İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/162293 - Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2018/162293
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 6 Nisan 2018
İhale Tarihi 8 Mayıs 2018 09:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

ECZANE'YE 64 KALEM TIBBİ SARF MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/162293
1-İdarenin
a) Adresi : GÖRÜKLE IZMIR YOLU 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 2242954198 - 2242954199
c) Elektronik Posta Adresi : dsim@uludag.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : ECZANE'YE 64 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HASTANESİ AMBARI
c) Teslim tarihi : SÖZLEŞMENİN İDARE VE YÜKLENİCİ TARAFINDAN İMZALANMASINDAN SONRA İŞE BAŞLANACAKTIR. MALZEMELER İDARECE VERİLECEK SİPARİŞ YAZILARINDA BELİRTİLEN SÜRELERDE [20 (YİRMİ) GÜN ] TESLİM EDİLECEKTİR. YAZILI SİPARİŞLER PARTİ-PARTİ VERİLECEKTİR. İŞİ BİTİRME TARİHİ 31.12.2018 DİR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER BURSA
b) Tarihi ve saati : 08.05.2018 - 09:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler, teklif edilecek ürünler Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki ürünler ise Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığını belirtir belgeleri ihale dosyasında teklifleriyle birlikte idareye sunmalıdır. Her bir belgeye ait olduğu ihaledeki sıra numarası yazılacaktır. Ayrıca UBB ürün kodları tekliflerde yazılı olmalıdır.
Eğer teklif edilen ürün yukarıda beliritlen direktifler kapsamında değil ise, istekliler teklif ettiği ürünlerin "Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD)" kapsamında olmadığında dair yazılı beyanlarını teklif zarfında sunacaklardır. 
Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarıda belirtilen direktifler kapsamında üzerinde kalmış bulunan malzemenin adını, birim fiyatını, markasını, ubb barkod no.sunu ve ürünün tedarikçisi ise firma tanımlayıcı no'su,bayi ise bayi kodunu ve bir ürüne ait farklı özellikler olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk vs....) bu malzemelere ait ubb barkod no.sunu da açıklama kısmında belirterek www.titubb.org adresinden (İhale Bildirim Yazılımı) adresinden hazırlayacakları dosyayı dıgıtal ortamda (cd, dısc, usb vb.) idareye sunacaklardır. Dıgıtal ortamda hazırlanan dosyanın, idarenin kontrolü açısından rapor çıktısı da sunulacaktır.


Birim fiyat teklif cetvelinde UBB Kodlarıyla birlikte SUT Kodlarının da sunulması zorunlu olup, SUT Kodu eşleşmelerinden doğan hataların hukuki ve cezai sorumluluğu yükleniciye ait olacaktır.

Birim Fiyat Teklif Cetvelinde her bir kalemin menşei belirtilecektir (Yerli -Yabancı).


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Sarf malzeme veya kit karşılığı verilen cihazların hastanede kullanıldığı sürece bakım ve kalibrasyonları malzemeyi teslim eden firma tarafından yapılacaktır. Bu bakım ve kalibrasyonların Uluslararası standartlara göre hangi periyotlarla yapılacağı isteklilerin ihale dosyalarında yazılı olarak belirtilecektir.

4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler teklif dosyalarında, Sosyal Güvenlik Kurumunun ve Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankasına kayıt edilmiş distribitör ve/veya ana bayice alt bayilerin de belgelerini bulundurmak zorundadırlar.
Bayiler teklif ettikleri ürünlerin satışı konusunda ana firma tarafından geçerli bayilik tarihine sahip olmalıdır ve geçerli bayilik tarihleri belgelendirilmelidir. Bayilik tarihlerinde oluşacak herhangi bir güncelleme/değişiklik idareye ibraz edilmelidir. Teklif edilen malzemenin UBB barkodunun TITUBB veya Ürün Takip Sistemi (UTS)kayıtlarında Sağlık Bakanlığı onay tarihi belirtilmelidir.

