca yayınlatabilirler.
5. Pazarlık usulü ile yapılacak ihaleler için idareler, ilan yapıp yapmamakta serbesttirler.
________________________________________________________________________________
İlanlarda bulunması zorunlu hususlar:
Madde 18 -
İlanlarda aşağıdaki hususların belirtilmesi zorunludur.
a) İhale konusu olan işin niteliği, yeri ve miktarı,
b) Şartname ve eklerinin nereden ve hangi şartlarla alınacağı,
c) İhalenin nerede, hangi tarih ve saatte ve hangi usulle yapılacağı,
d) Varsa tahmin edilen bedel ve geçici teminat miktarı,
e) İsteklilerden aranılan belgelerin neler olduğu,
f) Kapalı teklif usulüyle yapılacak ihalelerde, tekliflerin hangi tarih ve saate kadar nereye verileceği.
________________________________________________________________________________
Şartname ve eklerinde değişiklik halinde ilan:
Madde 19 -
İlan yapıldıktan sonra şartname ve eklerinde değişiklik yapılamaz. Değişiklik yapılması zorunlu olursa, bunu gerektiren sebep ve zorunluluklar bir tutanakla tespit edilerek önceki ilanlar geçersiz sayılır ve iş yeniden aynı şekilde ilan olunur.
________________________________________________________________________________
İlanın uygun olmaması:
Madde 20 -
17 ve 18 inci maddelerdeki hükümlere uygun olmayan ilanlar geçersizdir. Bu durumda ilan yenilenmedikçe ihale yapılamaz.
İlanların geçersizliği ihale yapıldıktan sonra anlaşılırsa, ihale veya sözleşme feshedilir. Ancak, işde ivedilik ve ihalede Devletin yararı varsa, ihale ve sözleşme Maliye Bakanlığının uygun görüşü ve birinci derece ita amirinin onayı ile geçerli sayılabilir.
İhalenin veya sözleşmenin bozulması halinde, müteahhit veya müşterinin fesih tarihine kadar yapmış olduğu gerçek masrafları ile, varsa, tahakkuk etmiş hakedişleri verilir.
________________________________________________________________________________
http://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.2886.pdf
BASIN İLAN KURUMU Mevzuatına Git »
T.C.
ESKİŞEHİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞINDAN
UKOME Kurulunun Kararı ile 110 (yüzon) adet Merkez Ticari Servis Aracı (S) Plakalarının işletme haklarının 10(on) yıl süre ile kiralanması işi ayrı ayrı ihaleye çıkarılmış olup, 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 45. maddesine istinaden açık arttırma usulüne göre ihaleye konulmuştur.
Şartnameler Büyükşehir Belediyesi Satınalma Daire Başkanlığından temin edilebilir.
İsteklilerin;
1. Eskişehir İl Sınırlarında tebligat için adres göstermesi, Eskişehir İl Sınırlarında kanuni ikametgâh sahibi olması, ayrıca irtibat için de telefon ve faks numarası ile varsa elektronik posta adresi vermesi, (Aslı)
2. Gerçek kişilerde Nüfus Kayıt Örneği (Aslı)
3. Mevzuatı gereği Eskişehir İl Sınırları içinde kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası, Şoförler Odası belgesi ya da Servis araçları işletmeleri kayıt belgesi.
4. İsteklinin Tüzel kişi olması halinde, tüzel kişiliğinin kayıtlı olduğu Ticaret veya Sanayi Odasından alınacak Faaliyet Belgesi ve Yetki Belgesi (ihalenin yapıldığı tarihten en fazla 1 (bir) ay öncesinde alınmış) (Aslı veya noter onaylı)
5.Tüzel kişi olması halinde ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevleri belirtilen son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri. Gerçek kişi ise noter tasdikli imza beyannamesi, (Aslı veya noter onaylı)
6. İsteklinin tüzel kişi olması halinde, şirket kuruluşuna ilişkin ana sözleşmenin, son sermaye artışının ve temsil ve ilzama ilişkin kararının tescil ve ilan edildiğini gösteren Ticaret Sicil Gazetesi. Son sermaye artışı sonrasında ortaklık yapısı değişmiş ise, ortaklık yapısının son durumu gösteren şirketin yetkililerince imzalanmış belge. (Aslı veya noter onaylı)(Faaliyet konusunda Taşıma ve Servis işi olanlar ihaleye katılabilir.)
7. Vekâleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekâletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi, (Aslı veya noter onaylı )
8. İsteklinin gerçek kişi olması halinde, 2020 yılı içerisinde alınmış “Adli Sicil Kayıt Belgesi” aslı (Karayolu Taşıma Yönetmeliği’nin 12/c Maddesi’nin son paragrafında tarif edilen suçlardan sabıkalı olanlar ihaleye katılamayacaklardır.)
