İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2014/112396 - Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2014/112396
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 16 Eylül 2014
İhale Tarihi 31 Ekim 2014 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

TIBBİ SARF MALZEME ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2014/112396
1-İdarenin
a) Adresi:CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası:2762167000 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi:ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :96 Kalem- mal alımı (Tıbbi Sarf Malzeme Alımı)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri :Genel Sekreterliğimize bağlı Uşak Devlet Hastanesi ambarı, Banaz Devlet Hastanesi ambarı, Eşme Devlet Hastanesi ambarı
c) Teslim tarihleri:Sözleşme imzalanmasına müteakip malzemeler sözleşmenin 44.1. maddesinde listesi belirtilen ilgili hastanenin ambarına 4 parti halinde teslim edilecektir. İlk parti sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 gün içerisinde, diğer partiler Şubat, Nisan ve Haziran aylarının ilk haftasında ilgili hastanelerinin Tıbbi Sarf depolarına teslim edilecektir. Hastanelerin acil ihtiyacının olması halinde İl Stok Koordinasyon Birimi tarafından sipariş verildikten sonra malzemeler 7 gün içerisinde ilgili idarelerin Tıbbi Sarf depolarına teslim edilecektir. Sözleşmenin süresi 30.06.2015 tarihinde sona erecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma İhale Odası
b) Tarihi ve saati:13.10.2014 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen ürünler, T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalıdır. TİTUBB Kayıt Bildirim İşlemi Tamamlama tarihi onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. ( TITUBB bayi bilgi formu)

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif veren firma ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale tarih ve saatine kadar teklif etmiş olduğu ürünlere ait numunelerini ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Söz konusu numuneler üzerine firma ismini ve ürünün ihaledeki sıra numarasını belirten etiket yapıştırılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 40 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 50 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin Halk Bankası Uşak Şubesi TR200001200978200006100047 IBAN Nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Miktar Birim
ASPİRASYON TORBASI RECEPTAL 2000 CC 3.000 ADET
DİSPOSABLE SHAVER UCU ROZERCUT 5,5 MM 20 ADET
DOUBLE J STEN SETİ 340 ADET
ENDOSKOPİK TROKAR 12 MM 20 ADET
OTOMATİK YIKAMA MAKİNELERİ İÇİN CERRAHİ ALET YAĞLAYICI SOLÜSYON 100 LİTRE
PEZZER SONDA NO : 26 90 ADET
PEZZER SONDA NO : 32 100 ADET
PEZZER SONDA NO:30 100 ADET
PLAZMA KİNETİK SÜPER LOOP ELEKTRODU 10 ADET
PLEVRA VE TORAKS DRENAJ SETİ 80 ADET
SPONGOSTAN PEDİ 2*2 50 ADET
STERİL STRİP 1.060 ADET
TORAKOSKOPİK TROKAR KÜNT UÇLU 11,5 MM - 12 MM 6 ADET
TORAX TÜPÜ 2000 CC 300 ADET
STANDART KESİCİ LOOP ( MED 15 CİHAZ UYUMLU) 10 ADET
TÜP ENDOTRAKEAL KAFSIZ NO:2,5 103 ADET
TÜP ENDOTRAKEAL KAFSIZ NO:3 200 ADET
