İhale No | 2018/188591 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | İzmir İl Sağlık Müdürlüğü |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | İzmir |
İşin İli | İzmir |
Yayın Tarihi | 24 Nisan 2018 |
İhale Tarihi | 23 Mayıs 2018 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
2018-2019 YILLARI (12 AYLIK) GÖĞÜS HASTALIKLARI SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/188591 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Sümer Mah. 451 Sok. No: 2 35260 KONAK KONAK/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2324443501 - 2324847486 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | izmir.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİNE 29 KALEM GÖĞÜS HASTALIKLARI TIBBİ SARF MALZEMESİ ALINACAKTIR. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİNİN TIBBİ SARF DEPOLARINA TESLİMAT YAPILACAKTIR. |
c) Teslim tarihleri | : | SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİP 01.07.2018 TARİHİNDE KURUMLARIN YAZILI TALEBİ DOĞRULTUSUNDA 30 GÜN İÇİNDE İLK PARTİ TESLİMİ YAPILACAKTIR. DİĞER PARTİLER KURUMLARIN YAZILI TALEPLERİ DOĞRULTUSUNDA AŞAĞIDAKİ TESLİM PROGRAMI ÇERÇEVESİNDE YAPILACAKTIR. İŞİN BAŞLAMA SÜRESİ VE BİTİŞ SÜRESİ 01.07.2018-30.06.2019 TARİHLERİ ARASIDIR. ACİL DURUMLAR HARİÇTİR. MALZEMELER AŞAĞIDAKİ TESLİMAT PROGRAMINA GÖRE YAPILACAKTIR. 01.07.2018-31.07.2018 TARİHLERİ ARASINDA YAZILI TALEBE İSTİNADEN MALZEME TESLİMATI YAPILACAKTIR 01.09.2018-30.09.2018 TARİHLERİ ARASINDA YAZILI TALEBE İSTİNADEN MALZEME TESLİMATI YAPILACAKTIR. 01.11.2018-30.11.2018 TARİHLERİ ARASINDA YAZILI TALEBE İSTİNADEN MALZEME TESLİMATI YAPILACAKTIR. 01.01.2019-31.01.2019 TARİHLERİ ARASINDA YAZILI TALEBE İSTİNADEN MALZEME TESLİMATI YAPILACAKTIR. 01.03.2019-31.03.2019 TARİHLERİ ARASINDA YAZILI TALEBE İSTİNADEN MALZEME TESLİMATI YAPILACAKTIR. 01.05.2019-31.05.2019 TARİHLERİ ARASINDA YAZILI TALEBE İSTİNADEN MALZEME TESLİMATI YAPILACAKTIR. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Satınalma Birimi-Sümer Mh. 451 Sk. No.2 Konak-İZMİR |
b) Tarihi ve saati | : | 23.05.2018 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İSTEKLİLER TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDAKİ ÜRÜNLER VEYA CİHAZLAR İÇİN T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN 11.01.2017 TARİH VE E.01-32 SAYILI YAZI İLE YAYINLANAN 2017/1 SAYILI GENELGENİN 2.3. SAYILI MADDESİ GEREĞİ "TIBBİ CİHAZ SATIŞ MERKEZİ YETKİ BELGESİ" SUNMASI ZORUNLUDUR.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
