İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2012/126033 - Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2012/126033
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Uşak Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 18 Eylül 2012
İhale Tarihi 11 Ekim 2012 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Devlet Hastanesi -uşak
Tibbi Sarf Malzeme Alimi Işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/126033
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mah. Bahçeli Sok. No: 10 64200 Uşak Merkez/Uşak
b) Telefon ve faks numarası : 2762240000 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : usakdh@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip malzemelerin tamamı 15 gün içinde teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Uşak Devlet Hastanesi Baştabipliği F Blok Satın Alma Birimi İhale
Odası
b) Tarihi ve saati : 11.10.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif edilen tıbbi sarf malzemeler, T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt
belgesine haiz olmalıdır. TİTUBB Kayıt Bildirim İşlemi Tamamlama tarihi onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. ( TITUBB bayi bilgi formu)
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale tarih ve saatine kadar teklif etmiş olduğu kalemlere ait numunelerini ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Söz konusu numuneler üzerine firma ismini ve ürünlerin ihaledeki sıra numarasını belirten etiket yapıştırılmış olacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 57 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Uşak Şubesi Tr
500001000256363570125001 Iban Nolu Hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak Devlet Hastanesi Baştabipliği F Blok Satın Alma Birimi İhale
Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 75 (Yetmiş Beş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Miktar Birim
AİR WAY NO:0 200 ADET
AİR WAY NO:00 50 ADET
AİR WAY NO:1 400 ADET
AİR WAY NO:2 400 ADET
AİR WAY NO:3 600 ADET
AİR WAY NO:4 800 ADET
AİR WAY NO:5 200 ADET
ALÇI SARGI 10 CM 6.000 ADET
ALÇI SARGI 15 CM 4.500 ADET
ALÇI SARGI 20 CM 3.500 ADET
ASPİRASYON TORBASI RECEPTAL (2000 CC) 500 ADET
BESLENME SONDASI NO:6 1.000 ADET
DAMLA AYAR SETİ 5.000 ADET
ELDİVEN STERİL CERRAHİ NO:7,5 PUDRASIZ 1.000 ÇİFT
ENZİMATİK TEMİZLEYİCİ SOLÜSYON 200 LİTRE
GÖBEK KLEMBİ 2.000 ADET
GÜMÜŞ NİTRAT DAMLALI ÇUBUK 200 ADET
İDRAR TORBASI ERKEK 100 CC (pediatrik) 2.000 ADET
İDRAR TORBASI KIZ 100 CC (pediatrik) 2.000 ADET
İDRAR TORBASI SAATLİ 250 ADET
LARENGEAL MASKE 1 NUMARA 10 ADET
LARENGEAL MASKE 1,5 NUMARA 10 ADET
LARENGEAL MASKE 2 NUMARA 10 ADET
LARENGEAL MASKE 2,5 NUMARA 10 ADET
LARENGEAL MASKE 3 NUMARA 10 ADET
LARENGEAL MASKE 4 NUMARA 10 ADET
LARENGEAL MASKE 5 NUMARA 10 ADET
MASKE BAĞCIKLI 25.000 ADET
MASKE LASTİKLİ 25.000 ADET
NAZAL OKSİJEN KANÜLÜ ERİŞKİN 2.500 ADET
NAZOGASTRİK SONDA NO:20 100 ADET
OTOKLAV KONTROL BANDI 300 ADET
SOLUNUM FONKSİYON AĞIZLIĞI 2.000 ADET
VAJİNAL SPEKÜLUM DİSPOSABLE 2.000 ADET
VEN VALFİ (İĞNESİZ) 1.500 ADET
STERİL GÖZ PEDİ 4.500 ADET
TRAKEOSTOMİ İÇİN ISI VE NEM DEĞİŞTİRİCİ 300 ADET
OKSİJEN ARA KABLOSU 1.000 ADET
NEBUL KİTİ VELA VENTİLATÖR CİHAZINA UYUMLU 600 ADET
AKTİF-PASİF NEMLENDİRİCİ FİLTRE SİSTEMİ 300 ADET
ETHİLEN OKSİT KİMYASAL İNDİKATÖRÜ 7.000 ADET
EKG ŞERİDİ 60*30 RULO 300 ADET
EEG PASTASI 20 ADET
DREN KAUÇUK 600 METRE
DİFÜZÖR MASKE 150 ADET
DİSPOSABLE VENTİLATÖR 75 ADET
CİLT İŞARETLEME KALEMİ 100 ADET
TEKLİ BASINÇ SETİ(İNVAZİV ARTER MONİTÖRİZASYON SETİ) 100 ADET
PERFÜZATÖR LİNE SET 50 ADET
MOBİL TENS CİHAZI ELEKTRODU 2.000 TAKIM
BESLENME POMPA SETİ 1.200 ADET
MOBİL TENS CİHAZI ARA KABLOSU 200 ADET
ENFRARUJ CİHAZI AMPULÜ 100 ADET
KENDİNDEN YAPIŞKANLI GÜMÜŞLÜ HİDROSELLÜLER SAKRUM YARA PANSUMANI 20 ADET
NANOKRİSTALİN GÜMÜŞ İÇERİKLİ ANTİMİKROBİK PANSUMAN MALZEMESİ 100 ADET
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)