Teklif edilen ürün ve ürünü teklif eden firma yürürlükteki Resmi Tıbbi Cihaz kayıt sistemine (TITUBB, UTS, vb.) kayıtlı olduğuna dair belgeyi ibraz etmelidir. 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İSTEKLİLER, TEKLİF EDECEKLERİ TÜM MALZEMELERLE İLGİLİ OLARAK NÜMUNE VE/VEYA KATALOG VERMEK ZORUNDADIRLAR. KATALOGLAR, TEKLİF ZARFININ İÇİNDE YER ALACAK, TEKLİF VERİLECEK MALZEME KATALOG ÜZERİNDE İŞARETLENECEKTİR. NÜMUNELER, İHALE SAATİNE KADAR SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HASTANESİ 7. KATTA BULUNAN NÜMUNE ODASINA TUTANAK KARŞILIĞINDA TESLİM EDİLECEKTİR. NÜMUNE TUTANAĞININ BİR SURETİ İHALE DOSYASINDA YER ALACAK, NÜMUNE GETİRMEYEN İSTEKLİLERİN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER BURSA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
DAMAR KAPAMA-KESME PROBU (KISA SAFTLI)( 5 MM LIK) & OR3260 35 adet
DAMAR KAPAMA-KESME PROBU (KISA SAFTLI)(EGRI) & OR3260 80 adet
DAMAR KAPAMA-KESME PROBU (UZUN SAFTLI)(10 MM LIK)(LAPAROSKOPIK) & OR3270 15 adet
BISTURI UCU NO:11 3.000 adet
CLOT STOP DREN (COK DELIKLI CP DREN) & OR1680 850 adet
DAMAR TEYBI & KV1366 560 adet
EMILEBILEN STANDART JELATIN, 10 MM VE DAHA UZERI KALINLIKTA & OR4410 500 adet
GLYCOMER VEYA POLYGLECAPRONE 25 2/0, TAPER YUVARLAK, EGRI IGNE, IGNE BOYU 22-26 MM, IPLIK BOYU 70 CM 120 adet
GLYCOMER VEYA POLYGLECAPRONE 4/0, KESKIN, EGRI IGNE, IGNE BOYU 18-20 MM, IPLIK BOYU 45 CM 60 adet
IPEK 5/0, YUVARLAK, EGRI IGNE, IGNE BOYU 9-11 MM, IPLIK BOYU 75 CM 240 adet
KAPALI ASPIRATOR SISTEMI 1500 CC & AN1290 21.600 adet
KAPALI ASPIRATOR SISTEMI 3000 CC & AN1290 5.000 adet
KOTER KALEMI KISA UCLU & OR4180 8.500 adet
POLYGLYCONATE VEYA POLYDIOXANONE 4/0, YUVARLAK, EGRI, CIFT IGNE, IGNE BOYU 15-17 MM, IPLIK BOYU 70 CM 420 adet
POLYPROPYLENE 2/0, YUVARLAK, EGRI, CIFT IGNE, IGNE BOYU 25-28 MM, IPLIK BOYU 75 CM 600 adet
STERIL DREP (ORTA BOY) (50CMX65CM ±5CM) 60 adet
TROKAR 10 MM-11 MM & OR2865 240 adet
HASTA KONTROLLU AGRI POMPA SETI & OR1860 650 adet
INFUZYON POMPA SETI (CIFT KANALLI) & OR1790 10.000 adet
INFUZYON POMPA SETI (TEK KANALLI) & OR1770 30.000 adet
HASTA ALT BEZI (SERMELI) 60CM X 90CM & OR2140 25.000 adet
HASTA ALT BEZI BAGLAMALI (BUYUK BOY 70 KG USTU AGIRLIK VE 115 CM USTU BEL CEVRESI HASTALAR ICIN) & OR2140 21.000 adet
EXTERNAL VENTRICULAR DRENAJ SET & KN1022 65 adet