1- TEKLİF EDİLEN ÜRÜNLER TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİĞİ KAPSAMINDA OLAN ÜRÜNLER İÇİN; TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDAKİ ÜRÜNLERİN VEYA CİHAZLARIN SATIN ALIMLARINDA ADAY VEYA İSTEKLİLERİN ÜTS VE/VEYA TİTUBB'A KAYIT VEYA BİLDİRİMİ ARANMASI ZORUNLUDUR. ADAY VEYA İSTEKLİNİN, TEKLİF EDİLEN ÜRÜNÜN İMALATÇI VEYA İTHALATÇISI (TEDARİK FİRMA) OLMADIĞI DURUMLARDA ÜRÜNÜN TEDARİKÇİ FİRMASININ BAYİ OLDUĞUNA DAİR ÜTS VE/VEYA TİTUBB KAYIT VE BİLDİRİMİ ARANACAKTIR. ALIMI YAPILACAK ÜRÜNLERİN ÜTS VE/VEYA TİTUBB 'DA TEDARİKÇİ FİRMA ALTINDA SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN KAYIT VEYA BİLDİRİM İŞLEMİ TAMAMLANMIŞ OLMASI ŞARTI ARANACAKTIR. ÜRÜNLERE AİT ÜTS VE/VEYA TİTUBB ÇIKTILARININ SUNULMASI GEREKMEKTEDİR. 2-TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİĞİ KAPSAMINDA OLMAYAN ÜRÜNLER İÇİN; TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİ UYARINCA, HERHANGİ BİR ÜRÜNÜN VEYA CİHAZIN TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDA OLUP OLMADIĞINA, ÜRETİM VEYA KULLANIM AMACI ÇERÇEVESİNDE ÜRETİCİLER KARAR VERECEĞİNDEN TEKLİF EDİLEN ÜRÜNÜN TİTUBB KAPSAMI DIŞINDA OLDUĞUNUN İDDİA EDİLMESİ HALİNDE ÜRETİCİ VEYA İTHALATÇI TARAFINDAN DÜZENLENMİŞ TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDA OLMADIĞINA DAİR BEYAN ESAS ALINACAĞINDAN SÖZ KONUSU BEYANIN İHALE DOSYASINDA SUNULMASI GEREKMEKTEDİR. 3- YERLİ MALI TEKİF EDEN İSTEKLİLER, BU AVANTAJDAN YARARLANABİLMEK İÇİN, TÜRKİYE TİCARET, SANAYİ, DENİZ TİCARET ODALARI VE TİCARET BORSALARI BİRLİĞİNE BAĞLI İLGİLİ ODA / BORSALAR TARAFINDAN “YERLİ MALI BELGESİ” İLE BELGELENDİRİLMESİ VE BU BELGENİN İHALE DOSYASINDA SUNULMASI ZORUNLUDUR. AYRICA, BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBUNDA YERLİ MALI FİYAT AVANTAJINDAN YARARLANILMAK İSTENDİĞİNE DAİR İLGİLİ İBARE İLE BİRLİKTE YERLİ MALI BELGESİNİN HANGİ KISIM/KISIMLARI KAPSADIĞININ BELİRTİLMESİ GEREKMEKTEDİR. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1- İSTEKLİLER TEKLİF ETTİKLERİ KALEMLERE AİT PİYASAYA ARZ EDİLMİŞ HALİYLE (8., 10., 12., 13., 14., 15., 25., 26., 27., 28. VE 29. KALEMLERE AİT 1 ADET NUMUNE TESLİM EDİLMESİ YETERLİDİR) ORJİNAL AMBALAJINDA 2 ADET NUMUNE VERECEKTİR. NUMUNELERİN ÜZERİNE FİRMA ADI, HANGİ İHALE VE HANGİ İHALE KALEMİNE AİT OLDUĞUNA DAİR ETİKET YAPIŞTIRILACAKTIR. NUMUNELER İHALE TARİH VE SAATİNDEN ÖNCE TUTANAK KARŞILIĞI TESLİM EDİLECEK VE NUMUNE TESLİM TUTANAĞI TEKLİF ZARFININ İÇERİSİNDE SUNULACAKTIR. TEKLİFLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ AŞAMASINDA KOMİSYONUN GEREKLİ GÖRMESİ HALİNDE YUKARIDA İSTENEN MİKTARLARA EK OLARAK YENİ NUMUNE İSTENEBİLİR. İSTEKLİ, YENİ NUMUNELERİ BELİRTİLEN SÜRE İÇERİSİNDE İDAREYE TESLİM ETMEK ZORUNDADIR. 