9. İdari şartnamede belirtilen geçici teminatın yatırıldığına dair alındı belgesi veya banka teminat mektubu verilecektir. (Aslı)
10. Eskişehir Büyükşehir Belediyesinden, ihalenin yapıldığı tarihten en fazla 10 (on) gün öncesinde alınmış borcu yoktur belgesi verilecektir. (Aslı)
11. İhale dosyası alındı makbuz bedeli belgesi, (Aslı)
12. Her “S” Plaka kiralanması için yukarıdaki istenilen evraklar ayrı ayrı düzenlenecektir.
13. Gerçek kişiler 26 yaşından gün almış, 66 yaşından gün almamış olmalıdır. D Sınıfı Okul Servisleri için 5 yıllık, D1 Sınıfı Okul Servisleri için 7 yıllık ehliyet sahibi olmak. Personel Servislerinde en az 3 yıllık ehliyet sahibi olmak.
14. Gerçek kişiler Ekli formu ilgili kurumlara onaylatacaktır.
Yukarıda istenilen belgeler ile birlikte ihale tarih ve saatinde Büyükşehir Belediyesi Taşbaşı Kırmızı Salonda Hazır Bulunmaları gerekmektedir. |
İhale Konusu |
Aylık Muhammen Bedeli |
Şartname Bedeli |
Geçici Teminat |
İhale Tarihi |
İhale Saati |
S 1701 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
10:00 |
S 1702 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
10:15 |
S 1703 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
10:30 |
S 1704 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
10:45 |
S 1705 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
11:00 |
S 1706 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
11:15 |
S 1707 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
11:30 |
S 1708 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
11:45 |
S 1709 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
13:00 |
S 1710 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
13:15 |
S 1711 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
13:30 |
S 1712 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
13:45 |
S 1713 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
14:00 |
S 1714 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
14:15 |
S 1715 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
14:30 |
S 1716 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
14:45 |
S 1717 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
15:00 |
S 1718 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
15:15 |
S 1719 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
15:30 |
S 1720 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
15:45 |
S 1721 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
16:00 |
S 1722 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
16:15 |
S 1723 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
16:30 |
S 1724 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
16:45 |
S 1725 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
20.01.2020 |
17:00 |
S 1726 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
10:00 |
S 1727 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
10:15 |
S 1728 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
10:30 |
S 1729 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
10:45 |
S 1730 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
11:00 |
S 1731 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
11:15 |
S 1732 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
11:30 |
S 1733 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
11:45 |
S 1734 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
13:00 |
S 1735 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
13:15 |
S 1736 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
13:30 |
S 1737 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
13:45 |
S 1738 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
14:00 |
S 1739 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
14:15 |
S 1740 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
14:30 |
S 1741 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
14:45 |
S 1742 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
15:00 |
S 1743 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
15:15 |
S 1744 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
15:30 |
S 1745 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
15:45 |
S 1746 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
16:00 |
S 1747 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
16:15 |
S 1748 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
16:30 |
S 1749 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
16:45 |
S 1750 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
21.01.2020 |
17:00 |
S 1751 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
10:00 |
S 1752 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
10:15 |
S 1753 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
10:30 |
S 1754 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
10:45 |
S 1755 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
11:00 |
S 1756 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
11:15 |
S 1757 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
11:30 |
S 1758 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
11:45 |
S 1759 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
13:00 |
S 1760 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
13:15 |
S 1761 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
13:30 |
S 1762 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
13:45 |
S 1763 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
14:00 |
S 1764 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
14:15 |
S 1765 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
14:30 |
S 1766 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
14:45 |
S 1767 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
16:00 |
S 1768 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
16:15 |
S 1769 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
16:30 |
S 1770 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
16:45 |
S 1771 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
22.01.2020 |
17:00 |
S 1772 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
10:00 |
S 1773 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
10:15 |
S 1774 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
10:30 |
S 1775 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
10:45 |
S 1776 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
11:00 |
S 1777 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
11:15 |
S 1778 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
11:30 |
S 1779 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
11:45 |
S 1780 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
13:00 |
S 1781 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
13:15 |
S 1782 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
13:30 |
S 1783 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
13:45 |
S 1784 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
14:00 |
S 1785 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
14:15 |
S 1786 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
14:30 |
S 1787 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
14:45 |
S 1788 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
15:00 |
S 1789 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
15:15 |
S 1790 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
15:30 |
S 1791 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
15:45 |
S 1792 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
16:00 |
S 1793 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
16:15 |
S 1794 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
16:30 |
S 1795 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
16:45 |
S 1796 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
23.01.2020 |
17:00 |
S 1797 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
24.01.2020 |
10:00 |
S 1798 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
24.01.2020 |
10:15 |
S 1799 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
24.01.2020 |
10:30 |
S 1800 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
24.01.2020 |
10:45 |
S 1801 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
24.01.2020 |
11:00 |
S 1802 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
24.01.2020 |
11:15 |
S 1803 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
24.01.2020 |
11:30 |
S 1804 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
24.01.2020 |
11:45 |
S 1805 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
24.01.2020 |
14:00 |
S 1806 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
24.01.2020 |
14:15 |
S 1807 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
24.01.2020 |
14:30 |
S 1808 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
24.01.2020 |
14:45 |
S 1809 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
24.01.2020 |
15:00 |
S 1810 |
3.000,00-TL+KDV |
100,00-TL |
10.800,00 TL |
24.01.2020 |
15:15 |
İLAN OLUNUR |
|
|
|
|
|
|