İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/387830 - Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2018/387830
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Ankara Gazi Mustafa Kemal Devlet Hastanesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 6 Ağustos 2018
İhale Tarihi 28 Ağustos 2018 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -ANKARA GAZİ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

32 KALEM TIBBİ SARF MALZEME TEMİNİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/387830
1-İdarenin
a) Adresi : GAZI MAHALLESI SILAHTAR CADDESI No:2 06630 BEŞEVLER YENİMAHALLE/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122126666 - 3122126507
c) Elektronik Posta Adresi : agdh@ankaragazi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 32 KALEM TIBBİ SARF MALZEME TEMİNİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ANKARA GAZİ MUSTAFA KEMAL DEVLET HASTANESİ HASTANEMİZ TIBBİ SARF MALZEME DEPOSU
c) Teslim tarihi : sözleşmenin imzalanmasını izleyen ilk iş gününden itibaren, ilgili depomuzun ihtiyaç durumuna göre partiler halinde teslimat yapılacaktır. Siparişlerin yazılı olması şartı aranmaz, telefon veya faks ile yapılan siparişler 10 (on) iş günü içerisinde sipariş veren depoya teslim edilecektir. Yüklenici, son teslim tarihinden en geç 20 gün öncesinde, ilgili depo tarafından sipariş edilmeyen malların adlarını ve teslim edilmesi gereken miktarlarını yazılı olarak bildirmek zorundadır. Son teslim tarihinden 10 gün öncesine kadar siparişi verilmeyen malzemelerin teslim edilmesi Yüklenicinin sorumluluğundadır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : GAZI MAHALLESI SILAHTAR CADDESI No:2 06630 BEŞEVLER - YENİMAHALLE / ANKARA
b) Tarihi ve saati : 28.08.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a-İstekliler, teklif ettikleri ürünlere ait T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası’ndan (TITUBB), “Sağlık Bakanlığınca onaylıdır” ibaresinin ve UBB kodunu  gösterir belgeyi ihale dosyasında teklifi ile birlikte vereceklerdir.

b-T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası’ndan (TITUBB) onaylı FİRMA BAYİ veya

ANA BAYİ veya TEDARİKÇİ koduna sahip olduğunu gösterir belgeleri ihale dosyasında teklifi ile birlikte vereceklerdir.

c- TITUBB’a kayıtlı olmayan ürünler "kapsam dışı" olarak teklif mektubunda belirtilecektir. Üretici firmadan ürünün  "kapsam dışı" olduğuna dair yazı sunulacaktır.

d- İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait TITUBB ürün kodunun idarenin talep ettiği ürün SUT alan koduyla uyuşmalı, aksi taktirde ilgili kalem değerlendirmeye alınmayacaktır.

e- Teklif edilen ürünlerin TITUBB kayıtları alan tanımları ve jenerik isimleri Medula sistemine tanıtılmış olması gerekmektedir. Yapılacak inceleme sonucu kaydı olmayan veya yanlış kaydedildiği tespit edilen ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır ve oluşmuş olan tüm maddi zarar firma tarafından karşılanacaktır.

f- SUT kodu ile ilgili ürünün kodunun eşleştirmesini gösteren belgeyi, teklifleri ile birlikte verilecektir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) İstekliler, teklif edilen ürünlerin ihale dokümanında belirlenen şartlara uygunluğunu belirlemek amacı ile ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı broşür, katalog vs. tanıtım materyallerini sunacaklardır.

b) İstekliler, teklif verecekleri her kalem için en az 2 adet numuneyi ihale saatine kadar satınalma servisine teslim edeceklerdir. İsteklilerin teklif ettikleri ürünlere ait TITUBB no'ları ile numune olarak verdikleri ürünlere ait TITUBB no'ları aynı olmalıdır bu no'lar numune teslim tutanaklarında belirtilmelidir. ayrıca yerli malı olan ürünler için yerli malı beyanı formu doldurulmalı ürünlerin sıra numaraları belirtilmedir. Numunelerin ambalajları açılarak denenerek karar verilecek olduğundan tekrar firmalara teslim edilmeyebilir.

c) İhale ve Muayene Komisyonları ihale dosyasında yer alan evraklar, teklif edilen ürünlerde tereddütte düştüğü durumlarda incelenmesi için uygun gördüğü ilgili kuruluşlara masraflar ilgili firmalar tarafından karşılanmak üzere gönderebilir. Firma bunun için idareden her hangi bir ücret talep edemez.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı ANKARA GAZİ MUSTAFA KEMAL DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ANKARA GAZİ MUSTAFA KEMAL DEVLET HASTANESİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
SPESMEN TORBASI 30 adet
LAPAROSKOPİK TROKAR 5 MM 400 adet
LAPAROSKOPİK TROKAR 11 MM 300 adet
ASPİRASYON İRRİGASYON SETİ 200 adet
LAPAROSKOPİK GRASPER DİŞLİ TUTUCU 50 adet
ENDOSKOPİK GRASPER 100 adet
ENDOSKOPİK DİSEKTÖR 5 MM 100 adet
LAPAROSKOPİK MONOPOLAR MAKAS 50 adet
ASPİRASYON SONDA SİSTEMİ 2000 CC KAPALI 500 adet
TRAKEOSTOMİ FİLİTRESİ - TRAKVENT 300 adet
SFT KOMBİNE AĞIZLIK VE BAKTERİ FİLİTRESİ 5.000 adet
AKUPUNKTUR KULAK İĞNESİ 2.500 adet
AKUPUNKTUR VÜCUT İĞNESİ 28.000 adet
AKUPUNKTUR ASP İĞNE 4.800 adet
N 95 MASKE 10 adet
YATAK KORUYUCU ÖRTÜ 1.000 adet
SPİROMETRE BURUN MANDALI 200 adet
SANTRAL VENÖZ KATETER SABİTLEYİCİ 200 adet
%2 KLORHEKSİDİNLİ CİLT ANTİSEPTİĞİ 100 litre
DOKU YAPIŞTIRICI 50 adet
OZON YARA TORBA SETİ 100 adet
OZON REKTAL KATATER 100 adet
OZON ENJEKTÖRÜ 20 CC 200 adet
OZON ENJEKTÖRÜ 50 CC 200 adet
OZON FİLİTRE SETİ 200 adet
BIÇAKLI OZON KAN SETİ 200 adet
SİTRATLI OZON KAN ŞİSESİ 200 adet
OZON KELEBEK İĞNE NO 19 200 adet
OZON KELEBEK İĞNE NO 21 200 adet
OZON REKTAL TORBA 200 adet
OZON REKTAL POMPA 1 adet
PARAFİN 90 kilogram
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)