İhale No | 2018/242235 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler Tıbbı Cihazlar ve Bakımı Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı |
İdare | Balıkesir İl Sağlık Müdürlüğü |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Balıkesir |
İşin İli | Balıkesir |
Yayın Tarihi | 22 Mayıs 2018 |
İhale Tarihi | 13 Haziran 2018 14:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
SAĞLIKLI HAYAT MERKEZLERİ İÇİN TIBBİ SARF, CİHAZ VE DEMİRBAŞ MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/242235 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | BAHÇELİEVLER MAH. 100. YIL CAD. 289. SOK. NO:3 10100 BALIKESİR MERKEZ/BALIKESİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2662430366 - 2662451922 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | balikesir.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 67 Kalem SAĞLIKLI HAYAT MERKEZLERİ İÇİN TIBBİ SARF, CİHAZ VE DEMİRBAŞ MALZEME Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Balıkesir İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığınca gösterilen yerlere kurulumu yapılmış ve çalışır vaziyette |
c) Teslim tarihi | : | Yüklenici kendisine ihale edilen malların tamamını sözleşmenin taraflarca imzalanmasından itibaren 30 (otuz) gün içerisinde teknik şartnamede belirtilen hususlar çerçevesinde idarenin belirlediği yerlere çalışır ve kullanıma hazır bir şekilde yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Bahçelievler Mah. 100.Yıl Cad. 289. Sok. Sağlık Müdürlüğü Hizmet Binası Kat:1 Altıeylül-BALIKESİR |
b) Tarihi ve saati | : | 13.06.2018 - 14:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Bakanlığımız ilgili genelgeleri ve duyuruları gereği;
İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait İHALE TARİHİ İTİBARİYLE geçerli olmak üzere;
1.) İstekliler, TITUBB’da ve/veya ÜTS'de kayıtlı olduklarını gösterir belgeleri sunmak zorundadır. İhaleye giren firma bayi ise ihaleye girilen ürünün tedarikçi (üretici/ithalatçı) firmasının bayisi olduğunu gösterir belgeyi teklifi ile birlikte sunmalıdır.
2.) İstekli tarafından teklif edilen ürün veya cihaz Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında değil ise Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair üretici veya ithalatçı firma tarafından düzenlenmiş beyanı sunmak zorunludur. Beyan, üretici firmalar için üretici firma yetkilisinin imza ve kaşesi; ithal edilen ürünler için ithalatçı firma yetkilisinin imza ve kaşesi olacak şekilde verilecektir. 1. ve 2. maddelere istinaden sunulacak ürüne ve istekliye ait belgelere, Birim Fiyat Teklif Cetvelinde yer verilen ürüne karşılık gelen sıra numarası yazılacaktır.
3.) İstekliler, Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği kapsamında düzenlenen "Satış Merkezi Yetki Belgesi"ni ihale teklif dosyasında sunacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
