İhale No | 2012/173665 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Aydın Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Aydın |
İşin İli | Aydın |
Yayın Tarihi | 26 Ağustos 2015 |
İhale Tarihi | 27 Aralık 2012 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Ay d ın De v let H a st a nesi
2013 Yılı Beyin Cerrahi Sarf Malzeme Toplu Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/173665
1-İda re nin
a) Adresi : Hasan Efendi Mah. Gençlik Cad. No:13 09100 Aydın Merkez/Aydın
b) Telefon ve faks numarası : 2562139000 - 2562254620
c) Elektronik Posta Adresi : salma@adh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Aydın Devlet Hastanesi, Atatürk Devlet Hastanesi, Söke Fahime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi, Kuşadası Devlet Hastaensi, Nazilli Devlet Hastanesi Eczane Birimleri
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra 31/12/2013 tarihine kadar yatan hastalara ihtiyaç olduğunda ve idarenin talep ettiği tarih ve miktarda peyder pey hastane eczanesi tarafından teslim alınacaktır. Yatan hastaya ihtiyaç olduğunda talep edildiği miktarada ve idarenin talep ettiği tarihten itibaren 1gün (24 saat) içerisinde teslim edilecektir. idare talep ettiğinde firma teknik elemanı da göndermek zorundadır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hasan Efendi Mah.Gençlik Cad. No:13 Aydın
b) Tarihi ve saati : 27.12.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Malzemelerin son kullanma tarihi teslim tarihi teslim tarihinden itibaren en az 2 (iki) yıl olmalı ve bu durumu teklif dosyasında belgelemelidir.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
1) Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlıoğının 25.05.2007 Tarih ve 26532 Mükerrer Sayılı Resmi Gazetede Yayınlanan; Sosyal Güvenlik Kurumu Uygulama Tebliğinin 20.1 Tıbbi Malzeme Bedellerinin Ödenmesi T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olması gerekmektedir, kaydı bulunmayan malzemelerle ilgili teklifler red edilecektir.
2) Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü 2008/36 sayılı genelgesinde belirtildiği üzere T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olması ve alım yapılacak tıbbi cihazların TİTUBB 'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. Teklif veren firma tekliflerinde bu hususu belgeleyecek veya ilgili kurumların internet sayfasından alınmış internet çıktıları sunulabilir.
3) 03 Haziran 2010 tarih ve Sayı:27600 ile resmi gazetede yayınlanan Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık
Uygulama Tebliğinde Değişiklik Yapılmasıan Dair Tebliğinde Değişiklik Yadpılmasıan Dair Tebliğin 21. maddesi gereğince; ihaleye ait ihtiyaç listesinde bulunan ve SUT Eki Ek-5/E ile Ek -5/F Listelerinde yer alan tıbbi malzemeler için aşağıda bulunan maddelerle ilgili evrakaları ihale dosyasında belgeleyeceklerdir.
a) Her grup ürünün 15/06/2010 tarihine kadar imal ya da ithal edildikleri ülkelerde sertifikalı olduğunun
(FDA, TGA,SFDA gibi) belgelendirilmesi .
b) Her grup ürünün 15/06/2010 tarihine kadar imal ya da ithal edildikleri ülkelerde kullanıldığına dair ilgili ülkenin ruhsatlandırma biriminden veya bağımsız Sağlık Teknolojileri Değerlendirme (HTA) biriminden alınacak ürünün ülkede kullanıldığında veya geri ödeme kapsamında olduğuna dair belge veya ilgili ülkenin Sağlık Bakanlığından alınacak aynı özellikleri haiz belgelerden herhangi biri ile belgelendirilmesi.
