İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/567963 - Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2018/567963
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Manisa İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 8 Kasım 2018
İhale Tarihi 5 Aralık 2018 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

MANİSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ 40 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2018/567963
1-İdarenin
a) Adı : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : Akmescit Mahallesi İzmir Caddesi No: 289 Yunusemre/MANİSA 45010 ŞEHZADELER/MANİSA
c) Telefon ve faks numarası : 2362314611 - 2362341615
ç) Elektronik Posta Adresi : manisa.satinalma@saglik.gov.tr
d) İhale dokümanının görülebileceği adres : Manisa İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi Akmescit Mah. İzmir Cad. No:289 Yunusemre MANİSA
e) İhale dokümanının görülebileceği / görülüp e-imza kullanılarak indirilebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu işin/alımın

a) Adı : MANİSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ 40 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı : 40 Kalem Tıbbi Sarf
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Manisa İl Ambulans Servisi Başhekimliği
ç) Süresi/teslim tarihi : .Malın/İşin teslim süresi 5 Aydır. İşin süresi 5 (beşi) aydır. Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren işe başlanacaktır.idarenin talebi doğrultusunda peyderpey teslimat yapılacaktır. İdarenin yazılı talebine ( faks- e-posta -iadeli taahhütlü ) istinaden 15 (onbeş) takvim günü içerisinde idareye teslim etmesi gerekmektedir


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 05.12.2018 - 11:00
b) e-anahtar gönderme zaman aralığı : 05.12.2018 11:00 - 05.12.2018 14:00
c) e-tekliflerin açılacağı tarih ve saat : 05.12.2018 - 14:00
ç) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Akmescit Mahallesi İzmir Caddesi No: 289 Yunusemre/MANİSA


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için e-teklifleri kapsamında standart forma uygun teklif mektubu ve eklerini sunmaları ve geçici teminat ile ihaleye katılım ve yeterlik kriterlerini karşılayan belgelerine ilişkin bilgileri teklif mektubu ekinde yer alan yeterlik bilgileri tablosunun ilgili bölümünde belirtmeleri gerekir:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler:

a) İstekli Mevzuat gereği, İstekli firmanın ve ürünlerinin TİTUBB (T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası) kaydı olduğuna dair belge ile onaylanmış ürün numarası (barkodu) sunacaklardır.Ancak teklif edilen ürünlerden Tıbbi Cihaz Yönetmenliği kapsamına girmeyen var ise bu durum firma tarafından belgelendirilecektir.

b) İstekliler teklif etmiş olduklarıher bir kalem için  UBB listesi düzenleyecek ,  Düzenlenen  listenin ekine sırası  ile UBB çıktısı ve  Bayi Bilgi Formu eklenerek teklif sıra numarasına göre  numaralandırılmış bir şekilde  hangi kaleme ait olduğu belirtilerek ,ihale dosyalarında sunacaklardır. EKSİKLİĞİ HALİNDE TEKLİF İLGİLİ KALEMLERDE  DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

c) İstekliler teklif etmiş oldukları kalemlere ilişkin  varsa  Sut Kodu listesi düzenleyerek  ihale dosyalarında sunacaklardır. EKSİKLİĞİ HALİNDE TEKLİF İLGİLİ KALEMLERDE  DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

d) İstekliler Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği kapsamında Satış Merkezi Yetki belgesini teklif dosyasında sunacaklardır.

 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

1-Teklif edilen ürünlere ait  excel formatında ,Teklif  listesindeki sıra  ile ,Ürün adı, marka, ambalaj şekli , ubb ürün kodu , ubb bayi kodu , sut kodu , yazılarak firma tarafından ıslak imzalı olarak teklif dosyasında sunacaklardır. Bu şekilde sunmayan isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

2) Yerli Malı Belgesi sunacak olan istekliler, İlgili belgenin ihale listesinde yer alan hangi kalemleri kapsadığını ilgi belge ekinde teklif sırasına göre  liste olarak beyan edeyeceklerdir. Bu liste ürün  sırano-adı- yerli malı belge numarası şeklinde hazırlanacaktır. Liste ekine teklif sırası ile  yerli malı belgeleri  konulacak belgelerin üzerine hangi kaleme ait olduğu belirtilecektir.   Bu şekilde sunulmayan belge sunmayan  isteklilerin ilgili kalemlerinde yerli malı uygulaması yapılmayacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu yada özel sektörde yapılan her türlü Tıbbi Sarf  Malzemesi  Alımı