2. - 3. - 5. - 9. - 12. - 15. - 50. ve 67. Sıra numaralı kalemler için Teklif veren istekliler, a) Teklif edilen cihazlar, bileşen aksesuarları ve ek sistemleri Teknik Şartnamelerinde belirtilen süre kadar garanti kapsamında olacaktır. Garanti kapsamı süresince yedek parça dâhil her türlü servis, bakım ve onarım hizmetinin yetkili firma tarafından ücretsiz olarak verileceğine dair belge teklif ile birlikte istekli ve yetkili üretici ve/veya ithalatçı firma tarafından yazılı olarak sunulacaktır. Garanti içinde cihazın bozuk olduğu süreler garanti süresine eklenecektir. b) Cihaza ait 10 (on) yıllık yedek parça fiyat listesi döviz cinsinden ihale dosyasında sunulacaktır. Ayrıca; yedek parça fiyat listesi üzerinden temin edileceği istekli ve yetkili üretici ve/veya ithalatçı firma tarafından yazılı olarak belirtilecektir. Yedek parçalar için belirlenen fiyatlar, ilgili cihazın toplam bedelinin %200’ünü geçmeyecektir. c) İstekliler tarafından Yetkili Teknik Servis Listesi sunulacaktır. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
Yerli Malı Belgesi sunan istekliler; Yerli Malı Belgesinin hangi kaleme ait olduğunu belirterek teklifleri ile birlikte sunacaklardır. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
a) 4. Kalem, 20. ile 49. Kalemler dahil arası, 51. İle 65. Kalemler dahil arası 1 ’er adet numune, diğer numune istenilmeyen kalemler için Katalog vb. sunulacak, Numuneler ihale saatine kadar teklif zarfı ile birlikte, numunelerin üzerine firma ismi ve ihale sıra numarası yazılıp bütün numuneler bir koliye konularak, üzerine teklif veren istekliyi belirtici etiket yapıştırılıp Numune Teslim Tutanağı ile satınalma birimine teslim edilecek. b) Ekonomik Açıdan en avantajlı teklif sahibi numuleri hariç Kurumumuza teslim edilen numuneler İhale itiraz süresi dolduktan 7 iş günü içersinde geriye teslim alınacak, alınmayan malzemeler için idaremizin bir sorumluluğu olmayacaktır. c) Teklif verilen tüm kalemler için Teknik Şartnameye uygunluk belgesi verilecektir. Uygunluk belgesi Teknik Şartname maddelerine karşılık gelecek şekilde madde madde İstekli tarafından imzalı kaşeli bir şekilde sunulacaktır. d) 2. - 3. - 5. - 9. - 12. - 15. - 50. ve 67. Sıra numaralı kalemler için, İhale Komisyonu Teknik şartnamenin karşılanıp karşılanmadığına ilişkin gerekli görmesi halinde isteklilerden (Gerekli görülen cihazlarla ilgili) DEMONSTRASYON isteyebilecektir. İhaleye katılan ve teklifi geçerli bulunan firmalar gerekli görülmesi halinde demoya çağrılacaktır. Demonstrasyona katılım yeri, tarih ve saati ayrıca ihale sonrasında isteklilere yazılı olarak bildirilecektir. İsteklilere demo yazısının tebliğinden itibaren 5 iş gününden az olmamak üzere süre verilecek olup isteklilerden verilecek bu süre içerisinde demoya hazır olmaları istenecektir. İstekliler demonstrasyona teknik şartnamede belirtilen tüm hususları gösterecek şekilde tüm donanım, cihaz ve malzemeleriyle hazır olarak geleceklerdir. Demo esnasında, değerlendirilen teknik şartname maddelerinin gösterilememesi durumunda o maddeler tekrar değerlendirmeye alınmayacaktır. Demo yapılması neticesinde teklifte sunulan herhangi bir madde veya alt maddelerin Teknik Şartnameye uygun olmadığının tespiti halinde istekli ihale dışı bırakılacaktır. Demo sonucunda en az iki komisyon uzman üyesinin ve firma yetkililerinin imzalayacağı demonstrasyon tutanağı düzenlenecektir. Demo tutanağının isteklilerce