İhale No | 2014/117312 |
Sektör | Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler Akaryakıt ve Petrol Ürünleri Kimyasallar, Gazlar, Metaller ve Madencilik Ürünleri Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı Spor Malzemeleri ve Ekipmanları Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri |
İdare | Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Eskişehir |
İşin İli | Eskişehir |
Yayın Tarihi | 23 Eylül 2014 |
İhale Tarihi | 28 Ekim 2014 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DEVLET HASTANESİ -YUNUS EMRE-ESKİŞEHİR SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
64 KISIM TIBBİ SARF VE CERRAHİ ALET ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/117312 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | ULUÖNDER MAH. SALIH BOZOK CAD. NO:23 26190 TEPEBAŞI/ESKİŞEHİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2223309999 - 2223357258 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | yedhsatinalma@eskisehirsaglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 64 KISIM TIBBİ SARF VE CERRAHİ ALET ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalandığı gün işe başlanacak olup sözleşme süresi 365 takvim günüdür.Yüklenici / yükleniciler sözleşme kapsamındaki cerrahi aletleri 60 gün içinde tek seferde, sarf malzemeleri peyder pey teslim edilecek olup, Teslimatlar maksimum 6 partide (Siparişin yükleniciye yazılı olarak tebliğinden itibaren) 10 iş günü içerisinde Muayene Kabul Komisyonu gözetiminde siparişi veren ilgili depoya teslim edilecektir. Teslim tarihi ve saati en az bir gün öncesinde Hastanenin ilgili deposuna bildirilecek, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacaktır. Teslim sırasında yüklenici firmadan yetkili en az bir kişi mutlaka bulunacak, kargo elamanlarının bırakıp gittiği malzemeler kabul edilmeyecektir. Bırakılan bu malzemelerin muhafazasından veya geri gönderilmesinden hastanemiz sorumlu olmayıp malzemelerin depoya istiflenmesi yükleniciye aittir. Teslim edilecek malzemeler, teknik şartnameye ve bırakılan numuneye uygunluğu kontrol edildikten sonra teslim alınacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Yunus Emre Devlet Hastanesi Hastane Yöneticiliği - Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No:23 26190 Tepebaşı / ESKİŞEHİR |
b) Tarihi ve saati | : | 14.10.2014 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Ürün/ürünlerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kayıtlı olması ve (TİTUBB)'da Sağlık Bakanlığı onaylı olması gerekmektedir. İstekli üretici ve imalatçı firma ise UBB firma numarası, istekli bayi ise UBB bayi numarasını verecektir. İstekliler ürünleri ile ilgili TİTUBB kaydı internet çıktılarını sağ üst köşeye kısım numarası belirterek dosyaya koyacaklardır. Mevzuatı gereği UBB kaydı gerektirmeyen ürün/ürünler için ise istekliler, bu durumu (Sağlık Bakanlığından alınmış) yazılı olarak belirteceklerdir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
23. kısım için ürünün S.B. Biyosidal ürün ruhsatı olacaktır. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler teklif edeceği malların numunelerini ve/veya kataloglarını ihale saatinden önce kendileri tarafından düzenleyecekleri Numune Teslim Tutanağı ile birlikte kontrolü yapılacak ve bütün numuneler bir koliye konularak, üzerine teklif veren istekliyi belirtici etiket yapıştırılıp satınalma birimine teslim edeceklerdir. Teknik Şartnamede belirtildiği şekilde numune verilecek,sayı belirtilmemişse 1 adet numune ve/veya katalog verilecek olup,Cerrahi aletlerle ilgili kısımlar ve 58. kısımda teknik şartnameye uygunluk belgesi hazırlanacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı YUNUS EMRE DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ-Uluönder Mah.Salih Bozok Cad. No:23 TEPEBAŞI/ESKİŞEHİR adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 75 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 100 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Eskişehir Merkez Şubesi TR850001000117493113965001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yunus Emre Devlet Hastanesi Hastane Yöneticiliği - Uluönder Mah. Salih Bozok Cad. No:23 26190 Tepebaşı / ESKİŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)