2-TEKLİFLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ AŞAMASINDA İDARE, TEKLİF EDİLEN MALIN TEKNİK ŞARTNAMEDE YER ALAN TEKNİK KRİTERLERE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEK AMACIYLA, TEKNİK ŞARTNAMEYE CEVAP VE/VEYA DEMONSTRASYON VE/VEYA YAZILI AÇIKLAMALAR VE/VEYA KATALOG/BROŞÜR/TEKNİK DOKÜMANLARI AYRI AYRI VEYA BİRLİKTE İSTEYEBİLİR. İDARENİN YAZILI OLARAK İSTEYECEĞİ TEKNİK ŞARTNAMEYE CEVAP VE/VEYA DEMONSTRASYON VE/VEYA YAZILI AÇIKLAMALAR VE/VEYA KATALOG/BROŞÜR/TEKNİK DOKÜMANLARI, İSTEKLİ, BELİRTİLEN SÜRE İÇİNDE İDAREYE TESLİM ETMEK ZORUNDADIR. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Doküman Satış Bedeli İdaremizin Halk Bankası Basmane Şubesi nezdindeki TR24 0001 2009 7330 0005 0000 46 İBAN Nolu Hesabına şirket adı ve vergi dairesi ve numarasının dekontun açıklama kısmında belirtilerek yatırılması , doküman bedelinin İdarenin hesabına yatırıldığına ilişkin dekont ile birlikte İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Merkezi Satınalma Biriminden İhale Dokümanı alınabilir. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI TR24 0001 2009 7330 0005 0000 46 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Satınalma Birimi-Sümer Mh. 451 Sk. No.2 Konak-İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
ANTIBAKTERIYEL FILTRE | 144.000 | adet |
DOSIFLOW T VALFI ( SFT IÇIN ) | 15 | adet |
DOSIFLOW BAŞLIĞI | 50 | adet |
DISP. TÜRBIN ( SFT IÇIN ) | 200 | adet |
FOB ILE UYUMLU SITOLOJI FIRÇASI | 2.005 | adet |
TRAKEA ASPIRASYON SET | 10.000 | adet |
HEPAFILTRE MASKE | 4.010 | adet |
REZEKTÖR BALON (DISPOSABLE BALON) | 100 | adet |
BRONKOSKOPI IÇIN IĞNESIZ REUSABLE BIYOPSI FORCEPSI | 100 | adet |
DISPOSABLE BALON DILATÖR | 60 | adet |
TRANSBRONŞIYAL IĞNESI 19 G. (HISTOLOJI NEEDLES) | 5 | adet |
ESNEK ELEKTROKOTER PROBU | 5 | adet |
RIJIT ELEKTROKOTER PROBU | 5 | adet |
ARGON PLAZMA KOAGÜLASYON PROBU | 5 | adet |
RIJIT ARGON PLASMA KOAGULASYON PROBU | 5 | adet |
LUER LOC'LU ENJEKTÖR (20 CC) | 2.000 | adet |
LUER LOC'LU ENJEKTÖR (50 CC) | 1.000 | adet |
VALFSIZ TÜBERKÜLOZ MASKESI (FFP3) | 15.600 | adet |
TRANSBRONSIYAL IĞNE 22 G | 1.300 | adet |
LASER ASPIRASYON KATETERI | 300 | adet |
REVERSIBILITELI TESTI IÇIN AĞIZLIK | 26.000 | adet |
EBUS BALON | 2.000 | adet |
EBUS TBNO ASPIRASYON IĞNESI | 2.000 | adet |
BRONKOSKOPI IÇIN IĞNELI REUSABLE BIYOPSI FORCEPSI | 12 | adet |
BRONKOSKOPI IÇIN REUSABLE SNARE SET (23 MM LIK) | 5 | adet |
BRONKOSKOPI IÇIN REUSABLE SNARE SET (13 MM LIK) | 5 | adet |
BRONKOSKOPI IÇIN REUSABLE YAKALAMA BASKETI | 2 | adet |
BRONKOSKOPI IÇIN REUSABLE TIMSAH AĞIZLI YAKALAMA FORSEPSI | 4 | adet |
BRONKOSKOPI IÇIN REUSABLE KAUÇUK AĞIZLI YAKALAMA FORCEPSI | 4 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)