imzalanmaması halinde yine bu husus demoya katılan komisyon üyesi/üyeleri tarafından tutanakta belirtilecektir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya Özel Sektörlerce gerçekleştirilen her türlü Tıbbi Sarf Malzeme veya Cihaz Alımları benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bedeli T.C. ZİRAAT BANKASI TR78000 10 000 45373 246 90 5002 İban Numaralı Kurumlar Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü Hesabına Yatırılarak (Açıklama kısmına İKN ve Döküman Bedeli Belirtilerek) İl Sağlık Müdürlüğümüz Satınalma Birimi'nden adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bahçelievler Mah. 100.Yıl Cad. 289. Sok. Sağlık Müdürlüğü Hizmet Binası Kat:1 Altıeylül-BALIKESİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
Bebek Boy Ölçme Çubuğu | 4 | adet |
Bebek Dijital Elektronik Terazi | 4 | adet |
CO ölçüm cihazı | 4 | adet |
Çocuk Steteskop | 4 | adet |
Fetal El Dopleri | 4 | adet |
Fizik Tedavi Masası | 3 | adet |
Jinekolojik Muayene Masası | 3 | adet |
Kurşun Gonad Over Koruyucu | 3 | adet |
Odyometri Cihazı | 2 | adet |
Ön ve Sırt Korumalı Kurşun Önlük | 3 | adet |
Spiral Kollu Muayene Lambası | 3 | adet |
Tartı Boy ölçer | 11 | adet |
Tedavi Arabası | 7 | adet |
Tedavi/Rehabilitasyon Yatağı | 3 | adet |
Temassız Ateş ölçer | 4 | adet |
Tiroid koruyucu kurşun boyunluk | 3 | adet |
KAN ALMA KOLTUĞU | 3 | adet |
KAN ALMA TABURESİ | 5 | adet |
LABORATUVAR MALZEME DOLABI | 4 | adet |
TİBBİ ATIK KOVASI | 39 | adet |
AERATÖR İÇİN ELMAS FREZLER (RONT,FİSSÜR,TERS KONİK, ALEV) | 400 | adet |
AĞIZ SPATÜLÜ (AMALGAM VE KOMPOZİT) | 40 | adet |
ALET DEZENFEKTAN KUTUSU | 4 | adet |
AMALGAM FULVARI | 40 | adet |
ANGULDRUA İÇİN TUNGSTEN CARBİT FREZ | 40 | adet |
ANGULDRUVA | 4 | adet |
ARTİKULASYON KAĞIDI (U-FORMU) | 8 | kutu |
ARTİKÜLASYON KAĞIDI (I FORMU) | 8 | kutu |
AYNA BAŞI | 80 | adet |
AYNA SAPI | 80 | adet |
BİSTÜRİ | 8 | adet |
BİSTÜRİ UCU (NO15) | 4 | kutu |
DAVYE TAKIMI (ÇOCUK İÇİN) | 4 | takım |
DENTAL TÜKRÜK EMİCİ | 8 | paket |
DETERTRAJ FIRÇASI | 4 | kutu |
DETERTRAJ LASTİĞİ | 4 | kutu |
EKSCAVATÖR | 40 | adet |
ENJEKTÖR DENTAL UZUN UÇ 2 CC | 3 | kutu |
FLOR KAŞIĞI | 3 | paket |
HASTA ÖNLÜĞÜ | 3 | rulo |
KORUYUCU GÖZLÜK | 5 | paket |
KOMPOZİT ZIMPARASI | 4 | paket |
KRETUAR | 20 | adet |
MAKAS CERRAHİ | 8 | adet |
MATRİKS ALETİ (DÜZ)TAŞIYICI | 16 | adet |
MATRİKS BANDI ( DAR ) | 4 | paket |
MATRİKS BANDI | 4 | paket |
MİKROMOTOR | 4 | adet |
OTOKLAV | 4 | adet |
PERİODONTAL KÜRET (GRACEY KÜRET) (5-6), (7-8), (11-12), (13-14) | 8 | takım |
PERİODONTAL SOND | 8 | adet |
PETRİ KUTUSU CAM | 16 | adet |
PİYASEMEN | 4 | adet |
PRESEL | 80 | adet |
SİMAN FULVARI | 40 | adet |
SİMAN SPATÜLÜ | 40 | kutu |
SOND (ORAK VE DÜZ ) | 80 | adet |
STERİLİZASYON RULOSU (5,10,15,20 cm) | 16 | rulo |
ŞEFFAF MATRİKS BANDI | 4 | kutu |
TEK KULLANIMLIK CERRAHİ ÖNLÜK(SMALL MEDİUM) | 18 | adet |
TEL ALET YIKAMA FIRÇASI | 4 | adet |
TETİYER BAŞLIK ÖRTÜSÜ | 4 | paket |
UNİT TABLA ÖRTÜSÜ | 4 | rulo |
YÜZ KORUYUCU VE APARATI | 4 | paket |
TEKERLEKLİ ALET DOLABI | 4 | adet |
KOMPLE DİŞ ÜNİTİ | 4 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)