İhale No | 2011/161068 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | İzmir İl Sağlık Müdürlüğü |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 19 Ekim 2011 |
İhale Tarihi | 17 Kasım 2011 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı İz mir İl Sa ğ lık M üdürlüğ ü
2012 Yılı İl Geneli Toplu Alım Yöntemi İle 26 Kalem Kadın Doğum Sarf Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/161068
1-İda re nin
a) Adresi : Hürriyet Bulvari 1 Konak İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2324418111 - 2324455970
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Müdürlüğümüz ve Bağlı Kurumların (Atatürk Eğt.Araş.Hast., Bozyaka Eğt.Araş.Hast., Ege Doğumevi ve Kadın Hast. Eğt.Araş.Hast., Tepecik Eğt.Araş.Hast., Aliağa Dev. Hast., Alsancak
Devlet Hast.,Bayındır Devlet Hast.,Bergama Dev. Hast.,Bornova Dev. Hast.,Buca Kadın Doğum ve Çocuk Hast. Hast., Çeşme Dev. Hast., Çiğli Dev. Hast.,Dikili Dev.Hast.,Dr H.Ü. Konak Doğum Hast.,Foça Dev. Hast.,Karşıyaka Dev.Hast.,Kemalpaşa Dev.Hast.,Kiraz Dev.Hast.,Menemen Dev.Hast.,Ödemiş Dev.Hast.,Seferihisar Dev.Hast.,Selçuk Dev.Hast.,Tire Dev. Hast., Torbalı Dev.Hast.,Urla Dev.Hast.,) 'nin Ambar Birimlerine Malzeme Talep Listesindeki kurumların talepleri doğrultusunda teslimat yapılacaktır.
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasına müteakiben kurumların yazılı talebi doğrultusunda 30 gün içinde ilk parti teslimat yapılır. Diğer partiler kurumların yazılı talepleri doğrultusunda 30 gün içerisinde peyder pey teslim edilecektir. İşin süresi 31.12.2012 tarihine kadardır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 17.11.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif Edilen Ürünlerin Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası Barkod Numaraları İle Tedarikçiler Ve Bayilerin Bayi Onaylarının Bulunması Zorunludur. Bayi Tanımlayıcı Numaralarının Ve Ürünlerin Ubb Çıktılarının İhale Dosyasında Bulunması Zorunludur.
İstekliler Tekliflerini Hüap Üzerinde Bulunan Kik İhale Yazılım Programında Hazırlayarak C.D. Ortamında
Dosyalarında Bulunduracaklardır. Eksikliği Halinde Teklif Değerlendirme Dışı Bırakılacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler Tüm Kalemler İçin 2 (İki) Adet Piyasaya Arz Edilmiş Haliyle Numune Sunmak Zorundadırlar. Numuneler İhaleden Önce İdareye Teslim Edilecek Olup Düzenlenen Numune Teslim Tutanakları Teklif Zarfının İçinde Bulunmalıdır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 130 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Efes Şubesi TR 0300 0100 1333 0814 6896 5002 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü
içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde,
postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Teklif Edilen Tutarlarda Virgülden Sonra En Fazla Dört Rakam Yazılmalıdır. Bu Durumda Da Birim Fiyatla
Miktarın Çarpılması Sonucu Bulunan Tutarlar, Virgülden Sonra İki Hane Olacak Şekilde Yuvarlanarak Toplam
Tutar Yazılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
KARMEN KANÜL ENJEKTÖRÜ(TEKLİ) | 894,000 | SET |
KARMEN KANÜL ENJEKTÖRÜ(ÇİFTLİ) | 247,000 | SET |
KARMEN KANÜL UCU | 10120,000 | ADET |
VAJİNAL SPEKULUM (KÜÇÜK) | 19955,000 | ADET |
VAJİNAL SPEKULUM (ORTA) | 139910,000 | ADET |
VAJİNAL SPEKULUM (BÜYÜK) | 52460,000 | ADET |
NONSTERİL SMEAR FIRÇASI | 145800,000 | ADET |
KONDOM | 385550,000 | ADET |
LAM RODAJLI | 291200,000 | ADET |
PİPELLE – ENDOMETRİAL BİOPSİ KANÜLÜ | 6820,000 | ADET |
ULTRASON JELİ | 6336,000 | 1 LİTRE |
PROLABSE TAMİR KİTİ | 75,000 | SET |
CERVIX SET | 103,000 | SET |
AMNİYOSENTEZ İĞNESİ (20 GAUGE-10 CM) | 350,000 | ADET |
İNSÜLİN ENJEKTÖRÜ | 29950,000 | ADET |
ASPİRASYON SETİ VE ASPİRASYON BAĞLANTI HORTUMU | 28972,000 | SET |
GÖBEK KLEMBİ | 29800,000 | ADET |
KOL BANDI | 90310,000 | ADET |
FOLEY SONDA NO:6 | 20,000 | ADET |
FOLEY SONDA NO:8 | 40,000 | ADET |
FOLEY SONDA NO:14 | 1720,000 | ADET |
FOLEY SONDA NO:16 | 28570,000 | ADET |
FOLEY SONDA NO:18 | 16470,000 | ADET |
FOLEY SONDA NO:20 | 450,000 | ADET |
FOLEY SONDA NO:22 | 200,000 | ADET |
PORCHE AÇACAĞI | 17650,000 | ADET |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)