ANTIINKONTINANS VE ANTIVESIKOURETRAL REFLU ENJEKSIYON MATERYALLERI(1CC) & UR1031 70 adet
BAKTERIYAL FILTRE (DLCO LABORATUVARI ICIN) & OR2740 2.100 adet
BAKTERIYAL FILTRE (SOLUNUM FONKSIYON TESTI ICIN) & OR2740 5.500 adet
KAPSUL GERME HALKASI & GZ1069 25 adet
KORNEA SAKLAMA SOLUSYONU & GZ1179 20 adet
SILIKON YAGI 1000 CPS SENTISTOK 10 CC & GZ1156 50 adet
SLIT BICAK (EMNIYET KORUMALI)(2,2 MM) & GZ1038 85 adet
VITREORETINAL CERRAHI ICIN TRIPAN MAVI BOYASI & GZ1066 25 adet
BIKARBONATLI ASIDIK HEMODIYALIZ SOLUSYON (5 LT) & NF1012 10.000 adet
BIKARBONATLI BAZIK HEMODIYALIZ SOLUSYON (6 LT) & NF1012 10.000 adet
SUREKLI RENAL REPLASMAN TEDAVI SETI (HEMOFILTRASYON, HEMODIYAFILTRASYON)(HEMOFILTRE DAHIL) & NF1016 300 adet
ACT HEMOCRON TUPU(ERISKIN) 2.000 adet
ACT TEST KUVETI 750 adet
AORT KANULU 18 FR. & KV1066 30 adet
KATETER, HEMODIYALIZ, GECICI, ERISKIN/HEPARIN KAPLI (11,5-12F) & GR1283, NF1001, KV1235 1.200 adet
KORONER ASKISI & KV1372 20 adet
KORONER OSTIAL ANTEGRAT KARDIOPLEJI KANULU (BASKET TIP) & KV1064 25 adet
VENOZ KANUL (MALLEABLE)(16 MM) & KV1071 10 adet
SOL KORONER KATETER 6F JL 4 & KR1059 1.000 adet
ALCI SENTETIK (TAM SERTLESMEYEN) 2 INCH 300 adet
ALCI SENTETIK 2 INCH 300 adet
ALCI SENTETIK 3 INCH 450 adet
ALCI SENTETIK 4 INCH 700 adet
ALCI SENTETIK 5 INCH 200 adet
ELASTIK BANDAJ 10 CM 2.000 adet
ELASTIK BANDAJ 15 CM 8.000 adet
SENTETIK PAMUK (10 CM) 17.000 adet
SENTETIK PAMUK (15 CM) 15.000 adet
SENTETIK PAMUK (20 CM) 1.800 adet
KATETER, ANJIYOGRAFI, HIDROFILIK & GR1004, KR1106, KV1248 600 adet
KATETER, DRENAJ COK AMACLI, HIDROFILIK, KILITLI & GR1218 450 adet
KILAVUZ TEL, MIKRO, NOROVASKULER, 0.010-0.014", TUMU HIDROFILIK, PROKSIMALDEN DISTALE INCELEN YAPIDA (TAPERED)(YUMUSAK UCLU) & GR2032 180 adet
FOLEY SONDA SILIKOLATEX 8 FR & OR1180 150 adet
FOLEY SONDA SILIKOLATEX 22 FR & OR1180 120 adet
FOLEY SONDA UC YOLLU 22 FR & OR1220 100 adet
IRRIGASYON MALZEMELERI,BAGLANTI TUPLERI & UR1030 900 adet
KAYGANLASTIRICI JEL (LIDOKAINLI) 5.000 adet
TRANSVAJINAL ASKI & KD1010, UR1013 20 adet
URETER KATATHER 5 FR & UR1060 25 adet
VITREORETINAL CERRAHI CIHAZLARINA UYGUN CAPTA KASET VE TUP SETLERI 23G & GZ1086 40 adet
VITREORETINAL CERRAHI CIHAZLARINA UYGUN CAPTA KASET VE TUP SETLERI 25G & GZ1087 30 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)