İhale No | 2019/128582 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Aydın Devlet Hastanesi |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Aydın |
İşin İli | Aydın |
Yayın Tarihi | 29 Mart 2019 |
İhale Tarihi | 29 Nisan 2019 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DEVLET HASTANESİ -AYDIN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
2019-2020 YILLARI ANJİYOGRAFİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2019/128582 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | HASAN EFENDİ MAH. GENÇLiK CAD. NO:13 09100 AYDIN MERKEZ/AYDIN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2562139000 - 2562254620 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | aydindh.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 2019-2020 YILLARI ANJİYOGRAFİ SARF MALZEME ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | AYDIN DEVLET HASTANESİ KARDİYOLOJİ SARF DEPOSU |
c) Teslim tarihleri | : | Malzemeler sözleşmenin imzalanmasına müteakip İdarenin talebi doğrultusunda en fazla 8 sipariş olarak peyder pey teslim edilecektir. Malzemeler sipariş verildikten sonra 10 (On) gün içerisinde ilgili Sarf Depolara teslim edilecektir. (Tebligat Kanunu hükümlerine göre teslim süreleri hesaplanacaktır.) Yüklenici sözleşme süresi içerisinde teslim zaman ve şartlarına 3 (Üç) defa uymadığı ve bu aksaklık mücbir sebeplerden kaynaklanmadığı takdirde Kati Teminatı hazineye irat kaydedilir. Muayene Komisyonunca gerekli görüldüğünde Kamu Kurumlarına analiz için numune gönderilebilir. Bu durumda analiz giderleri yükleniciye aittir. Malzemeler son kullanma tarihlerinin dolmasına 3 (Üç) ay kala, Kurum tarafından bildirildiği takdirde 15 (onbeş) gün içerisinde, yüklenici firma tarafından uzun miatlılar ile değiştirilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Aydın Devlet Hastanesi- Hasan Efendi Mah. Kızılay Cad. No:13-AYDIN |
b) Tarihi ve saati | : | 29.04.2019 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
İstekliler ile teklif ettikleri Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) ve Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olması ve ÜTS ve TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. Bu belge/belgeleri teklif dosyasında sunacaktır. ÜTS ve TİTUBB kapsamı dışında olan ürünler için ise, üretici firma tarafından düzenlenmiş beyanı teklif dosyasında ibraz edeceklerdir. İstekliler, teklif dosyalarında T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına üretici ve /veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduğunu belgelendireceklerdir. Teklif edilen ürünün ihale sıra numarası, ürünün adı, ürünün markası ve ürünün ÜTS ve TİTUBB’na kayıtlı ürün (barkot) numaraları Birim Fiyat Teklif Mektubu Eki Cetvelinde veya ayrı bir listede gösterilecek olup, teklif dosyasında sunulacaktır. İstekliler sözleşme esnasında ilgili sözleşme kalemlerine ait tekliflerini HÜAP üzerinde bulunan KİK İhale Yazılım Programında hazırlayarak CD ortamında sözleşme evraklarıyla birlikte teslim edeceklerdir. Yerli malı teklif eden istekliler, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından belirlenen usul ve esaslara uygun olarak düzenlenen yerli malı belgesini teklif dosyasında sunmaları ve ihalenin hangi kalemine ait olduğunu yerli malı belgesi üzerinde belirtmelidirler. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
TEKNİK ŞARTNAMEYE UYGUNLUK BELGESİ: Teklif veren firmalar teklif ettikleri her bir ürün için ayrı ayrı olmak üzere şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “ .................. Marka ................. Model ............... Cihazı / malzemesi teklifimizin teknik şartnameye uygunluk belgesi ” başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kâğıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik şartnamede istenilen özelliklerin (eğer istenmiş ise) hangi dokümanda görülebileceği belirtilecek ve doküman üzerinde teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır. Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında her hangi bir farklılık bulunursa firma değerlendirme dışı bırakılacaktır. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firma teklifleri reddedilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı AYDIN DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aydın Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
ANJIO DIAGNOSTIK KATETER | 12.000 | adet |
RADIAL SHEAT (PONKSIYON IĞNELI) ANJIO | 250 | adet |
ANJIO 6F FEMORAL SHEAT | 3.000 | adet |
ANJIO 7F FEMORAL SHEAT | 3.000 | adet |
ANJIO LONG SHET (INTRADUCER) | 14 | adet |
ANJIO 0,038 KLAVUZ TEL | 6.000 | adet |
KLAVUZ TEL 0.035 HIDROFILIK 180 CM | 300 | adet |
ANJIO ÜÇ YOLLU MANIFOLD | 4.500 | adet |
ANJIO DISPOSOBLE ÖRTÜ SETI | 1.000 | adet |
GUIDING KATATERI | 3.000 | adet |
ANJIO Y KONNEKTÖR | 3.000 | adet |
ANJIO INFLATÖR (BALONŞIŞIRME AMAÇLI) DEFLATÖR | 3.000 | adet |
ANJIO 0,014 KLAVUZ TEL | 3.000 | adet |
ANJIO POLIMER TIPLI 0,014 KILAVUZ TEL HAFIZA DESTEKLIYICI | 1.000 | adet |
ANJIO PTCA BALON | 500 | adet |
ANJIO NON-COMPLIAN BALON | 1.000 | adet |
ANJIO CTO KORONER BALON (TOTAL OKLÜZYON) | 1.000 | adet |
ANJIO ILAÇ SALINIMLI-KORONER STENT SISTEMI | 2.500 | adet |
ANJIO KORONER STENT SISTEMI(PASLANMAZ ÇELIK) | 1.250 | adet |
ANJIO GEÇICI KALP PILI ELEKTRODU | 50 | adet |
ANJIO TROMBÜS ASPIRASYON KATATERI | 50 | adet |
BASINÇ ÖLÇER KLAVUZ TEL PRESSURE WIRE (0.014 KORONER DARLIK ÖLÇÜM IÇIN) | 30 | adet |
ANJIO GREFT STENT | 8 | adet |
YUMUSAK VE INCELEN UÇLU REKANALIZASYON KLAVUZ TELI (POLIMERLI) (FIELDER) | 30 | adet |
SERT VE INCELEN UÇLU HIDROFILIK REKANALIZASYON KILAVUZ TELI (COQUEST) | 30 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)