TÜP ENDOTRAKEAL KAFSIZ NO:3,5 200 ADET
T-DREN NO:16 22 ADET
T-DREN NO:18 20 ADET
T-DREN NO:20 20 ADET
ULTRASONİK ALET YIKAMA SOLÜSYONU 55 LİTRE
VERES İĞNESİ UZUN 4 ADET
YUMUŞAK DREN TORBALI NO: 12 2 ADET
KAN TORBASI 100 ADET
ALKOLMETRE ÜFLEME ÇUBUĞU (ENVİTEC MARKA CİHAZA UYUMLU) 300 ADET
ASPİRASYON KATATERİ KAPALI SİSTEM 5 FR 50 ADET
EEG PASTASI 30 ADET
ENJ.DİSP.KİLİTLİ 20 CC PEMBE UÇ 7.000 ADET
IŞIK KORUMALI FİLTRELİ UZATMA SETİ 300 ADET
KARTON ATEL PEDİATRİK 150 ADET
KARTON ATEL YETİŞKİN 150 ADET
MUAYENE ÖNLÜĞÜ (KULAK LAVAJI İÇİN) 150 RULO
ÖRDEK 500 ADET
PERFÜZATÖR LİNE SET YENİ DOĞAN İÇİN (RENKLİ) 500 ADET
PORT İNFÜZYON POMPASI 5 GÜNLÜK 100 ADET
PULSOKSİMETRE SATURASYON PROBU (YENİ DOĞAN İÇİN) 500 ADET
SÜRGÜ 500 ADET
VARİS ÇORABI SMALL 100 ÇİFT
VARİS ÇORABI MEDİUM 200 ÇİFT
VARİS ÇORABI LARGE 300 ÇİFT
VARİS ÇORABI XL 300 ÇİFT
VARİS ÇORABI XXL 300 ÇİFT
VÜCUT BAKIM SETİ 1.200 ADET
CER.SÜT. POLİPROPİLEN NO: 1 LOOP Y.İ 45-48 MM 852 ADET
CER.SÜT. POLİPROPİLEN NO: 0 Y.İ 45-48 MM 900 ADET
CER.SÜT. POLİPROPİLEN NO:0 K.İ. 45-48 MM 252 ADET
Göz İçi BSS Solüsyon 350 ADET
GÖĞÜS ELEKTRODU EFORLU 50.000 ADET
TENS CİHAZI ELEKTRODU 1.500 TAKIM
CER. SÜT. POLİGLAKTİN RAPİDE NO:5/0 Y.İ 2.400 ADET
LÖKOSİT FİLTRESİ 300 ADET
Fako Kaset 120 ADET
MVR Knife 800 ADET
ELDİVEN STERİL NO:7 ( CERRAHİ ) 20.000 ADET
AĞIZ BAKIM SETİ 1.000 ADET
ENJ. DİSP. 2 CC DENTAL 10.000 ADET
ENJ. DİSP. 50 CC YEŞİL UÇLU 10.000 ADET
ENJ. DİSP.2 CC TURUNCU 10.000 ADET
CER. SÜT. İPEK İĞNESİZ NO:2/0 17*45 1.200 ADET
CER. SÜT. POLYESTER NO:2 Y.İ. 45-50 MM 120 ADET
CER. SÜT. POLYESTER NO:5 Y.İ. 48-55 MM 120 ADET
CER.SÜT. İPEK ATR. NO: 1 K.İ 38-40 MM 1.440 ADET
CER.SÜT. POLİGLAKTİN NO: 3/0 K .İ 26-28 mm 1.680 ADET
CER.SÜT. POLİGLAKTİN RAPİDE NO: 0 Y.İ 45 MM 1.680 ADET
CER.SÜT. POLİGLAKTİN RAPİDE NO: 2/0 Y.İ 16-28 mm 1.440 ADET
CER.SÜT. POLİGLAKTİN İĞNESİZ NO: 2/0 150 CM 480 ADET
CER.SÜT. POLİPROPİLEN NO: 4/0 Y.İ 20-22 mm 720 ADET
CER.SÜT. POLİPROPİLEN NO: 7/0 ÇİFT Y.İ. 10 MM 120 ADET
CER.SÜT. POLİPROPİLEN NO: 7/0 ÇİFT Y.İ 8 MM 120 ADET
KSİLEN SOL. 300 LİTRE
FORMALDEHİT %10 TAMPONLU SOL. 2.000 LİTRE
AARB BOYA SETİ 4 KUTU
ANTİ HUMAN GLOBULİN(COOMBS SERUMU) 30 ADET
STERİL LANSET 30.000 ADET
GRAM BOYA SETİ 10 SET
SEDİM TÜPÜ (MANUEL) 3.000 ADET
EKG KAĞIDI RULO 110mm X 30m 620 ADET
DEVELOPER 1.BANYO SOL. 320 LİTRE
FİXER 2.BANYO SOL. 80 LİTRE
KOTER KABLOSU (MED 15 CİHAZ UYUMLU) 10 ADET
SHAVER UCU (CONMED MARKA CİHAZ UYUMLU) 200 ADET
ENDOSKOPİK TEK PORT KARPAL TÜNEL GEVŞETME BIÇAĞI 50 ADET
EKG KAĞIDI RULO 210 mm X 25 m 500 ADET
TRANSPORT BESİ YERİ 2.000 ADET
ENJEKTÖR İNSÜLİN 60.000 ADET
ENJEKTÖR İĞNE UCU SARI 20.000 ADET
ENJEKTÖR İĞNE UCU PEMBE 20.000 ADET
ENJEKTÖR İĞNE UCU SİYAH 50.000 ADET
ENJEKTÖR İĞNE UCU YEŞİL 20.000 ADET
GROCOTT METHENAMİNE SİLVER BOYA 100 TEST
HELİCOBACTER PYLORİ KASET TEST 1.000 TEST
İDRAR KABI PLASTİK KAPAKLI 60.000 ADET
NST KAĞIDI SUNRAY CİHAZA UYUMLU 400 ADET
NST KAĞIDI COROMETRİS CİHAZA UYUMLU 600 ADET
VAKUM ASPİRASYONUYLA MEMEDEN DOKU ÇIKARAN BİYOPSİ SETİ 22 ADET
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)