c) Deney - analiz- kalibrasyon labaractuarlarının ve muayane kuruluşlarının Uluslararası Laboratuar Akreditasyon İş birliği Karşılıklı Tanınma Anlaşmasında yer alan akreditasyon kurumları tarafından akredite edilmiş olan veya onaylanmış kuruluşlarca kabul gören laboratuarlardan alınmış her grup ürünün meteryal, biyomekanik, biyouyumluluk testlerinin yapıldığı laboratuarın adı, yeri ve testlerin yapıldığı tarih ve test raporlarının sonucunun özet olarak 15/06/2010 tarihine kadar belgelendirilmesi . Ancak CE Sınıf 3 grubuna giren ürünlerde meteryal, biyomekanik, biyouyumluluk testleri istenmeyecek olup bu grup ürünlerde CE Sınıf 3 sertifikası ve ürün tasarım belgesinin ibraz edilmesi,
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif ettikleri malzemenin ihale dökümanında belirtilen özelliklere uygunluğu teyit etmek amacı ile teklif verdikleri kalemlere ait numune ve katolog vermek zorundadır. Teklifleri ile birlikte numune ve katolog vermeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. Teklif edilen ürünlerin numuneleri üzerinde firma kaşesi ve ihale liste sıra numarası belirtilecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel Sektörde Beyin Cerrahi Sarf Malzeme Alımı İşi benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı
https://ekap.kik.gov.tr./EKAP/ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aydın Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
ANTERİORSERVİKAL TİTANYUM PLAK SETİ | 5 | ADET |
DİSTRAKTEEDİLEBİLEN SERVİKAL KORPEKTOMİ SETİ | 2 | ADET |
SERVİKALEXPANDABLE CAGE | 3 | ADET |
SERVİKALBIÇAKLI CAGE | 5 | ADET |
SERVİKALDİSK PROTEZİ TİTANİUM | 7 | ADET |
LOMBEREXPANDLE PEEK CAGE | 5 | ADET |
POSTERİORKOMBİNE SİSTEME UYUMLU TİTANYUM POLİAKSİYAL VİDA | 251 | ADET |
POSTERİORKOMBİNE SİSTEME UYUMLU TİTANYUM POLİAKSİYAL KANULLU VİDA | 11 | ADET |
POSTERİORKOMBİNE SİSTEME UYUMLU TİTANYUM SPONDİLOLİSTEZİS VİDA | 65 | ADET |
POSTERİORKOMBİNE SİSTEME UYUMLU TİTANYUM LAMİNAR PEDİKÜLER HOOK | 1 | ADET |
POSTERİORKOMBİNE SİSTEME UYUMLU TİTANYUM ROD | 101 | ADET |
POSTERİORKOMBİNE SİSTEME UYUMLU TİTANYUM TRANSVER BAĞLANTI | 101 | ADET |
POSTERİORKOMBİNE SİSTEME UYUMLU KARBON ROD | 12 | ADET |
DBMALLOGREFT PUTTY 10 CC | 79 | ADET |
CRUNCH10 CC | 5 | ADET |
DBMALLOGREFT PUTTY 1 CC | 6 | ADET |
LOMBERDRENAJ SET | 2 | ADET |
EXTERNALVENTRİKÜLER DRENAJ SETİ | 4 | ADET |
VENTRİKÜLOPERİTONEALŞANT | 11 | ADET |
KRONİOPLASTİKİTİ | 5 | ADET |
KOLLAGENDURA GREFTİ | 9 | ADET |
POSTERİORPERKÜTAN MİNİMAL İNVASİVE KANÜLE VİDA | 7 | ADET |
POSTERİORPERKÜTAN MİNİMAL İNVASİVE UYUMLU ROD | 1 | ADET |
İNTEROPERATİFNÖROMONİTİRİZASYON SİSTEMİ | 11 | ADET |
MULTIFONKSİYONELPLAK | 5 | ADET |
TRANVERSBAĞLAYICI | 5 | ADET |
MULTIFONKSİYONELPOLİAXİAL VİDA | 15 | ADET |
MODÜLERPLAK | 11 | ADET |
MODÜLERROTH | 6 | ADET |
KANÜLLÜVİDA | 10 | ADET |
POLİAXİALVİDA | 20 | ADET |
TRANSVERSBAĞLAYICI | 7 | ADET |
VERTEBRAPLASTİ SETİ | 3 | ADET |
SERVİKALALLOGREFT CAGE | 9 | ADET |
LOMBERT LİF ALLOGREFT CAGE | 2 | ADET |
LOMBERT LİF EXPANDABLE PEEK CAGE | 2 | ADET |
DBMCRUNC 10 CC | 5 | ADET |
PLİF(POST.LOMB.İNTEB.FÜZYON | 2 | ADET |
TLF(TRANSFOR.İNTERB. FÜZYON | 1 | ADET |
PERKÜTANDİSK KOAGÜLASYON SİSTEMİ | 1 | ADET |
DBMALLOGREFT FLEX 10CM | 12 | ADET |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)