İhale No | 2014/71036 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Balıkesir |
İşin İli | Balıkesir |
Yayın Tarihi | 31 Temmuz 2014 |
İhale Tarihi | 25 Ağustos 2014 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
23 Kalem Hemodiyaliz Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/71036 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | ÇAGIS KAMPÜSÜ 10145 ÇAĞIŞ KAMPÜSÜ BALIKESİR MERKEZ/BALIKESİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2666121010 1200-1203 - 2666121294 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | hastanesatinalma@balikesir.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 23 Kalem Hemodiyaliz Sarf Malzeme Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip hastane idaresinin istediği zaman ve miktarlarda, mesai saatleri içerisinde 30.09.2015 tarihine kadar hastane eczane deposuna peyder pey teslim edilecektir. |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip hastane idaresinin istediği zaman ve miktarlarda, mesai saatleri içerisinde 30.09.2015 tarihine kadar hastane eczane deposuna peyder pey teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Balıkesir Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Çağış Kampüsü BALIKESİR |
b) Tarihi ve saati | : | 25.08.2014 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
İstekliler, listede yer alan bütün malzemeler için; bozuk, kırık, amabalajı yırtık veya zarar görmüş, miyadı dolan yada dolmasına az kalan, vb. sebeplerle oluşan aksaklıklarda kurumu zora düşürmeyecek şekilde aksaklıkları giderebilmesi için teknik servis ve teknik alt yapı durumunu gösteren belgeleri ibraz edeceklerdir. ya da bununla ilgili taahhütname ihale dosyasında sunacaklardır. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
1)İstekliler Sağlık Bakanlığı T.C. Ulusal Bilgi Bankasına ait kayıtlı olduklarını ve alımı yapılacak tıbbi ürünlerin TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösteren belgeleri vereceklerdir.Ayrıca isteklilerin yetkili satıcı olması durumunda tedarikçi firmanın bayisi olduğunu gösteren belgeleri Sağlık Bakanlığı T.C. Ulusal Bilgi Bankası internet sayfasından indirerek vermeleri zorunludur. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1.İstekliler teklif edilen ürünlerin sıra numarasına göre (genel hükümler dahil olmak üzere) teknik şartname maddelerine ait ayrı ayrı ve şartnamedeki sıraya uygun olarak şartnameye uygunluk belgesi vereceklerdir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı Balıkesir Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Arastırma Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 85 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Balıkesir Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Halk Bankası Balıkesir Şubesi TR93 0001 2009 2410 0006 0000 73 nolu hesaba veya hastane veznesine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Balıkesir Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
R.O.Su sistemi 25mikron filtre | 300 | Adet |
R.O.Su sistemi 10mikron filtre | 300 | Adet |
R.O.Su sistemi 5mikron filtre | 300 | Adet |
R.O.Su sistemi 1,3mikron filtre | 300 | Adet |
R.O.Su sistemi 10mikron oringsiz filtre | 200 | Adet |
R.O.Su sistemi 5 mikron oringsiz filtre | 100 | Adet |
R.O.Su sistemi 1,3mikron oringisiz filtre | 100 | Adet |
R.O. Su sistemi tablet tuz 25kg'lık (çuval) | 700 | Adet |
Hemodiyaliz diyalizör 1,0-1,2m² | 1.000 | Adet |
Hemodiyaliz diyalizör 1,3-1,4m² | 3.000 | Adet |
Hemodiyaliz diyalizör 1,6-1,8m² | 1.000 | Adet |
Asidik diyaliz solüsyonu (12.ve 13.kalemler birlikte değerlendirilecektir.) | 5.000 | Adet |
Tozbikarbonat konsantresi (12.ve 13.kalemler birlikte değerlindirilecektir.) | 5.000 | Adet |
Arter ven hemodiyaliz seti | 5.000 | Adet |
Arter fistül iğnesi (16A) (15.ve 16.kalemler birlikte değerlendirilecektir.) | 3.000 | Adet |
Ven fistül iğnesi (16V) (15.ve 16.kalemler birlikte değerlendirilecektir.) | 3.000 | Adet |
Arter fistül iğnesi (17A) (17.ve 18.kalemler birlikte değerlendirilecektir.) | 3.000 | Adet |
Ven fistül iğnesi (17V) (17.ve 18.kalemler birlikte değerlendirilecektir.) | 3.000 | Adet |
20cc luer-lock heparin enjektörü | 15.000 | Adet |
Hemodiyaliz makinası termokimyasal dezenfektan | 200 | Adet |
Hemodiyaliz makinası endotoksin tutucu filitre | 300 | Adet |
Sporotal 100 dezenfektan (5L) | 100 | Adet |
Hemodiyaliz giriş çıkış kiti | 30.000 | Adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)