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve indirilmesi:
İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda beyan usulü ile hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir. e-anahtarlar; ihale tarih ve saatinden sonra, e-tekliflerin açılacağı tarih ve saate kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, hizmet/mal kalemi- kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir hizmet/mal kalemi miktarı ile bu hizmet/mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat mektupları Kurumla “EKAP Üzerinden Online Bilgi Alışverişine Yönelik İşbirliği Yapılmasına Dair Protokol” imzalamış olan bankalardan alınacak ve mektuba banka tarafından verilen ayırt edici numara yeterlik bilgileri tablosunda belirtilecektir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Bu ihalede aşırı düşük teklif sorgulaması yapılmayacak ve ihale teklif fiyatı en düşük geçerli teklif sahibi istekli üzerinde bırakılarak sonuçlandırılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
GÜVENLİKLİ (KORUMALI) LANSET - YÜKSEK AKIŞ 1.8MM 18G 30.000 adet
ORAL AİRWAY NO 3 300 adet
ENDOTRAKEAL (ENTÜBASYON) TÜP KAFLI NO:6 100 adet
ENDOTRAKEAL (ENTÜBASYON) TÜP KAFLI NO:6.5 150 adet
FOLEY SONDA İKİ YOLLU LATEKS 14 F 50 adet
KAN ŞEKER ÖLÇÜM ÇUBUĞU(GLİKODR YADA EASMAX) 15.000 adet
İV KANÜL SABİTLEYİCİ 7(±1)X8(±1)CM 20.000 adet
LARENGEAL TÜP ASPİRASYONLU NO 4 150 adet
NAZOGASTRİK SONDA LATEKS NO:12 50 adet
NAZAL OKSİJEN KANÜLÜ PEDİATRİK 250 adet
OKSİJEN MASKESİ REZERVUARLI YETİŞKİN 500 adet
OKSİJEN MASKESİ NEBULİZATÖR SETİ İÇİN PEDİATRİK 200 adet
O2 ARA BAĞLANTI HORTUMU 500 adet
PAMUKLU PED 10X15 15.000 adet
SET CBAB (PEEP VALVİ) 50 adet
OTOMATİK VENTİLATÖR TEK KULLANIMLIK 50 adet
POLİVİDON İYOT %10 1000 ML ANTİSEPTİK SOLÜSYON 20 adet
ELASTİK SARGI BEZİ 10CMX2M 50 adet
LARENGEAL TÜP ASPİRASYONLU NO 3 150 adet
KORUMALI IV KANÜL NO 16 (GRİ) 200 adet
KORUMALI IV KANÜL NO 22 (MAVİ) 10.000 adet
KORUMALI IV KANÜL NO 20 (PEMBE) 12.000 adet
ORAL AİRWAY NO 5 (KIRMIZI) 700 adet
ORAL AİRWAY NO 1 (MOR) 100 adet
AİRWAY NO 00 100 adet
ANTİVİRAL BARİYERLİ ELDİVEN NO 7,5 250 adet
EL ANTİSEPTİĞİ 1 LT 100 adet
EL ANTİSEPTİĞİ CEP TİPİ 300 adet
İNTRAOSSEOZ KEMİK İÇİ GİRİŞİM İĞNESİ YETİŞKİN 50 adet
ASPİRASYON SONDASI NO 14 YEŞİL 100 adet
ASPİRASYON SONDASI NO 18 KIRMIZI 150 adet
ENJEKTÖR 5 CC 500 adet
HİPOALLERJİK FLASTER 10X10 100 adet
LASTİKLİ MASKE KORUYUCU 1.000 adet
NEBÜLİZATÖRLÜ DİFÜZÖR MASKE PEDİATRİK 200 adet
OKSİJEN MASKESİ NEBÜLİZATÖRLÜ YETİŞKİN 500 adet
OKSİJEN MASKESİ BASİT YETİŞKİN 500 adet
STERİL SPANÇ 7,5X7,5 CM 7.500 adet
ÜÇGEN SARGI BEZİ 200 adet
ENDOTRAKEAL (ENTÜBASYON) TÜP KAFLI NO:5,5 100 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)